Kauhea tupakansavu tunkeutuu taas naapurista asuntooni. Harmi kun polttavat sisällä.
Kommentit (19)
Toi on kyllä ikävää. Tee valituksia isännöitsijälle.
Katos, onko joku ketjupolttaja käynyt täällä alapeukuttamassa viestejä.
Tuuleta, äläkä vain istu pimeässä kämpässäsi koomassa sohvalla aamusta iltaan muistelemassa naapurin sekajätepussin sisältöä, tupakointia, tulemisia, menemisiä, vieraita, vaatetusta, jne.
Kerrotalo kolhoosissa asuvien ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tuuleta, äläkä vain istu pimeässä kämpässäsi koomassa sohvalla aamusta iltaan muistelemassa naapurin sekajätepussin sisältöä, tupakointia, tulemisia, menemisiä, vieraita, vaatetusta, jne.
Luuletko että osaan muutakaan??
Huvipuistohullu kirjoitti:
Oli joo, mutta vuosi sitte poltti kämppänsä ja melkein meidät muutkin
Painu vittuu palstalta vitu trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että osaan muutakaan??
Käy joku avoimen yliopiston kurssi, jossa ehdollistetaan pois kyttäilystä.
Vain täysi urpo polttaa sisällä. Meillä naapurin kannabiskukintojen tuoksu tulee ilmanvaihdon kautta meille sisälle.
Kiva mennä töihin lapsia ohjaamaan. ja haista pössylle ja kukinnoille. En enää itse huomaa koko hajua. Kyläilijät kommentoivat aina
Olen vakipaikassa kertonut jo syyn. Ja näyttänyt tuoreen huumetestin rehtorille. Lääkereseptiä pyytäessä piti käydä testissä. Hyvä, että kontroilloidaan nykyään paremmin.
Koneellinen ilmanvaihto siis tuo naapureiden asunnoista hajut ja tuoksut toisten asuntoihin? Aikamoinen vempele on. Minulla ei ole sellaista enkä ikinä halua sellaista ok-talooni. Aukaisen ikkunan/ikkunat ja raitista ilmaa tulee taloon eikä muiden ihmisten hajuja.
Lopeta sinä Ap se hirvittävän hajuisen hajuveden hölvääminen. Ensiksikään se ei sovi sinulle alkuunkaan ja hissi haisee sinun jälkeesi niin pahalle, että astmaatikot tukehtuvat. Seuraavaksi voisit opetella kunnolla leipomaan, vähän väliä rapussa haisee siltä, että teidän asunnossa oikeasti palaa jotakin. Voisit myös leipoa harvemmin kuin joka päivä, kun et kerta kaikkiaan näytä oppivan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä
Vierailija kirjoitti:
Vain täysi urpo polttaa sisällä. Meillä naapurin kannabiskukintojen tuoksu tulee ilmanvaihdon kautta meille sisälle.
Kiva mennä töihin lapsia ohjaamaan. ja haista pössylle ja kukinnoille. En enää itse huomaa koko hajua. Kyläilijät kommentoivat aina
Olen vakipaikassa kertonut jo syyn. Ja näyttänyt tuoreen huumetestin rehtorille. Lääkereseptiä pyytäessä piti käydä testissä. Hyvä, että kontroilloidaan nykyään paremmin.
No nyt on nähty selittelyn eteen kunnolla vaivaa. 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin kannabispössyttelijäkasvattelijasta sekä taloyhtiön hallitukselle että poliisille. Eipä asu tässä talossa enää.
Kerrostalossa on niin ihana asua, ei mitään omakotitalon riesoja! En koskaan muuttaisi omakotitaloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on nähty selittelyn eteen kunnolla vaivaa. 5/5.
Sama tuli mieleen: liikkeellä on todellinen mestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin kannabispössyttelijäkasvattelijasta sekä taloyhtiön hallitukselle että poliisille. Eipä asu tässä talossa enää.
Toivottavasti saitte tilalle äänekkään juopon.
Kuvottavaa, se haju pinttyy jokaiselle pinnalle ja tahraakin vielä..