Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levi suomen Pattaya

Vierailija
14.01.2014 |

Sääliksi käy niitä, jotka silmät sumeana uskoo, kun puoliso (mies tai nainen), lähtee tyttö tai poika porukalla Leville kelkkailemaan tai muuten vain lomailemaan, saatikka firman reissuille. Satutteko tietämään, että suurin osa näistä reissuista on ihan kaikkea muuta? Biletystä, pettämistä jne... On jopa tapauksia, missä varatuilla miehillä, on "vakionaiset", ne poimitaan matkalta mukaan tai tulevat sinne omia kyytejään, miehet maksaa kaiken jne... On niitä, jotka ottaa kelkan peräkärryyn, mutta kelkat saatetaan jättää välille... Tai saatetaan kai ne sinnekin asti kiskoa, mutta siellä ne peräkärryllä lepää, kun miehet "ajaa" vähän muuta viikon. Tätä tapahtuu paljonkin, sama onko kyseessä mies vai nainen, pari suhteessa elävä, perheellinen, lestadiolainen... Ei mitään väliä...yhtäkaikki. Nyt en tarkoita, että tätä ihan jokainen tekee, mutta kyllä tämä niin yleistä on, että ihmettelen, kuka vielä sinisilmäisesti uskoo näihin puolison reissuihin...tätä, kun on jatkunut jo vuosia??!!!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä näin, kuten täällä ilmenee...nämä pettäjät, ei välttämättä muualla petä... Vuodessa kerta/kaks "poikien/tyttöjen reissussa" riittää ;) Toki niitä, joka paikassa pettäjiäkin riittää... Mutta tässä ketjussa juurikin kyse vain näistä "Lapin pettäjistä"...

Vierailija
2/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:15"]

Sääliksi käy niitä, jotka silmät sumeana uskoo, kun puoliso (mies tai nainen), lähtee tyttö tai poika porukalla Leville kelkkailemaan tai muuten vain lomailemaan, saatikka firman reissuille. Satutteko tietämään, että suurin osa näistä reissuista on ihan kaikkea muuta? Biletystä, pettämistä jne... On jopa tapauksia, missä varatuilla miehillä, on "vakionaiset", ne poimitaan matkalta mukaan tai tulevat sinne omia kyytejään, miehet maksaa kaiken jne... On niitä, jotka ottaa kelkan peräkärryyn, mutta kelkat saatetaan jättää välille... Tai saatetaan kai ne sinnekin asti kiskoa, mutta siellä ne peräkärryllä lepää, kun miehet "ajaa" vähän muuta viikon. Tätä tapahtuu paljonkin, sama onko kyseessä mies vai nainen, pari suhteessa elävä, perheellinen, lestadiolainen... Ei mitään väliä...yhtäkaikki. Nyt en tarkoita, että tätä ihan jokainen tekee, mutta kyllä tämä niin yleistä on, että ihmettelen, kuka vielä sinisilmäisesti uskoo näihin puolison reissuihin...tätä, kun on jatkunut jo vuosia??!!!!

[/quote]

... puoliso (mies tai nainen), lähtee tyttö tai poika porukalla...

lopetin lukemisen tähän. Valkoisen roskaväen "parisuhde"ongelmat. LOL!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suhteessahan nimenomaan on tarkoitus olla pari suhdetta. Sekoitatko nyt parisuhteeseen?

Vierailija
4/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:25"]

Joo, samanlainen on ylläs. Mutta yhtäkaikki, loma kuin loma. Kyllä ne puolisot sen tietää, ei voi niin tyhmiä olla ei naiset, sen paremmin kuin miehetkään.

Viimeksi kun Ylläksellä kävin, niin suurin osa naisista oli varattuja ja suurin osa siellä vieraan miehen perässä. Ja tosiaan useilla oli myös niitä 'vaki' seuralaisia siellä. Yksin rouva sanoi, että tällä sitä sit jaksaa taas vuoden pyörittää sitä perheen arkea hymyssä suin.

Pisteet vain kaikille naisille siellä ja miksei pettäville miehillekin. Jos omatunto antaa siihen mahdollisuuden, niin mikä minä olen muiden ratkaisuja arvostelemaan.

[/quote]

Mainiota! Paljonko sielä oli ihmisiä, jos selvitit itsellesi, että suurin osa petti? Vai puhutko Teidän omasta porukasta? Toivottavasti vaimoni ei liiku sinun porukoissa!

[/quote]

Samaan tulokseen on kyllä tullut moni muukin.

