Tuksu: Vauva-arki iski hirvittävällä tavalla!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Vauva-arki-iski-pain-Johanna-Tukiaisen-na…
Ihana kuitenkin että Johanna sai onnistua!
Kiva nähdä millainen lapsestaan tulee. Julia Coronata Tukiaisesta
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli siitä, että tällä ihmisellä on lapsi. Vihoviimeinen äidiksi soveltuva. Ja niin monet jää ilman lasta kaikesta yrittämisestä huolimatta.
Mistä tiedät, ettei tämäkin vauva ole ollut pitkän yrittämisen tulos?
Siitä että tuksu on vielä raskaana ollessaan huudellut somessa treffikumppaneita.
Kyllä hän on vuosikausia lastakin somessa huudellut toivovansa.
Niin on. Isä vain on puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli siitä, että tällä ihmisellä on lapsi. Vihoviimeinen äidiksi soveltuva. Ja niin monet jää ilman lasta kaikesta yrittämisestä huolimatta.
Itse näin lapsettomuudesta kärsivänä, en pysty ymmärtämään tätä kommenttia. Mitä muiden onni on itseltä pois? Saa olla kyllä katkera ihminen, jos noin ajattelee.
Minä koirien ystävänä ymmärrän. Tuksu on pitänyt koiriaan niin ala-arvoisella tavalla, että huoli lapsen hyvinvoinnista ja Tuksun äidiksi soveltuvuuden kyseenalaistaminen on ihan oikeutettua. Toivottavasti hän on raitistunut lopullisesti ja saa tarvitsevansa tuen tai vähintään lapsi tavalla tai toisella turvallisen lapsuuden.
Johanna on hämmentävän kaunis tuossa kuvassa jossa hymyilee ilman meikkiä ja hiukset kosteina vauva sylissä. Toivottavasti luopuisi kokonaan siitä tunkkaisesta, raskaasta meikistä!
Jos nyt on jo vaikeuksia niin mitenhän se jaksaa puolen vuoden päästä?
Oko tuo Johannan oma hiustenväri? Onpa upea! Kauniit kasvotkin saatiin esiin sieltä meikin alta. Täytyy sanoa, että viimeiseksi olisin uskonut Tuksun olevan luonnonkaunis :D Ja vauvakin on söpö kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Oko tuo Johannan oma hiustenväri? Onpa upea! Kauniit kasvotkin saatiin esiin sieltä meikin alta. Täytyy sanoa, että viimeiseksi olisin uskonut Tuksun olevan luonnonkaunis :D Ja vauvakin on söpö kuin mikä.
Ei ole edes omat hiukset. Ja oletko nähnyt muokkaamattomia kuvia Johannasta?
Olipa kaunis kuva ja suloinen vauva. Nyt vain kaikkea hyvää ja tukea heille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus Tuksu!
Vierailija kirjoitti:
Tuksun ei pitänyt tuoda vauvaa julkisuuteen?! Aika monta kertaa tuo on alle kahdessa viikossa kumottu...
Ei niin! Mut ei se välitä mistään..
Miksi te seuraatte jotain Tuksua? Ootteko itsekin tälläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuksulla oli raskausajan diabetes ja vauvalla tosiaan sokereissa häikkää, lisäksi maidontulo ei kunnolla käynnistynyt sektion vuoksi. Niin siksi pitää herätellä.
Itseäni huolestuttaa, miten vuotavat silarit vaikuttavat rintamaitoon. Tuksulle on laitettu silarit joskus 20 vuotta sitten eikä niitä ole sen koommin korjailtu. Joskus seiskan tai hymyn tai vastaavan piti maksaa uudet silarit mutta tuksu ei kai pystynyt laihduttamaan ja olemaan selvin päin niin se peruuntui.
No ihan yhtä lailla se vaikuttaa rintamaitoon kuin muukin silikoni, eli vaikkapa rintakumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta että Ruotsissa klinikalla vauva pitää herättää syömään parin tunnin välein ja yölläkin. Eikö niin pieni tarvitse paljon keskeytyksetöntä unta ja rem unta?! Kuten äiditkin.
Ystäväni sai vauvan juhannuksen maissa. Hän kertoi, että tällä hetkellä Suomessakin on suositus vauvan herättelyyn syömään parin tunnein välein.
EI VTTU OLE KAIKILLA VAAN SE RIIPPUU VAUVASTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi te seuraatte jotain Tuksua? Ootteko itsekin tälläisiä?
Viihteen vuoksi. Samasta syystä kuin ihmiset katsovat jotain kauhuelokuvaa tai komediaa. Aina kun luulee että kaikki on nähty niin tulee joku entistä kauheampi käänne. Ja huom. tuksu itse syöttää kaiken julkisuuteen niin kuka kieltää seuraamasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa sen, mikä on tarkoitettu. Ei katkeruus toisen vauvaa kohtaan mitään auta.
Siskoni kuoli 12-vuotiaana kun sai syövän. Mikähän tarkoitus sillä oli?
Ihmisen menneisyys ei määrittele hänen tulevaisuuttaan. Kaikkea hyvää Johannalle, vauvalle ja perheelle!
Kummallinen ohje tuo vauvan herättäminen kahden tunnin välein jos kerran nukkuu hyvin. Mikä älyttömyys, vauva nukkuisi rauhassa ja vanhemmatkin saisi nukkua paremmin. Väsyneet vanhemmat ja väsynyt, lyhyillä syöttöväleillä ruokittava vauva ei ole kovin onnistunut yhdistelmä kenelläkään.
Ennen oikein yritettiin pidentää pikkuhiljaa yösyöttöjen välejä, että vauva alkaisi nukkua yhtenäisesti pitempään.
Mistä tuollainen ohje on saanut taas alkunsa?
Toivon todella paljon kaikkea hyvää Johannalle. Hän on sellaiset myllytykset käynyt läpi... Toivon kovasti, että hän on hyvä ja turvallinen äiti pienelle tyttärelleen.
Te haahkat jotka kirjoittelette täällä ilkeästi, voisitte mennä itseenne ja miettiä mistä tulee halu riepotella ja maahanpotkittua. Lapsi ansaitsee kasvurauhan ja turvallisen kodin, ihan sama millainen kohujulkkis äitinsä on.
Minä olen seurannut Johannaa kauan. Silloin alkuaikoina se oli oikeesti hauskaa, oli Miamia, glamourisia herrasmiehiä ja kaikkea muuta mukavaa. Sellaista mihin Suomessa ei ole tottunut. Niitä oli käsittämättömän hauska lukea, mihin seikkailuihin yksi ihminen joutui tavallisena keskiviikkona. Sitten kaikki rupesi menemään alaspäin, ei ollut enää kivaa seurata.
Nyt taas näyttää hyvältä, ihana vauveli Tukiaisella, kaikkea hyvää! Ihminen voi tehdä virheitä ja kaikki me tehdäänkin, ei vaan olla tuotu niitä julkisuuteen. Mutta menneet voi unohtaa ja aloittaa uudelleen.
Eiköhän Johannalla ole nyt tärkeämpääkin ajateltavaa kuin huulet ja niiden korjaus.