Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea tupakansavu tunkeutuu taas naapurista asuntooni. Harmi kun polttavat sisällä.

Vierailija
18.01.2025 |

Muilla samanlaista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa, se haju pinttyy jokaiselle pinnalle ja tahraakin vielä..

Vierailija
2/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heistä huoli-ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä ikävää. Tee valituksia isännöitsijälle.

Vierailija
4/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, onko joku ketjupolttaja käynyt täällä alapeukuttamassa viestejä.

Vierailija
5/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleta, äläkä vain istu pimeässä kämpässäsi koomassa sohvalla aamusta iltaan muistelemassa naapurin sekajätepussin sisältöä, tupakointia, tulemisia, menemisiä, vieraita, vaatetusta, jne.

Vierailija
6/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotalo kolhoosissa asuvien ongelmia.

Vierailija
7/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuleta, äläkä vain istu pimeässä kämpässäsi koomassa sohvalla aamusta iltaan muistelemassa naapurin sekajätepussin sisältöä, tupakointia, tulemisia, menemisiä, vieraita, vaatetusta, jne.

Luuletko että osaan muutakaan??

Vierailija
8/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Oli joo, mutta vuosi sitte poltti kämppänsä ja melkein meidät muutkin  

Painu vittuu palstalta vitu trolli

Vierailija
9/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että osaan muutakaan??

Käy joku avoimen yliopiston kurssi, jossa ehdollistetaan pois kyttäilystä.

Vierailija
10/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi urpo polttaa sisällä. Meillä naapurin kannabiskukintojen tuoksu tulee ilmanvaihdon kautta meille sisälle.

Kiva mennä töihin lapsia ohjaamaan. ja haista pössylle ja kukinnoille. En enää itse huomaa koko hajua. Kyläilijät kommentoivat aina

Olen vakipaikassa kertonut jo syyn. Ja näyttänyt tuoreen huumetestin rehtorille. Lääkereseptiä pyytäessä piti käydä testissä. Hyvä, että kontroilloidaan nykyään paremmin.

Vierailija
11/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneellinen ilmanvaihto siis tuo naapureiden asunnoista hajut ja tuoksut toisten asuntoihin? Aikamoinen vempele on. Minulla ei ole sellaista enkä ikinä halua sellaista ok-talooni. Aukaisen ikkunan/ikkunat ja raitista ilmaa tulee taloon eikä muiden ihmisten hajuja. 

Vierailija
12/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sinä Ap se hirvittävän hajuisen hajuveden hölvääminen. Ensiksikään se ei sovi sinulle alkuunkaan ja hissi haisee sinun jälkeesi niin pahalle, että astmaatikot tukehtuvat. Seuraavaksi voisit opetella kunnolla leipomaan, vähän väliä rapussa haisee siltä, että teidän asunnossa oikeasti palaa jotakin. Voisit myös leipoa harvemmin kuin joka päivä, kun et kerta kaikkiaan näytä oppivan.

Vierailija
13/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä 

Vierailija
14/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain täysi urpo polttaa sisällä. Meillä naapurin kannabiskukintojen tuoksu tulee ilmanvaihdon kautta meille sisälle.

Kiva mennä töihin lapsia ohjaamaan. ja haista pössylle ja kukinnoille. En enää itse huomaa koko hajua. Kyläilijät kommentoivat aina

Olen vakipaikassa kertonut jo syyn. Ja näyttänyt tuoreen huumetestin rehtorille. Lääkereseptiä pyytäessä piti käydä testissä. Hyvä, että kontroilloidaan nykyään paremmin.

No nyt on nähty selittelyn eteen kunnolla vaivaa. 5/5.

Vierailija
15/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin kannabispössyttelijäkasvattelijasta sekä taloyhtiön hallitukselle että poliisille. Eipä asu tässä talossa enää.

Vierailija
16/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
17/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa on niin ihana asua, ei mitään omakotitalon riesoja! En koskaan muuttaisi omakotitaloon! 

Vierailija
18/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on nähty selittelyn eteen kunnolla vaivaa. 5/5.

Sama tuli mieleen: liikkeellä on todellinen mestari.

Vierailija
19/19 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin kannabispössyttelijäkasvattelijasta sekä taloyhtiön hallitukselle että poliisille. Eipä asu tässä talossa enää.

Toivottavasti saitte tilalle äänekkään juopon.