Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luotettava kalorilaskuri on?

Vierailija
14.01.2014 |

Netissä oleva Kalorilaskuri.fi, onko kukaan laihduttanut sen avulla?

Olen reilu kolmekymppinen nainen, painoindeksi 24. Jos en harrasta tänään mitään liikuntaa, laskurin mukaan saan syödä vain noin 1000 kaloria pysyäkseni - 600 grammaa viikossa laihdutusvauhdissa. Aika vähän. Mutta niin kai se on, että suhteellisen hoikan on vaikeampi laihduttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on painoindeksi 23. Näiden liikuntamäärieni kanssa saisin syödä 2500 kaloria/ päivä. Aika paljon, mutta liikunkin raskaasti tosi paljon. Syön mitä haluan ja paino pysyy samassa. Eli ilmeisesti se on sitten noin....

Vierailija
2/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut monta kertaa kalorilaskurin avulla. Aina onnistunut. Mutta kaikki pitää merkata, syömiset ja liikunta. Ihan sama asia kuin aikanaan painonvartioiden pisteet, joilla myös onnistuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut kalorilaskurin avulla 25kg, tunnontarkasti merkkasin joka suupalan sinne. Laskurin laskema "teoreettinen käyrä" painonpudotukselle oli hyvin lähellä sitä todellista käyrää eli ilmeisen hyvin piti paikkansa tuo. Nyt taas raskauden myötä painoa tullut lisää ja turvaudun taas kalorilaskuriin. Ei ole kallis ja vastineeksi on enemmän eri tuotemerkkien tarkkoja tietoja siellä eikä tarvitse turvautua keskimääräiseen yleisarvioon mitä noissa ilmaislaskureissa enemmänkin on. Ja voihan kalorilaskuriakin ilmaiseksi käyttää, haluan vaan syödyt määrät muistiin sekä ne käyrät :)