Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuksu se on taas seikkaillut ja turninoinut marokossa

Vierailija
14.01.2014 |

http://www.hymy.fi/keskustelu/t1069,1075

"....Sitten alkoivat rajut kouristukset, horkka ja jarkyttava kylmyys; jouduin menna makaamaan tulikuumaan ammeeseen enka pystynyt tekemaan muuta kuin itkemaan.
Joku paikallinen vanhempi arabilaakari tuli onneksi paikalle huoneeseen nopeasti. Han otti verenpaineeni, sydanaanet, ja jutteli samalla minulle rauhoittavasti, toivoisin etta kaikki laakarit toimisivat samalla tavalla kuin han. Han vakuutti etten kuole ja minulla on voimakkaat pelkotilat, joihin tarvitsen voimakkaan laakityksen. Monet laakarit pihtailevat esim. rauhoittavia reseptilaakkeita mutta tama henkilo toimi juuri painvastoin. Han pyysi minulta valittomasti tietoa siita mita laakkeita minulle on maaratty...."

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja palannut Suomeen ryyppäämään lentokentälel ja sieltä putkaan.

Viihdeuutiset 15.01.2014 11:22

Johanna Tukiainen saapui viime yönä kampaajaystävänsä Juha Immosen kanssa Marokosta Helsinkiin. Tuksu ja Juha olivat Marokossa jumissa useita päiviä, koska he myöhästyivät alkuperäiseltä lennoltaan.

Viime yönä koneen laskeuduttua humaltunut kaksikko meni suoraan lentokentän baariin, tilasi juomia ja jätti laskun maksamatta.

- Johanna ja Juha tilasivat alkoholijuomia, ja sen lisäksi Johanna nappasi mukaansa viinilasillisen, Seiskalle kerrotaan.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-yolla-putkaan-karmea-lentokenttaepisodi/1030050

Vierailija
2/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on turninointi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun lopussa vielä kerrotaan miten on poliisien tullessa heittäytynyt veltoksi ja kirjaimellisesti jouduttu kantamaan maijaan :D Tuttu glamourtyyli, tietenkin.

Vierailija
4/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe: tunarointi. Eli tunarointi ap:lta.

Vierailija
5/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan saanut kyrpää tai sitä pientä arabikikkeliä kuten tuolla on tapana. 

Vierailija
6/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immoskako?

Vierailija
7/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä Marokkoon saakka mennä viinakramppailemaan? Siellä sitä on paitsi on maailman mahdollisesti paras hasis, sitä siellä kannattaa harrastaa ryypiskelyn sijaan....

Vierailija
8/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkis on julkkis, niin kauan kun ihmisiä kiinnostaa. 

Vierailija
9/13 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kylmäkin on. Teetä joutuu litkimään talvitakki niskassa.

Agadirissa majoituimme Ibero Star Founty Beach nimiseen hotelliin joka oli All Inclusive viikoksi; saimme tosin rajun ruokamyrkytyksen molemmat sielta; mutta siita myohemmin.

"Olemme talla hetkella majoittuneita Riad Side Ayoub nimiseen hotelliin Marracehiin ja litkin paikallista kuumaa teeta niin paljon kuin lahtee, silla taalla on jaatavan kylma. Sisapiha on tosin hyvin kaunis, keskelle on aseteltu suuria ruusuasetelmia kynttiloineen ja jokapaikassa on appelsiinipuita."

Vierailija
10/13 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa Tuksu reissaa? Joko Julia on haudattu?

Vierailija
11/13 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan kanssa reissaa ja oletuksia on, että hautajaiset olisivat tänä viikonloppuna 18.1.

Vierailija
12/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun hetkinen, sehän olikin glamourmatka:

MATKAMME MAROKKOON OLI AIVAN UPEA JA IKIMUISTETTAVA!

Käyttäjältä Johanna Tukiainen

15.01.2014 17:13

Mielestäni siinä ei ollut mitään "traagista", että majoituimme 4-5 tähden All Inclusive hotelliin Ibero Founty Beach hotelliin Agadirissa viikoksi, missasimme lentomme ollessamme hieronnassa, mutta ostimme parin päivän jälkeen Marracehcin kautta uudet lennot Suomeen, joten mikä ihme tässä oli ongelmana......????? Ainoa SUURI tragedia, mikä nyt on tapahtunut, oli upean kaunottaren, sisareni Julia Tukiaisen kuolema, mutta ei hänenkään elämänsä mitenkään "tragedista" ollut, hän sai täyttää lähestulkoon kaikki unelmansa ja elämykset nuoren elämänsä aikana ja elää tapahtumarikkaamman elämän kuin suurin osa ihmisistä saa elää koskaan.

