Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos JAAJO! Made my day!

Vierailija
14.01.2014 |

8-vuotias tyttäreni tuli tänään halaamaan ja sanoi, että mä en haluais että sä olisit sellainen kotona oleva äiti vaan sä oot hyvä just, kun käyt töissä.

Ihmettelin, mistä tää nyt tuli, kunnes tytär selvensi:

"No kun eilen radiossa se mies kerto siitä raakaa ruokaa lapsilleen vaan tekevästä kotiäidistä, joka ei käy töissä. Mä haluan, että sä käyt töissä, eikä me syödä raakaa ruokaa vaan ihan tätä kotiruokaa."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelit sitten kotiäitejä vähän nokittaa?

Vierailija
2/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks 8v kuuntelee ko radiokanavaa...ei sopivaa kuultavaa lapselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun te ootte NOIN pihalla (kuin kirsit) niin selvennyksesi, että Jaajo parodioi kauneuskuningatar Karita Tykän uusinta markkinointitempausta, jolla myy kirjaansa kertomalla iltapäivälehdille, että ei KOSKAAN, never ever anna lapsilleen eineksiä vaan tekee kaiken omilla pikkukätosillään ja ostaa raaka-aineet täysin käsittelemättöminä.  

Suomipoppi onkin aamuisin aika rivoa (aamuisin olen yksin autossa), mutta iltapäivän pätkät on siistejä, silloin niitä lasten kanssa kuuntelemme. 

Meidän tytöt kun tykkää ja hoilaa sitä musaa. Täysillä vedetään yhdessä "vanha nainen hunningolla" (lapset rakastaa hevosia), Erinin "tule hyvä tyttöä" jne. On muuten tosi siisti harrastus lasten kans iltapäiväruuhkissa. Suosittelen!

Jaajo on mielestäni varsin humaani tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän