Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksiosainen "Peppuleuka" naisella tai miehellä, hot vai not?

Vierailija
15.10.2020 |

Mulla on (nainen) ja asia jotenkin häiritsee mua hirveästi. Se on ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota kun otan vaikka itsestäni kuvan ja ajattelen että hitsi kun ruma, kaikki varmaan vaan tuijottaa tuota. Nuorempana oli vielä ihan söpö kun oli muutenkin söpö, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän pyllyleuka oikein korostuu ja rumentaa.

Voiko tuosta mitenkään päästä eroon vai pitäisikö vaan koettaa hyväksyä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaunispiirteisillä ihmisillä on pyllyleuka. Ensin katsoo, että o npa hyvännäköinen ihminen. Sitten näkee sen leuan ja se vähän pilaa kokonaisuutta.

Vierailija
42/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hot eikä not vaan funny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Tykkään. Mun mielestä monella hyvännäköisellä on sama leuka. Naisilla ja miehillä. Ehkä joskus teininä häiritsi. Mut se oli sitä aikaa. Miranda Kerrilläkin on ja hän on huippumalli.

Vierailija
44/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen viiva leuassa, omasta mielestäni sellainen ruma peppuviiva, mutta hampaiden oikomishoidon vuoksi toteutettiin myös kirurginen leukojen siirto hieman edemmäs niin pääsin samalla viivasta eroon :)) Muutenkin kasvot piteni ja sain upean hymyn. Oon onnekas.

Vierailija
45/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuskin kukaan ulkopuolinen kiinnittää asiaan kovasti huomiota :) Aika tavanomainen piirre. Mutta jos se häiritsee sinua itseäsi liikaa, leukaa voidaan muotoilla täyteaineella pyöreämmäksi. Omakohtaista kokemusta on ja lopputulos tosi hyvä ja luonnollinen. Plastiikkakirurgilla kävin.

Vierailija
46/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittäny pyllyleukaan huomiota paljon viime aikoina ja huomannut että vähintään pieni on melkein kaikilla.

Tosin joillakin se näkyy vain tietyllä ilmeellä.

Vierailija
47/55 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuskin kukaan ulkopuolinen kiinnittää asiaan kovasti huomiota :) Aika tavanomainen piirre. Mutta jos se häiritsee sinua itseäsi liikaa, leukaa voidaan muotoilla täyteaineella pyöreämmäksi. Omakohtaista kokemusta on ja lopputulos tosi hyvä ja luonnollinen. Plastiikkakirurgilla kävin.

Kiinnostaisi kyllä tämä täyteainehomma, voitko kertoa paljonko tähän paloi rahaa? Ei sitä tarvitsisi kokonaan saada pois mutta jos edes ihan vähän huomaamattomammaksi ja pyöreämmäksi. Tulisi vähän vähemmän miehinen olo.

Vierailija
48/55 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ”cleft chin” ole hiirenpil lu, joka tarkoittaa kuoppaa leuassa. Tuossa peppuleuassa leukaluussa on iso väli.

Voihan noita täyttää täyteainehoidoilla jos häiritsee.

Vierailija
49/55 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanjoni leuka

Vierailija
50/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Travolta versio on aika maskuliininen, mutta lievempänä versiona ihan kaunis sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
51/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/NGxH9qqxAZG3KBEo8

Ei paha ollenkaan

No siis mun silmiin tollanen leuka tekee muuten suloisen naisen kasvoista jotenkin luonnottoman miehekkäät! pistää ihan miettimään että onkohan syntynyt naisena...

Itsesihän siinä nolaat kun kyseenalaistat ihan päättömillä perusteilla toisen sukupuolen. Kyllähän sitä saattaa välillä arviointikyky pettää, mutta herättää aika voimakasta myötähäpeää.

Vierailija
52/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka korostunut. Adelella on kiva. 

Vierailija
53/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin hot.

Vierailija
54/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi miten se reikä voi olla kaksiosainen? :O

Vierailija
55/55 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo keskustelu. Olen nainen ja mulla on kuoppa leuassa ja mä olen tykännyt siitä ja ollut siitä ylpeä ihan pienestä pitäen.