Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava työtön wt-muija, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14.01.2014 |

Niin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja oletko ajatellut antaa vain mennä lopunkin aikaa kun on hyvä alamäki alkanut vai haaveiletko sisuuntuvasi ja aloittavasi ihmisarvoisen elämän vielä?

Vierailija
2/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:35"]

Minkä ikäinen olet ja oletko ajatellut antaa vain mennä lopunkin aikaa kun on hyvä alamäki alkanut vai haaveiletko sisuuntuvasi ja aloittavasi ihmisarvoisen elämän vielä?

[/quote]

Olen 21 vuotias. Mitään muuta en niin kovasti nyt haluaisikaan, kuin päästä töihin ja elää kuten "normaali" ihminen. Olen hakenut vakityötä pian 2 vuotta. Olen sinä aikana tehnyt silloin tällöin keikkaa graafisena suunnittelijana, siivoojana ja kaupan kassana. Muutamassa työharjoittelussakin olen ollut. Edellisestä harjoittelusta lupailtiin oman alan työpaikkaa, mutta kuten arvata saattaa, en sitä sitten saanut. Tällä hetkellä haen vakitöitä ja odottelen koska siivous/hyllytyskeikkoja tulisi lisää. Viime keväänä hain lähihoitajaksi kolmeen eri kouluun, mutten päässyt edes haastatteluun. Hain ammattikorkeaan sairaanhoitajaksi ja pääsin kokeisiin, mutten päässyt läpi. Jälkeenpäin totesin että oli ihan hyvä etten päässyt, sillä minulla on diagnosoitu ad/hd ja hahmotushäiriö. Ala ei olisi soveltunut minulle, vaikka olisi ollut kyllä kiinnostava työ. Haluaisin jatkaa omaa alaani ammattikorkeakoulussa, mutta kaupungissani ei ole ko. linjaa. Ajatus toiselle paikkakunnalle muuttamisesta tuntuu jostain syystä ihan hirveän pelottavalta ajatukselta. Ajattelin toistaiseksi tehdä edelleen pätkätöitä ja hakea vakityötä niin kuin ennenkin. - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on wt?

Kysyy täti-ihminen

Vierailija
4/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ja pituus? Millä perusteilla oot wt-äiti?

Vierailija
5/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 13:00"]

Mikä on wt?

Kysyy täti-ihminen

[/quote]

Wt eli white trash, suomeksi juntti, käsittää av:lla varsin laajan kirjon erilaisia ihmisiä. Uskoisin, että av:n mittapuulla täytän monia wt:n kriteerejä. Siihen riittää oikeastaan jo se, että on työtön ja ylipainoinen. Auta armias jos olet vielä yh-äiti.. - ap

Vierailija
6/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tatuointi sinulla on? 

Vierailija
7/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole wt. sinulta puuttuu oikea asenne. Enemmän vihaamista, rasismia, vittuilua ja kiroiluja, niin hyvä tulee. Harjoittele ahkerammin.

Vierailija
8/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 13:11"]

Minkälainen tatuointi sinulla on? 

[/quote]

Ei ole tatuointeja. Ne on rumia. -ap

Vierailija
9/9 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 13:09"]Paino ja pituus? Millä perusteilla oot wt-äiti?

[/quote]

170 cm 78 kg. Minulla ei ole lapsia. Olen wt varmaan ainakin näillä perusteilla: olen työtön, lihava, minulla on ylivalkaistut hiukset, nukun todella myöhään ja välillä kiroilen kuin merimies. Ajoittain myös juon humalahakuisesti. Niin ja poltin aiemmin myös tupakkaa. Iiik.