Anoppi valittelee köyhyyttämme.
Itse olen pitkäaikaistyötön mies töissä ja meillä yksi lapsi. Anoppi aina ollut hyväpalkkaisessa työssä kuten appiukkokin. Koskaan en ole valittanut rahapulaa eikä miehenikään mutta anoppi valittelee pitkin kaupunkia kuinka olemme niin köyhiä yms ja osallistuu kilpailuihin että voisi jos jonkun tavaran voittaisi tuoda sen meille. Mitä teen anopin kanssa?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:52"]
Ammu se! Sillä ei ole mitään oikeutta kuuluttaa teidän asioita pitkin kyliä. Saatana kun alkoi ärsyttää.
Tai jos et viitti ampua, niin sano ihan suomeksi, että lopettaa välittömästi teidän asioiden rääpimisen julkisesti. Pitäköön arpajaispalkintonsakin, mitä ne ketään hyödyttää oikeesti. Jos auttaa haluaa, niin antaa sitten niitä liikoja rahojaan!
[/quote]
Niin täytyy jotenkin huomauttaa asiasta. Lapsi vaan niin kovasti rakastaa mummoaan ja kun minun vanhempia ei ole niin en halua sotkea mummon ja lapsenlapsen suhdetta. Tosiaan tullaa ihan hyvin pienilläkin tuloilla toimeen,kaikki laskut saadaan maksettua,on ruokaa,vaatetta,harrastuksia yms mutta kun hän on tottunut että poikansa ajaa cartingia ja me emme voi sitä tai jääkiekkoa tarjota pojallemme niin ilmeisesti se on jotenkin katastrofi hänen mielestään. Meillä lapsi käy muskaria ja yleisurheilua ollaan ajateltu toiseksi harrastukseksi.
Sanot suoraan anopille, että susta ei ole kivaa, kun hän juoksee kylillä juoruamassa, että olette köyhiä. Tai laitat miehes sanomaan. Se varmaan ajaa paremmin asian.
Jos se ei auta, niin sun pitää vaan nousta sen yläpuolelle. Kaikille asioista mainitseville sanot, että anoppis alkaa olemaan seniili ja vanhuudenhöperö.
Ammu se! Sillä ei ole mitään oikeutta kuuluttaa teidän asioita pitkin kyliä. Saatana kun alkoi ärsyttää.
Tai jos et viitti ampua, niin sano ihan suomeksi, että lopettaa välittömästi teidän asioiden rääpimisen julkisesti. Pitäköön arpajaispalkintonsakin, mitä ne ketään hyödyttää oikeesti. Jos auttaa haluaa, niin antaa sitten niitä liikoja rahojaan!