Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu: Vauva-arki iski hirvittävällä tavalla!

Vierailija
15.10.2020 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Vauva-arki-iski-pain-Johanna-Tukiaisen-na…

Ihana kuitenkin että Johanna sai onnistua!
Kiva nähdä millainen lapsestaan tulee. Julia Coronata Tukiaisesta

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se nyytin seasta pedonmerkkiä näyttää😂

Vierailija
42/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä ihmisellä on lapsi. Vihoviimeinen äidiksi soveltuva. Ja niin monet jää ilman lasta kaikesta yrittämisestä huolimatta.

Itse näin lapsettomuudesta kärsivänä, en pysty ymmärtämään tätä kommenttia. Mitä muiden onni on itseltä pois? Saa olla kyllä katkera ihminen, jos noin ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä ihmisellä on lapsi. Vihoviimeinen äidiksi soveltuva. Ja niin monet jää ilman lasta kaikesta yrittämisestä huolimatta.

Mistä tiedät, ettei tämäkin vauva ole ollut pitkän yrittämisen tulos?

Siitä että tuksu on vielä raskaana ollessaan huudellut somessa treffikumppaneita.

Vierailija
44/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel on niin suloinen vauva 💗

Vierailija
45/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon Tuksulle kaikkea hyvää, mutta harvoin säälin ketään yhtä paljon kuin tuota lasta. Voi pieni ihmistaimi, syytön kohtaloonsa.

Just tämä, tosin onneksi lapsi asuu Ruotsissa, missä Johannan maine ei ehkä ole sellainen kuin on. Ja toivottavasti Johanna nyt sitten huolehtii tuosta lapsesta paremmin kuin koiristaan tai siskostaan tai itsestään.

Vierailija
46/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suloinen vauva ❤️ Kaikkea hyvää toivotan Johannalle ja perheelleen, erityisesti tuolle pienelle viattomalle vauvalle

Vierailija
47/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vauva nukkuu nelisen tuntia kerrallaan

Onneksi ei pakotettu sillon syöttämään.

Mulle synnytyksen jälkeen sairaalassa yksi vähän vanhempi hoitaja sanoi, että "ootko kokeillu antaa tuttia, saisit itsekin levättyä pidemmän pätkän". No en todellakaan ollu aatellu.

Vierailija
48/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nätimpi ilman kauheaa pakkelikerrosta. Vielä kun nuo huulitäytteet saisi hieman maltillisemmiksi. Nätti vauva ja äitikin, ilman maaleja.

Vierailija
49/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas Tuksu kivan näköinen ilman paksua meikkiä. Pirtsakat pisamat ja kiva hiustenväri. Sopiva Peppi-naapurintyttö- look. Onnellinen ilme. Toivon kaikkea hyvää eteenkin päin.

Olen aina pitänyt herkästä strawberry blonde -värityksestä. Olen harmitellut että JT on peittänyt omansa . Se huulipunan sävy oli erityisen huono. Mutta Johanna on nyt oikein ihastuttava näky vauvansa kanssa!

Vierailija
50/159 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään tiedä Johannasta mitään.

Vierailija
51/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että tuksu on vielä raskaana ollessaan huudellut somessa treffikumppaneita.

Kyllä hän on vuosikausia lastakin somessa huudellut toivovansa.

Vierailija
52/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa sen, mikä on tarkoitettu. Ei katkeruus toisen vauvaa kohtaan mitään auta.

Aika kylmä katsanto, että jokainen saa sen, mikä on tarkoitettu. Eli kaikki paha, jonka koet, on sinulle tarkoitettu. Pieni viaton vauvakin voi kokea vaikka mitä kärsimyksiä ja se nyt vaan on sille vauvalle tarkoitettu. Tämä nyt yleisellä tasolla enkä puhunut Tuksun vauvasta.

Vierailija
53/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi mies oli joku randompano ja kunnollista miestä huudeltiin vielä maaliskuussa, vaikka Tuksu oli jo raskaana.

Vierailija
54/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta että Ruotsissa klinikalla vauva pitää herättää syömään parin tunnin välein ja yölläkin. Eikö niin pieni tarvitse paljon keskeytyksetöntä unta ja rem unta?! Kuten äiditkin.

Ystäväni sai vauvan juhannuksen maissa. Hän kertoi, että tällä hetkellä Suomessakin on suositus vauvan herättelyyn syömään parin tunnein välein.

Odotan esikoistani ja täällä on kylläkin toitotettu lapsentahtisesta imetyksestä, eli silloin syötetään kun lapsella on nälkä. Ei tarvitse ja kuulukaan herätellä. Itä-Suomessa asun, että näinköhän asuinpaikka vaikuttaa suosituksiin?

Poikkeuksena tuohon lapsentahtiseen imetykseen on se, jos lapsen verensokereissa on häikkää (ja todennäköisesti omalla kohdalla tuleekin olemaan, koska minulla on raskausdiabetes), sitten varmasti tuovat synnärillä syötettäväksi useammin ja mahdollisesti saa lisämaitoakin, jos verensokerit ovat liian matalalla.

Vierailija
55/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Olipas Johanna yllättävän kaunis ihanine pisamoineen! Jestas! Huulet olivat hieman muotopuolet, mutta muuten, todella yllättävän upea! Ei ollut mielestäni nuorena (silloin ennen kaikkia meikkejä ja lisäkkeitä) noin hyvännäköinen!

Vierailija
56/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta että Ruotsissa klinikalla vauva pitää herättää syömään parin tunnin välein ja yölläkin. Eikö niin pieni tarvitse paljon keskeytyksetöntä unta ja rem unta?! Kuten äiditkin.

Samaa ihmettelin, miksei vauva saanut nukkua?!

Vierailija
57/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on löytynyt vaatetta jo vauvan päälle.. ammattinukkuja tuskin vauvaa herättelee syömään, jospa "isäehdokas" hoitaa..

Olipa ilkeä viesti. Ei isäehdokas vaan isä. Täysi vanhempi, joka pystyy hoitamaan lasta siinä kuin äitikin. Miksi olis just äidin tehtävä?

Vierailija
58/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksulle on ilmestynyt luomi kaulaan

Vierailija
59/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksulla oli raskausajan diabetes ja vauvalla tosiaan sokereissa häikkää, lisäksi maidontulo ei kunnolla käynnistynyt sektion vuoksi. Niin siksi pitää herätellä.

Itseäni huolestuttaa, miten vuotavat silarit vaikuttavat rintamaitoon. Tuksulle on laitettu silarit joskus 20 vuotta sitten eikä niitä ole sen koommin korjailtu. Joskus seiskan tai hymyn tai vastaavan piti maksaa uudet silarit mutta tuksu ei kai pystynyt laihduttamaan ja olemaan selvin päin niin se peruuntui.

Vierailija
60/159 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun suloinen vauva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän