Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levi suomen Pattaya

Vierailija
14.01.2014 |

Sääliksi käy niitä, jotka silmät sumeana uskoo, kun puoliso (mies tai nainen), lähtee tyttö tai poika porukalla Leville kelkkailemaan tai muuten vain lomailemaan, saatikka firman reissuille. Satutteko tietämään, että suurin osa näistä reissuista on ihan kaikkea muuta? Biletystä, pettämistä jne... On jopa tapauksia, missä varatuilla miehillä, on "vakionaiset", ne poimitaan matkalta mukaan tai tulevat sinne omia kyytejään, miehet maksaa kaiken jne... On niitä, jotka ottaa kelkan peräkärryyn, mutta kelkat saatetaan jättää välille... Tai saatetaan kai ne sinnekin asti kiskoa, mutta siellä ne peräkärryllä lepää, kun miehet "ajaa" vähän muuta viikon. Tätä tapahtuu paljonkin, sama onko kyseessä mies vai nainen, pari suhteessa elävä, perheellinen, lestadiolainen... Ei mitään väliä...yhtäkaikki. Nyt en tarkoita, että tätä ihan jokainen tekee, mutta kyllä tämä niin yleistä on, että ihmettelen, kuka vielä sinisilmäisesti uskoo näihin puolison reissuihin...tätä, kun on jatkunut jo vuosia??!!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä niitä sinisilmäisiä riittää edelleenkin... Tiedän muutaman tapauksen, missä puolisolle menty ihan suoraan kertomaan, että tietääkö mitä hänen puolisonsa duunaa näillä reissuillaan... No, kas kummaa totuuden puhuja on saanut hirveät haukut niskaan, kun sinisilmä puoliso uskoo vain ukkonsa puheita, eikä niitä jotka on nähneet vähän muuta ja totuuden! Mutta omapa on elämänsä...

Vierailija
22/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kerrankin saa tarpeekseen ja on ylitarjontaakin. Taas loppukuusta mennään......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:19"]

En usko että suurin osa puolisoista olisi kauhean sinisilmäisiä tämän suhteen, kyllä asiasta sen verran puhutaan. Ja se on sitten jokaisen parisuhteen asia, onko syytä epäillä tai ei. Aika monelle riittää pelkkä ryyppääminenkin noilla reissuilla, vaikka sitten kelkat tai sukset jäis kuormasta purkamattakin ..

[/quote]

Vanha sanonta on että ellei Rukalla saa ei saa kotonakaan. Eli miten on? 

Vierailija
24/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:19"]

En usko että suurin osa puolisoista olisi kauhean sinisilmäisiä tämän suhteen, kyllä asiasta sen verran puhutaan. Ja se on sitten jokaisen parisuhteen asia, onko syytä epäillä tai ei. Aika monelle riittää pelkkä ryyppääminenkin noilla reissuilla, vaikka sitten kelkat tai sukset jäis kuormasta purkamattakin ..

[/quote]

Vanha sanonta on että ellei Rukalla saa ei saa kotonakaan. Eli miten on? 

[/quote]

Kyllä, olen saanut pohjoisessa exältä ja "tuntemattomalta", ihan kuin kotiympyröissäkin. Mutta eipä tämä liity edelleenkään pettämiseen tai sinisilmäisyyteen ..

Vierailija
25/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Ruka on kans "nostamassa suosiotaan" tällaisten tapausten huvipaikkana... Mutta mun huomion mukaan Rukalla naiset mellastaa ja Levillä miehet... Enkä tarkoita nyt että kaikki, että ei tarvi sinisilmä mammojen kiivastua ja varmasti molemmissa löytyy molempia sukupuolis, jotka tätä harrastaa... Mutta näin karrikoidusti taitaa mennä näin ;)

Vierailija
26/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri oli Levillä ja oli aivan järkyttynyt kun kaikki hänen porukasta pettivät. Myös hän itse vaikkei ollut ikinä ajatellut että tulisi pettämään! Sanoi että siellä ihmiset muuttuvat ihan eläimiksi ja se oli aivan toinen todellisuus mitä kotona. Aika ihmeellistä. Ihmeellisintä on se että tämä kaveri on taas uudelleen lähdössä sinne. Tällä kertaa ei varmaan sitten enää järkyty tai ylläty.

