Kuinka opin manipuloimaan ihmisiä paremmin jotta saan tahtoni läpi ja menestyn elämässä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina menestynyt hyvin työelämässä ja elämässä muutenkin, luonut suhteita ja saanut niiden kautta mahdollisuuksia. Tulen ihmisten kanssa toimeen ja olen esim. kaikista työpaikoistani saanut aina palautetta että olen ihana tyyppi, sosiaalisuus on vahvuuteni, jne. Minua on suositeltu eteenpäin ja kaiken kaikkiaan olen "pidetty tyyppi". Salaisuuteni? No ainakin se, että ihmiset pitävät aina sellaisista ihmisistä, jotka ovat kiinnostuneita heistä ja antavat positiivista huomiota. Huom. tässä ei saa olla lipevä eikä överi "nuoleskelija". Ihmiset RAKASTAVAT puhua itsestään ja omista kiinnostuksenkohteistaan. Yksinkertaisesti kuuntelen heitä, hymyilen, kyselen vähän lisäkysymyksiä heidän lapsistaan ja kokemuksistaan ja harrastuksistaan... Ihmiset tykkäävät minusta, koska saan heidät tuntemaan, että he ovat kiinnostavia.
Olen ollut lapsesta asti jossain määrin manipuloija ja osaan sen hyvin. En ole ikinä saanut sellaista palautetta (en suoraan enkä kautta rantain) että olisin jotenkin lipevä tai mielistelijä. Sen sijaan ihmiset aina hehkuttavat kuinka mukavaa seuraa olen ja kiva ihminen. Seuraa riittää aina ja olen suhteiden avulla menestynyt asioissa joita olen tavoitellut.
Minulle tuollainen manipulointi paistaa heti läpi ja se vaikuttaa todella epäaidolta. Arvaan, että nuo muut sinua hyväksi tyypiksi kehuneet ovat itse samanlaisia esittäjiä. Ihanaksi kehuminen on osa peliä. Tuollaisia on työpaikat täynnä. Sitä vaan ei sanota ääneen, että olet myös rasittava, omahyväinen ja ylimielinen.
Olipa hyvin sanottu. Olet myös rasittava ja ylimielinen. Se tulee läpi.
Et siis oikeasti siedä aitoja ihmisiä. Olet itse feikki ja kaverisi feikkejä. Aidot ei mene mukaan peliisi.
Selkäsi takana sinusta puhutaan juurikin edellä mainittuja asioita. Kompastut jossain välissä omiin juttuihisi.
Liity SDP:n akkalaumaan.