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042113537111_ma.shtml

Vierailija
5/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä paatosta taas. Ei siihen pettämiseen Leviä tarvita. Varmaan ketjun aloittaja on sellaista perinteistä nalkuttaja-naruistavetelijätyyppiä, jotka kiukustuttaa kamalasti kun miehellä on jotain sellaisia harrastuksia johon ei perhe kirjoittaja itse liity. Anna miehen harrastaa, niin on arki paljon mukavampaa kaikilla. Suuri osa miehistä kaipaa omaa aikaa ja oleskelua kavereiden kanssa. Yleensä se tarkoittaa juuri harrastuksia ja arjesta irrottautumista eikä pettämistä. Ja jos pettäminen kiinnostaa, voi sen hoitaa helposti paljon lähenpänäkin. Enkä kyllä ihmettele jos mies haikailee pois kotoa kun siellä odottaa tuollainen paranoidi pirttihirmu.

Vierailija
6/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kollega kävi Rukalla joka kevättalvi...vaimonsa kanssa. En ikinä tullut kysyneeksi kuksivatko toisiaan vai vierasta.

Vierailija
7/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:31"]Olen huomannut, että Ruka on kans "nostamassa suosiotaan" tällaisten tapausten huvipaikkana... Mutta mun huomion mukaan Rukalla naiset mellastaa ja Levillä miehet... Enkä tarkoita nyt että kaikki, että ei tarvi sinisilmä mammojen kiivastua ja varmasti molemmissa löytyy molempia sukupuolis, jotka tätä harrastaa... Mutta näin karrikoidusti taitaa mennä näin ;)

[/quote]

Jep, itse olin Rukalla viime kauden töissä ja paljon oli just esim miesporukoita jotka ihan sormukset sormessa tulivat iskemään.

Vierailija
8/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä käyn naiskavereiden kanssa säännöllisesti Levillä ja kukaan meistä ei ole pettänyt miehiämme.

Joten turhaan hukkaat sääliä miehiämme kohtaan

Vierailija
9/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän se menee, että kun Ylläksellä vasta yritellään, niin Levillä jo levitellään!

Vierailija
10/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:54"]Huhhuh mitä paatosta taas. Ei siihen pettämiseen Leviä tarvita. Varmaan ketjun aloittaja on sellaista perinteistä nalkuttaja-naruistavetelijätyyppiä, jotka kiukustuttaa kamalasti kun miehellä on jotain sellaisia harrastuksia johon ei perhe kirjoittaja itse liity. Anna miehen harrastaa, niin on arki paljon mukavampaa kaikilla. Suuri osa miehistä kaipaa omaa aikaa ja oleskelua kavereiden kanssa. Yleensä se tarkoittaa juuri harrastuksia ja arjesta irrottautumista eikä pettämistä. Ja jos pettäminen kiinnostaa, voi sen hoitaa helposti paljon lähenpänäkin. Enkä kyllä ihmettele jos mies haikailee pois kotoa kun siellä odottaa tuollainen paranoidi pirttihirmu.

Et, enää enempää vois väärässä aloittajasta olla :D :D t.ap

Vierailija
11/37 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Levillä ja työskentelen eräässä tunturikeskuksessa sijaitsevassa ravintolassa. Olen siis saanut seurata tätä etelän turistin käyttäytymistä iltaelämässä hyvinkin lähietäisyydeltä jo pidemmän tovin. Meille on työpaikan keskuudessa tullut kevään viikkojen aikana jo perinteeksi, että iltavuoron aikana laitamme merkille kiinnostavimmat miehet joita juuri ennen ravintolan sulkeutumista sitten lähestymme. Yleensä moni lähtee miehen matkaan tämän mökille/hotelliin ja myös tietyissä tapauksissa omaan majapaikkaamme. Loppuyö meneekin yleensä sängyn jousia testatessa. Jos mies on hyvä niin sitä kannattaa pitää koko viikko, jos taas huono niin seuraavana iltana voi jo pokata uuden. Parhaimpia ovat ne jotka tarjoavat hyvien kyytien lisäksi romanttisia illallisia, kutsuvat kelkkasafareille jne. Tässä ei todellakaan ole väliä onko sormusta vai ei, pikemminkin voisi todeta, että mitä enemmän varattu sen varmempi poka ja parempi pano. Keväällä lumien sulettua lähdetään taas etelään monta muistoa rikkaampana ja aina palataan Leville talveksi töihin. -Tunturialli

Vierailija
12/37 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään pari kertaa vuodessa perheen kanssa levillä. taas ollaan menossa enkä tiedä tosta yöelämästä mitään koska nukumme silloin.

Vierailija
13/37 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, anna miehen harrastaa... Entäs jos se akka harrastaa? Onks se sitten myös miehen mielestä ok?

