perintätoimisto lähetti laskuja...
Kommentit (6)
Et itse ainakaan ota sitä vakavasti. Hienoa.
No itke sitä sit myöhemmin kun aikuistut :) kun et saa asuntolainaa tai edes vuokraasuntoa tjms.
No onko se nyt paha, kun luottotiedot menee, paitsi että kai olet jo kysellyt paikkaa mutsis lihapatojen ääreen?
Ei se oo paha jos nyt maksat sen, ei ne luottotiedot vielä ole menny.
mulle tuli kanssa tänään ja olen 41 v.
oltiin perheen kanssa malesiassa marras-joulukuu- tammikuun kuudes kotiuduttiin. ja ostin siellä perillä sitten hesarin verkko+ palvelun. Eka 30 päivää yhdellä eurolla ja loput sitten 32 euroa ja rapiat.
Pyysin laskut sähköpostiin ja sinne tuli 13.12. lasku, jonka jälkeen irtisanouduin palvelusta heidän linkillään palvelusivuilla, ei palvellut- liian kökkö toiminnoiltaan.
mitään en ole tuon jälkeen kuullut koko hesarista, ja tänään tuli sitten intrum justitialta kirje, että perittävä pääoma 14.82 € ja perintäkuluja toinen mokoma.
Että siis irtisanoutuminen on tapahtunut ok, mutta päätetty laittaa perintätoimiston perittäväksi samantien. Ei jukolauta, ei tullut laskua mulle jo käytetyistä päivistä vaikka pyysin erikseen. jippii milläs todistan!
Saakeli että riepoo tuommoinen asiakaspalvelu. Noh, mä maksoin laskun ja sitten soitin hesarille (nauhoittavat puhelut, myöhempiä asiakaspalvelutilanteita varten) ja kerroin kuinka kusettavat ja huijaavat asiakasta ja vittu pitäkööt lanttinsa saatanan kokoomuslaiset! Vittu joo!
Paha on, jos olet sotkenut raha-asiasi. Tulee merkintä luottotietoihin ja se voi vaikeuttaa esim. vuokra-asunnon saantia jne