Agadirissa hotellissamme tapasin ihmisiä ympäri maailmaa ja juttelin heidän kanssaan joka ilta kauan aikaa. Paikalliset miehet olivat tosin liian päällekäyviä ja jopa ahdistelevia. Mm. hotellin jotkut tarjoilivat kuljettelivat minulle ruusuja pöytääni illallisella, mikä oli kaunis ele, mutta he myös tunkivat jossain vaiheessa iltaa hotellihuoneeseemme ja mustasukkainen Juha heitti heidät menemään.

Minä rakastan Juhaa hyvin paljon, pidän häntä ikäänsä 26v. nähden hyvin älykkäänä, empaattisena ja huumorintajuisena ihmisenä. Kun sain paniikkikohtauksen, Juha teki minulle kuuman porekylvyn ja tuli pesemään hiukseni sekä antoi päähieronnan.

Lopetan nyt, jatkoa seuraa kohta! :)

Johanna

Vierailija
13/13 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MATKAAMME

Käyttäjältä Johanna Tukiainen

15.01.2014 17:43

Juha värjäsi hiukseni UutenaVuotena Tukholmassa kirkkaan punaiseksi ja pidän tästä väristä kovasti! :) Viime vuonna vietimme 3-viikkoa Kanarialla, jossa teimme esiintymiskeikkoja paikallisissa suomalaisissa ravintoloissa. Koska alkuviikot menivät työntäyteisesti niin päätimme yhdessä, että emme haluakaan ottaa meille ostettua ensimmäistä lentoa, vaan päätimme että haluamme ehdottomasti jäädä Gran Canarialle, kuka nyt olisi halunnut ankean marraskuun aikana loskaiseen ja pimeään Suomeen!!!!

Ostimme Hawaiji tyylisiä esiintymisvaatteita, mm. minulle ja Julialle simpukankuorista tehtyjä yläosia jne. ja sovimme yhdessä, että ostamme uudet lennot Suomeen vasta myöhemmin.
Nyt paluumme Suomeen myöhästyi Marokosta silkasta vahingosta mutta onneksi asiaan tuli pikainen ratkaisu ja saimme uudet lennot parin päivän jälkeen eksoottisesta, labyrinttimaisesta Medinasta Marracehcista takaisin Suomeen, Tukholman kautta.

Myönnän, että joimme runsaasti paluumatkan aikana, sillä meitä molempia ahdisti suunnattomasti Suomeen paluu, lisäksi minua pelottaa, miten pysyn koossa Julian hautajaisissa ja ylipäätään pystyn jatkossa käsittelemään asiaa. Jokatapauksessa se oli täysi vale, että meidät olisi muka pidätetty Juhan kanssa Helsingin lentokentällä. Paikalla oli hyvin töykeitä ja ylimielisiä suomalaisia, ja muutamilta kävin kohteliaasti kysymässä, haluaisivatko he tarjota punaviiniä meille. Kyseiset miehet kutsuivat "herrasmiesmäisesti" vartijat mikä oli minusta täysin naurettava teko. Minulla oli päällä ainoastaan ohut syystakki eikä meillä ollut tietoa, että Suomessa olisi näin kova pakkanen.

Joten emme tosiaankaan halunneet lähteä Finnairin bussilla Helsingin keskustaan, sieltä olisi pitänyt kuitenkin vielä kävellä Juhan kotiin, jos emme olisi ottaneet taksia.
Suurin osa jutuista koskien lukuisia ulkomaanmatkojani, on täyttä valetta. En ole koskaan ollut putkassa koko elämäni aikana muualla kuin yhden kerran Tukholmassa ja muutamia kertoja Suomessa. Siihen se sitten jääkin, missään muualla maailmassa en ole koskaan ollut pidätettynä, enkä todellakaan missään putkassa!!!!

Esim. St.Tropezin matkamme kun juhlimme 30v. synttäreitäni, oli kertakaikkiaan loistava ja ikimuistoinen elämys!!!!! Yksikään meistä ei koskaan ollut missään putkassa siellä, voi järkytys, mistä ihmiset oikein keksivät näitä valeita.....!!!!

Juttelin äsken aivan kertakaikkisen ihanan ja herttaisen, uskovaisen kampaajan Vuokko Mattilan kanssa, joka lohdutti minua kovasti surussani. Hän on todella rauhoittava ja sydämellinen ja kutsuin hänet Julian hautajaisiin. Joku venäläinen mies osti minulle lahjaksi Agadirissa hopeisen, suojelevat käden, joka on kaunis kaulakoru ja paikallinen uskomus, sekä Israelissa että kyseinen koru suojelee mm. kateellisilta ja katkerilta ihmisiltä, sekä pahoilta hengiltä. Lisäksi minulla on kaulassani Julian antama ihana rukousnauha.

Julia jakoi erivärisiä rukousnauhoja ennen kuolemaansa usealle eri ystävälleen.

-Johanna Tukiainen

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/JATKOA-EDELLISEEN-BLOGIINI-KOSKIEN-E KSOOTTISTA-MAROKON-MATKAAMME-/1030100