Vierailija
14/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuitteko arvostelijat huomioimaan, että kirjoitin EI KAIKKI, mutta paljon tätä tapahtuu...joo ja varmaan muuallakin ( en idiootti ole), mutta hyvin paljon nimenomaan näillä "Levin reissuilla" ja varmasti muuallakin, mutta kyllä Levi vetää varmaan ihan ykköspaikkaa nykyään. Ja kyllä minulla on varaa matkustaa, olen käynyt Levilläkin useita kertoja, kuten muissakin laskettelukeskuksissa. Olisitteko arvostelijat, juurikin näitä sinisilmäisiä tai jopa niitä pettäjiä? Kun noin kiivastuitte, tosiasioista. Ihan varmasti siellä käy, hyvin paljon myös perheellisiä, yksinäisiä, firman porukkaa, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Mutta kolikolla on myös toinen puoli.... T.ap

Vierailija
15/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samanlainen on ylläs. Mutta yhtäkaikki, loma kuin loma. Kyllä ne puolisot sen tietää, ei voi niin tyhmiä olla ei naiset, sen paremmin kuin miehetkään.

Viimeksi kun Ylläksellä kävin, niin suurin osa naisista oli varattuja ja suurin osa siellä vieraan miehen perässä. Ja tosiaan useilla oli myös niitä 'vaki' seuralaisia siellä. Yksin rouva sanoi, että tällä sitä sit jaksaa taas vuoden pyörittää sitä perheen arkea hymyssä suin.

Pisteet vain kaikille naisille siellä ja miksei pettäville miehillekin. Jos omatunto antaa siihen mahdollisuuden, niin mikä minä olen muiden ratkaisuja arvostelemaan.

[/quote]

Mun mies oli viikon kaverinsa ja tämän puolison kanssa mökillä, Ylläksellä. Ja ilmeisesti mun pitäisi tämän ketjun perusteella olla aivan varma että hän on pettänyt. Ja työmatkallakin viime viikolla. Vähintään kaverinsa polttareissa petti eikö? Ihan sama mitä mieheni sanoo ja kuinka hän käyttäytyy, hän aivan varmasti pettää koska Vauvalassa näin väitettiin. Ihan totta, ilman muuta tämän ketjun faktatietous menee meidän avioliittomme edelle ja ei tulisi mieleenkään uskoa enää miestä, koska huomasin nyt että hän valehtelee. AI mistä? No täältä ketjusta tietysti. Otan avioeron. Syynä se että hän petti minua, se kerrottiin täällä.

T. hyväuskoinen hölmövaimo koska KAIKKI miehet pettää <3

Vierailija
16/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole pettänyt, missään koskaan puolisoani, enkä ole tullut petetyksi Levillä, enkä tietääkseni muuallakaan?! Tiedän vain aika monia tapauksia....

Vierailija
17/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei jostain kumman syystä halua matkustaa ilman perhettään. Mä olen käynyt Levillä vuosikymmeniä pienestä lapsesta näihin vuosiin. Silti en yleistäisi enkä edes sanoisi, että suurin osa. Jos nyt joku jättää kelkat puoleen väliin Suomea, se ei tarkoita sitä, että moni tekee niin.

Ja toinen juttu, ne jotka pettävät Levillä, pettävät ihan omassa kotikaupungissakin, jos tulee tilaisuus.

Jokainen parisuhteessa elävä tietää, että toinen voi pettää, paikalla ei ole väliä.

Vierailija
18/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mainiota! Paljonko sielä oli ihmisiä, jos selvitit itsellesi, että suurin osa petti? Vai puhutko Teidän omasta porukasta? Toivottavasti vaimoni ei liiku sinun porukoissa!

Vierailija
19/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että suurin osa puolisoista olisi kauhean sinisilmäisiä tämän suhteen, kyllä asiasta sen verran puhutaan. Ja se on sitten jokaisen parisuhteen asia, onko syytä epäillä tai ei. Aika monelle riittää pelkkä ryyppääminenkin noilla reissuilla, vaikka sitten kelkat tai sukset jäis kuormasta purkamattakin ..

Vierailija
20/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kolmisen viikkoa hiihtokeskuksissa työmatkailevana miehenä sanoisin että aika kesyä on Levin meininki Rukaan verrattuna. Ainakin kevättalvella maaliskuun puolivälistä n. 4vk on jo monta vuonna Rukalla ollut sentään afterskiit Leviin verrattuna.

Levillä ei juuri oo kun ujoja kotimaisia, Rukalla sentään törmää idän laadukkaisiin rotunaisiin, bileet saattaa kestää mökeissä nappien voimalla parikin päivää putkeen. Levillä tosin ruska-aika on kiihkeämpää kuin Rukalla.

Pari kuukautta ja taas mennään!