Voiko raskaana ollessa se lapsikin mahassa olla raskaana?
Siis niin että itse on raskaana ja raskauden loppumetreillä se mahassa oleva vauva tulee itsekin raskaaksi, ja sitten synnyttää esim puoli vuotta oman syntymänsä jälkeen?
Kommentit (14)
Juu ja sen vauvan vatsassa olevakin vauva voi olla raskaana jos ne on kaikki tyttöjä, ja senkin vatsassa voi olla, paitsi et se viimenen voi olla poika ja ne on kaikki niinq ne venäläiset maatuska-nuket, niiq toinen toisensa mahas, se viimenen on vaan pienin! Ja sitten ne saa kaikki vauvoja! Eiks oo ihquu hei!
Joo toki. Tämähän on hyvin yleistä.
Siis anteeksi mitä ? Nyt sun ap pitäs perehtyä ihmisen biologiaan vähän tarkemmin :)
Mä ainakin tunnen tosi monta noin 4-5 kk iässä synnyttänyttä. Niitä alkaa olla jo tosi monta sukupolvea, kun melkein kaikki saa heti puolen vuoden iässä lapsen. Isoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisoisomummo alkaa olla vähän väsynyt hoitamaan koko sukua.
Juu, raskaana oleva nainen on kuin venäläinen maatuska-nukke, sisäkkäin monta nukkea, jokainen pienempi kuin edellinen.
Oletkohan sinä ollut juuri silloin ankarassa flunssassa vuoteen omana, kun koulussa on käsitelty ihmisen biologiaa ja erityisesti lisääntymistä. Oletko ajatellut, kuka sen vauvan ja sen sisällä olevat vauvat saattaisi raskaaksi?
Kuvitelmaasi liippaa tosin läheltä se, että toisinaan lapsia piti alunperin syntyäkin kaksi, mutta se ylimääräinen munasolun jakautuminen kahdeksi erillisesksi alkioksi ei sujunutkaan normaalisti ja kehittyvän sikiön sisälle jäi kehittymättömän sikiön jäänteitä. Monesti nämä jäänteet ovat aikanaan voineet estää raskauden alkamisen. Leikkauksessa on poistettu kasvaimia naisten vatsasta ja ne ovat osoittautuneet kehittymättömäksi kaksoseksi.
Ilman muuta, jos tyttö "vauva" on ollut kohdussa jo niin kauan, että on tullut murrosikään ja on alkanut olla hedelmällinen :) Ja tieetysti vaatii, että poika vauva saa vierailla kohdussa hedelmöittämässä tämän vauvan.
Vain sitten jos siellä on kaksoset, tyttö ja poika ja harrastavat seksiä.
Voi tätä tunnetta, kun ei voi olla varma onko AP trolli.
Yleensä vaan mahdollista, jos on esim kaksoset ja toinen on poika..sitten se poika siittää tyttövauvan.
juu mun siskosta tuli tälleen vuoden sisällä äiti ja mummi :)
Kyllä, sitä kutsutaan maatuskaksi.
Voi, kunhan se on tyttö.
Pojat eivät voi synnyttää tai tulla raskaaksi.