Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan 8pvässä 1,5kg pois??

Vierailija
14.01.2014 |

Vahingossa uudelle miesystävälle sanoin painoni väärin (oikeasti luulin että olen tuon 1,5kg kevyempi) ja nyt meillä olisi reilun viikon päästä leikkimielinen punnitus :D

Hommaa vaikeuttaa se, että olen hoikahko eli varmaan kilot tiukemmassa ja vielä vkonloppuna kummitytön synttärit jolloin en oikein voi kieltäytyä herkuista kun tyttö itse ne leipinonut. Help!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hankala sanoa sille miehelle että luulit/muistit väärin.

Vierailija
2/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyse siitä, vaan minusta tää on niin klassinen aihe jossa naiset valehtelee ja en halua leimautua ihmiseksi joka en ikeasti ole. Ja minun painossani on aikalailla sama painanko kilon enemmän vai vähemmän, mutta haluan olla sanojeni mittainen (tässä siis ihan varsinaisessa merkityksessä ;))....siinä siis koko jutun pointti!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että ohoh, olen lihonut. Paino heittelee aina 3 kiloa sinne tänne...:-) et kai oikeasti ala kuilottamaan moisen asian takia?

En muuten koskaan kerro miesystäville painoa (vinkki jatkoa varten). Ei niiden tarvitse kaikkea tietää. Valistan, että naisilta ei kysytä tuollaista. Jos ei ymmärrä, voit kysyä, että mikä mahtaa olla herran ÄO.

Vierailija
4/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sanoa...mies on ihana ja laihduttanut nyt vuoden alussa, että olisi yhtä urheilullisen oloinen kuin itsekin olen. Minusta kiva ajatus, että haluaa vuokseni laihduttaa vaikka toki tietää että en sitä todellakaan edellytä tmv :) Eikä hänelläkään nyt ihan järkyttävä tilanne ole, painoa 80kg, ja pyrkimys 75kg. Ja lupasin että ydessä punnitaan, joten rohkeasti se vaan on minunkin mentävä, mutta sitä ennen saatava tuo 1,5kg katoamaan :o

ap

Vierailija
5/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden pistelaskusysteenmillä lähtee. Ite laihdutin sillä 11 päivässä 2,4 kg, vaikken oo edes ylipainoinen. =)

Vierailija
6/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla helppo homma. kamppailulajeissa pudotetaan paljon enemmänkin kiloja ennen punnitusta. ei muuta kun googleta, niin tohon löytyy paljonkin ohjeita. tietysti sä voisit myös vaan tunnsutaa asian tai hypätessäsi vaa'alle sanoa, että mitä vittua! täähän näyttää väärin! ukolle tulisi hyvä mieli tuosta viimesestä :-)

Vierailija
7/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löhteny nyt 9pvässä 2,3kg.

Riisi, pasta, peruna ja leivät yms vehnät pois.

Aamupalana, välipaloina ja iltapalana marjoja, hedelmiä, jugurttia. Päiväruuaksi liha/kala/kana +wokkivihanneksia/salaatti

Paljon vettä, 2-3litraa päivässä, nesteen poistoon ananasta

Vierailija
8/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jösses sentään.

Pari pv ennen punnitusta vältät ylimääräistä suolaa ja puputat vaikka salaattia. Etkä tietenkään juo vettä, kun vasta punnituksen jälkeen. Mutta 1,5kg on niin vähän että mites selität, jos oletkin sitten kevyempi kuin olit alun perin sanonut?

Täytyy kyllä sanoa, että kovat on ongelmat..

Vierailija
9/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kg=7000 kaloria

1,5kg=10500 kaloria

elikkä matemaattisesti ajatellen sinuan pitäisi saada päivässä 1300 kalorin vaje että onnistuisit tuon painosta pudottamaan, näin nopeasti laskien

voi olla laskuvirhe kannattee tarkistaa koska olen melko väsynyt enkä jaksa ajatella kunnolla

mutta siis tuo on matemaattisesti, en ole varma kuinka hyvin pitää paikkaansa käytännössä:)

Vierailija
10/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino voi helposti heitellä viikon aikana 1-2 kg molempiin suuntiin. Miten te jotkut yleensä pystytte painamaan "tasaisesti" saman verran koko ajan? 

Kasviskeittoja ja vihreää teetä, niin lähtee nestettä. Jos aloittaa oikaoppisen laihdutuskuurin, niin hoikallakin lähtee nesteitä alussa helposti. Kaurapuuroa raejuustolla aampalaksi. 

Vierailija
11/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat laihduttaa mutta samalla PAKKO syödä herkkuja, ollaaks me jotain taikureita vai? :)

Aina voi kieltäytyä!

Vierailija
12/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta mehiläisdieetti. Mulla lähti 5 kg pois viikossa.

Vierailija
13/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo, juo ja juo. Mulla lähtee helpost tuon verran vuorokaudessa, kun juon vähintään neljä litraa vettä. Vessassa saakin sitten rampata alvariinsa, mutta turvotus lähtee ja ihokin kiittää.

Vierailija
14/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteestä ja ruuansulatuselimistön sisällöstähän toi helpoiten lähtee. Eli kuten joku sanoi, suola pois, vedät vielä sopivasti kahvia ja kuituja niin lähtee nesteet ja suolen sisältö liikkeelle, vikoina hetkinä vaikka saunaan hikoilemaan niin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
15/15 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aamu- ja iltapainon ero jopa? Eli tuon voi (tilapäisesti) laihtua vahingossakin. Ole päivä syömättä ja juomatta niin "laihdut" 2kg (menetät siis nestettä).