Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksiosainen "Peppuleuka" naisella tai miehellä, hot vai not?

Vierailija
15.10.2020 |

Mulla on (nainen) ja asia jotenkin häiritsee mua hirveästi. Se on ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota kun otan vaikka itsestäni kuvan ja ajattelen että hitsi kun ruma, kaikki varmaan vaan tuijottaa tuota. Nuorempana oli vielä ihan söpö kun oli muutenkin söpö, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän pyllyleuka oikein korostuu ja rumentaa.

Voiko tuosta mitenkään päästä eroon vai pitäisikö vaan koettaa hyväksyä?

Kommentit (55)

21/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan arjalaisen rodun piirre. Kaunis ja aristokraattinen ominaisuus.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
22/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on. Ja vielä yhtä korostunut (ellei enemmänkin) kuin Alyssa Sutherlandilla. Oon joskus miettinyt josko hankkiutuisi siitä kirurgisesti eroon.

Toisaalta voisin myös harkita hankkiutuvani eroon, mutta sit alkaisi helposti miettimään muitakin kehon epäkohtia että voi kun nää rinnat saisi ylemmäs, voi kun on tyhmä nenä ja sitä voisi samalla vähän muotoilla, hitsi kun on pyöreät kasvot saiskohan näistä kivemmat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/NGxH9qqxAZG3KBEo8

Ei paha ollenkaan

No siis mun silmiin tollanen leuka tekee muuten suloisen naisen kasvoista jotenkin luonnottoman miehekkäät! pistää ihan miettimään että onkohan syntynyt naisena...

Ei jumalauta.. mietit varmaan yli 175cm pitkistä naisistakin, että ovatkohan syntyneet alunperin miehiksi.

Vierailija
24/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Kiitos. Mä jo luulin, että voin tämän keskustelun motivoimana alkaa ahdistumaan asiasta, mutta perhana. Mä olen vain aristokraattinen ja arjalaista sukua.

Vierailija
25/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin löytyy sellainen, mutta en koskaan ole kokenut rumaksi tai häiritseväksi. En kiinnitä siihen ensimmäisenä huomiota kasvoissani. Vähän kyllä tulee surullinen mieli kun tuota piirrettä haukutaan rumillakin nimillä kuten tuo hiirenpill* ja epäillään onko edes nainen.

Vierailija
26/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

No eikä ole.

Vierailija
27/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ratkaista ongelman olemalla vaatimatta komeita ja suosittuja miehiä.

Mun on pakko sanoa, että vaikka leuka on kuin Sandra Bullockilla, niin oon silti saanut ihan kivasti komeita ja suosittuja miehiä.

Vierailija
28/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisella tuo hiiren .... Ai kamala!

Vierailija
29/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieni niin menee mutta kovin erottuva peppuleuka naisella ei nappaa. Sori siitä, ei voi mitään.

Vierailija
30/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko sanoa, että vaikka leuka on kuin Sandra Bullockilla, niin oon silti saanut ihan kivasti komeita ja suosittuja miehiä.

Jep. ei ne miehetkään täydellisiä ole.

Vierailija
31/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kyllä ne nyt vaan aika monet muut ratkasee enemmän kuin leuan muoto.

Vierailija
32/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin löytyy sellainen, mutta en koskaan ole kokenut rumaksi tai häiritseväksi. En kiinnitä siihen ensimmäisenä huomiota kasvoissani. Vähän kyllä tulee surullinen mieli kun tuota piirrettä haukutaan rumillakin nimillä kuten tuo hiirenpill* ja epäillään onko edes nainen.

Meillä Suomessa on valitettavasti tapana nimetä kaikki mahdollisimman rumasti ja härksisti (kuinkahan monta paskalampea, paskasaarta, paskaojaa ym. tästä maasta löytyy.. Sallassa on jopa Saaranpaskantamasaari). Englanniksi toi chin dimple on ihan kiva.

Vierailija
33/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kyllä ne nyt vaan aika monet muut ratkasee enemmän kuin leuan muoto.

Tai sitten miehetkin kiihottuu laatikkoleuoista. Pitäisi opiskella vielä kirurgi-lentäjäksi.

Vierailija
34/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, samalta se tuntuu miehistäkin kun haukut miehiä.

Vierailija
35/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä Suomessa on valitettavasti tapana nimetä kaikki mahdollisimman rumasti ja härksisti (kuinkahan monta paskalampea, paskasaarta, paskaojaa ym. tästä maasta löytyy.. Sallassa on jopa Saaranpaskantamasaari). Englanniksi toi chin dimple on ihan kiva.

Niinpä. Suomalaiset eivät osaa olla sivistyneitä.

Vierailija
36/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolla ole merkitystä suuntaan eikä toiseen, sen verran pieni yksityiskohta

Vierailija
37/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
38/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hot. Sekä miehillä, että varsinkin naisilla. T:bi

Vierailija
39/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski naamaan niin ei näy ja baanalle miestä iskemään. Otat maskin pois vasta papin aamenen jälkeen.

Vierailija
40/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kivekset leuass kun bileDanilla, yök.

Niinkuin Adelella on oikein kaunis.