Hakisitko kolmatta kertaa samaan työpaikkaan?
Työtehtävä on samankaltainen, muttei sama kuin aikaisemmilla hakukerroilla, mutta työnantaja sama.
Yhden kerran kävin haastattelussa, muttei tarjottu paikkaa.
Koska mua ei aiemminkaan hyväksytty, niin tuskin nytkään vai? Jotenkin tuntuu, että pakosta paikat auki, mutta täytetään aina talon sisältä. Turhauttavaa.
Kommentit (9)
Jos siellä oli monta hyvää tasaväkistä hakijaa, niin se että sua ei silloin palkattu, ei välttämättä tarkoita, ettei voitaisi koskaan palkata. Jos pääsit kuitenkin haastatteluun, on se hyvä merkki.
Laita hakemus ja mieti asiaa sitten, jos se etenee. Erityisesti, jos aikaisemmasta haastattelusta jäi se kuva, että mielellään yrityksessä työskentelisit.
Kaksi kertaa olen hakenut melkein samaa tehtävää, kolmatta en enää vaivautunut kun ajattelin että ne ovat jo päättäneet etteivät minua siihen halua. Ko. firman johdossa on ihmisiä jotka kauttarantain tunnen, joten uskoisin että päätös olla palkkaamatta minua on pysyvä, ei pelkkää sattumaa.
Sinne työpaikkaan on täytettävä tosi työläs nettilomake, huvikseen en siihen viitsi ryhtyä. Luulen, että olen työhön ylikoulutettu ja liian vanha mihin tahansa työhön, kun puolta nuorempiakin on tarjolla.
Miksi et hakisi? Ei kai sinulla mitään hävittävää ole, varsinkaan jos olet työtön. Vai oletko vain vaihtamassa työpaikkaa?
Hae ihmeessä. Voit olla pätevin hakija tällä hakukierroksella. Eihän se mitään anna, jos ei otakaan. Ei se ikä ole este, jollei kyse ole jostain Dressmannin myyntityttösen työstä :D Hymyilet ja menet reippaasti haastatteluun, jos kutsu käy!
Kannattaa hakea. Mun yksi työkaveri haki neljä kertaa, ennenkuin pääsi. Työnantaja pani positiivisenä merkille kaverin innokkuuden ja halun ko alalle.
Hae vain, jos pääset haastatteluun uudelleen, saatat olla tilanteessa heille sopivampi kuin viimeksi. Mieti valmiiksi, mitä kannattaa esittää haastattelussa
Hae. Tuttu pääsi kolmannella kerralla yhteen paikkaan.
Nykyään noissa ravaa muutenkin niin paljon jengiä ettei ne muista kuka siellä on käynyt. Työntekijät myös vaihtuu..
Jaa.. mulla on vähän toisenlainen kokemus. Hain aina sisäisissä hauissa haluamiani työpaikkoja, HR-osasto aina hehkutti, että miten hyvin meillä tuo työn kierto...ja että saadaan sisältä hyviä hakijoita. Ja kas, joka kerta kun minä hain, otettiin ULKOA joku, jolle sit piti alkaa vääntää rautalangasta kaikki, alusta asti..
..ehkä mussa vaan oli vikaa..