Vierailija
27/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:32"]

Mun kaveri oli Levillä ja oli aivan järkyttynyt kun kaikki hänen porukasta pettivät. Myös hän itse vaikkei ollut ikinä ajatellut että tulisi pettämään! Sanoi että siellä ihmiset muuttuvat ihan eläimiksi ja se oli aivan toinen todellisuus mitä kotona. Aika ihmeellistä. Ihmeellisintä on se että tämä kaveri on taas uudelleen lähdössä sinne. Tällä kertaa ei varmaan sitten enää järkyty tai ylläty.

[/quote]

Kun vieraan makuun pääsee niin siitä nauttii niin paljon että omakin alkaa tuntua ajanmyötä vieraalta :). Kyyyllä jokavuotiset ruskaretket ja kevään kiimaviikot täytyy vuosittain kokea niin jaksaa taas puoli vuotta arkea!

Vierailija
28/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi <3

Vierailija
29/37 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle kävi niin ,että muija meni toisen miehen kaa Leville no eohn siitä tuli kun sain tietää mitä oli touhuttu laskettu peppumäkeä hotellissa

Vierailija
30/37 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Levi on Suomen Pattaya, niin missäs ne kaikki shemalet ja ladyboyt siellä sitten on?

Vierailija
31/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai, äkkiä sinne !!!!

Vierailija
32/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä koskaan ollut Levillä? Et varmaankaan.

Tokihan tuo on ollut jo vuosikymmenen tiedossa, että huvittelupaikoissa yleensä petetään ja Levillä on tosi paljon baareja ja viihdettä talvella, joten varmasti sinne mahtuu useampikin petturi.

Silti ei kaikki työmatkat sinne tarkoita rellestämistä. Levillä on pilvin pimein porukkaa laskettelemassa, moottorikelkkailemassa, hiihtämässä eikä ne kaikki ole siellä perheensä kanssa.

Tuo yleistäminen on todella typerää. Onko sua petetty Levillä? Vai käykö sun kaikki kaverit Levillä, mutta sulla ei ole sinne varaa ja keksit sitten tuollaisen hyvän syyn mollata kaikkia siellä kävijöitä, että sulle tulis parempi mieli?

Pettämiseen ei tarvita mitään tiettyä paikkaa. Sun miehes voi panna jotain thaikkunaikkosta teidän sängyssä sun ollessa töissä, jos teidän suhde ei toimi. 

Vierailija
33/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sulle on käynyt noin ei tarkoita että se on yleistä...

Vierailija
34/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samanlainen on ylläs. Mutta yhtäkaikki, loma kuin loma. Kyllä ne puolisot sen tietää, ei voi niin tyhmiä olla ei naiset, sen paremmin kuin miehetkään.

Viimeksi kun Ylläksellä kävin, niin suurin osa naisista oli varattuja ja suurin osa siellä vieraan miehen perässä. Ja tosiaan useilla oli myös niitä 'vaki' seuralaisia siellä. Yksin rouva sanoi, että tällä sitä sit jaksaa taas vuoden pyörittää sitä perheen arkea hymyssä suin.

Pisteet vain kaikille naisille siellä ja miksei pettäville miehillekin. Jos omatunto antaa siihen mahdollisuuden, niin mikä minä olen muiden ratkaisuja arvostelemaan.

Vierailija
35/37 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa taas päästä Leville naisporukalla tuulettumaan ja tanssimaan, pikkumusta ja korkkarit vielä laukkuun. Ukko saa jäädä kotiin. Ihania tanssitaitoisia herrasmiehiä ympäri Suomea, joskus voidaan herätä väärästä huoneesta. Kaikki tietää ettei niistä kotona puhuta. Onneksi siellä on nyt myös komeita ulkomaalaisia nuoria miehiä, tanssitaitoa ei ole mutta innokkuutta sitäkin enemmän.

Vierailija
36/37 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että ihmisillä on harrastuksia!

Vierailija
37/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Levillä tentoutuu niin miehet kuin naiset. Kiva lähtä pääsiäisen aikaan tuulettaan päätä ja katteleen nättejä naisia😁