Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka opin manipuloimaan ihmisiä paremmin jotta saan tahtoni läpi ja menestyn elämässä?

Vierailija
15.10.2020 |

Kertokaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kaikki menestyvät elämässä, koska saavuttavat lopussa sen montun.

Vierailija
2/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä manipuloija on ihminen, josta pidetään. Kehitä karismaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kaunis.

Vierailija
4/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kirja valtapeli kannattaa lukea.

Vierailija
5/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kirja valtapeli kannattaa lukea.

kenen?

Vierailija
6/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmissuhteet perustuvat luottamukselle ja luottamus puolestaan rehellisyydelle. Olisiko siinä hyvä alku?

Vierailija
7/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pari kirjaa ja sit testaile käytännössä. Menestymisessä ei kylläkään pärjää pelkillä manipulointitaidoilla. Joudut kehittämään pelisilmääsi,että teet siirtoja oikeassa kohtaa sekä koulimaan omaa luonnettasi, jos olet esimerkiksi tossukka tai laiskuri luonnostaan. Jonkinasteista älykkyyttä on oltava.

Opettelemalla manipulointia tulet taitavammaksi manipuloijaksi, et menestyneeksi. Mikset opettelisi menestymistä?

Vierailija
8/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritättekö myydä kyseistä kirjaa? Sopisi aiheeseen.

Vierailija
9/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pääministeristä mallia.

10/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyäkseen pitää tehdä itse töitä. Manipuloimalla muita et todellisuudessa saavuta mitään.

Opiskele itsellesi hyvä ammatti, se on aito tie menestykseen.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
11/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pääministeriltämme.

Vierailija
12/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointi on helppoa. Huono esimies? No työkaveri valittaa, ja ei tarvitse kuin olla samaa mieltä. Pian ne mussuttaa keskenään asiasta. Anna jonkun muun valittaa pomoille, niin ei osu omaan nilkkaan jos eroon ei pääse. Pysy kuitenkin totuudessa, keksityt jutut ja liioittelu, välttäkää niitä. Ihmiset on omia vihollisiaan, ei niiden tarvitse kuin antaa kaivaa oma kuoppansa ja olla estämättä. Jos ihminen ei ole tehnyt mitään pahaa, niin sitten ei ole syytä manipuloida mitään ellei halua olla paha ihminen.

Vierailija
13/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa ihmistä ja selvitä mikä on hänen heikkous. Vihjaile niin, että hänen heikkous saa hänet tekemään juuri sen mitä halusitkin. Helppoa. Ja tätä tehdään niille, jotka halutaan raivata tieltä tai tekemään palveluksia. Toki niin smoothisti, ette ne tajua itse mitään.

Vierailija
14/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina menestynyt hyvin työelämässä ja elämässä muutenkin, luonut suhteita ja saanut niiden kautta mahdollisuuksia. Tulen ihmisten kanssa toimeen ja olen esim. kaikista työpaikoistani saanut aina palautetta että olen ihana tyyppi, sosiaalisuus on vahvuuteni, jne. Minua on suositeltu eteenpäin ja kaiken kaikkiaan olen "pidetty tyyppi". Salaisuuteni? No ainakin se, että ihmiset pitävät aina sellaisista ihmisistä, jotka ovat kiinnostuneita heistä ja antavat positiivista huomiota. Huom. tässä ei saa olla lipevä eikä överi "nuoleskelija". Ihmiset RAKASTAVAT puhua itsestään ja omista kiinnostuksenkohteistaan. Yksinkertaisesti kuuntelen heitä, hymyilen, kyselen vähän lisäkysymyksiä heidän lapsistaan ja kokemuksistaan ja harrastuksistaan... Ihmiset tykkäävät minusta, koska saan heidät tuntemaan, että he ovat kiinnostavia.

Olen ollut lapsesta asti jossain määrin manipuloija ja osaan sen hyvin. En ole ikinä saanut sellaista palautetta (en suoraan enkä kautta rantain) että olisin jotenkin lipevä tai mielistelijä. Sen sijaan ihmiset aina hehkuttavat kuinka mukavaa seuraa olen ja kiva ihminen. Seuraa riittää aina ja olen suhteiden avulla menestynyt asioissa joita olen tavoitellut.

Vierailija
15/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka YouTubesta kuinka liikemies Jordan Peterson hyödyntää psykologian opintojaan ja kertoo nuorille ihmisille mitä he haluavat kuulla.

Isot rahat ja taruja omasta ylivertaisuudestaan (mm. +160 ÄO menee läpi vaikka on todettu opintojen aikana pässiksi).

Siinä on mies joka käyttää tekniikkaa rahan tulostamiseen, vaikkakin on joutunut suorittamaan psykologian opinnot.

Vierailija
16/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää oppia luomaan ajatuksia muiden päähän. Esim täällä vauvapalstalla voit opetella sanomaan asioita asian vierestä, yhtäkkiä huomaat etusivulla jonkun muun tekemän aloituksen samasta aiheesta.

Vierailija
17/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy narsistiksi. Eli etsit tietoa narsistin toimintatavoista ja alat matkia. 

Vierailija
18/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä manipuloija on ihminen, josta pidetään. Kehitä karismaasi.

Tää on kyllä paha kun en jaksaisi yhtään vaivautua olemaan sellainen.

Vierailija
19/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää jotakuta haukkumaan sua twitterissä ja sitten kerätä sympatiapointsit.

Vierailija
20/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet ajattelee, että menestyneillä on aina päätavoitteena se "menestyminen"? Niitäkin varmaan on joitakin, mutta kuka haluaa elää noin. Jotain manipulointia opiskellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi