Kaksiosainen "Peppuleuka" naisella tai miehellä, hot vai not?
Mulla on (nainen) ja asia jotenkin häiritsee mua hirveästi. Se on ensimmäinen asia mihin kiinnitän huomiota kun otan vaikka itsestäni kuvan ja ajattelen että hitsi kun ruma, kaikki varmaan vaan tuijottaa tuota. Nuorempana oli vielä ihan söpö kun oli muutenkin söpö, mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän pyllyleuka oikein korostuu ja rumentaa.
Voiko tuosta mitenkään päästä eroon vai pitäisikö vaan koettaa hyväksyä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Voit ratkaista ongelman olemalla vaatimatta komeita ja suosittuja miehiä.
Ei tässä ole miehistä kyse, olen kyllä saanut ihan tavallisia miehiä ja ne riittää.
Se nyt vaan harmittaa kun oma peilikuva vítuttaa itseä.
Kyllä varmaan miestäkin ketuttaisi 8 cm penis vaikka naiset sanoisi sen olevan OK.
Sellainen hieman erottuva välimalli on kaunein/ komein.
Voi komeita miehiä vaatia leuasta huolimatta .
Miehillä se on tunnetusti hot mutta naisilla lesbomainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on nimeltään hiiren pillu.
miten tuota p -sanaa ei sensuroitu. Täällähän on sensuurissa sana pim ppikin :D
Yy kaa koo .. ja tämäkin topic poistetaan!
Pystyyköhän sitä jotenkin korjaamaan plastiikkakirurgialla? Jos se siis häiritsee paljonkin
Hahaa arvasin että tänne tulee persnaama ja hiirenpillu kommentteja. Ette sit oo ala-aste juttuihin vielä kyllästyny :D
Hiirenpillu? En tykkää.
Mun äitin mielestä se on seksikäs, mutta miehellä. Ollaan siis joskus Travoltan vuoksi käyty tästä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/n4steEBbHdyJNSch7
Tuollainen? Ei minua ainakaan häiritse
Joo, juuri tuollainen. Jostain syystä itseäni häiritsee ihan hirveästi ja oikein hyppii silmille kun katson kuvia itsestäni! ap
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/NGxH9qqxAZG3KBEo8
Ei paha ollenkaan
No siis mun silmiin tollanen leuka tekee muuten suloisen naisen kasvoista jotenkin luonnottoman miehekkäät! pistää ihan miettimään että onkohan syntynyt naisena...
Mullakin on. Ja vielä yhtä korostunut (ellei enemmänkin) kuin Alyssa Sutherlandilla. Oon joskus miettinyt josko hankkiutuisi siitä kirurgisesti eroon.
Voit ratkaista ongelman olemalla vaatimatta komeita ja suosittuja miehiä.