Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisesta tulee näkymätön 40+ ikäisenä

Vierailija
14.01.2014 |

Olen huomannut tulleeni näkymättömäksi ikäisilleni miehille. Miehet 40- 55 eivät näytä enää huomaavan minua ollenkaan. He törmäilevät minuun kaupassa ja muualla ihmisvilinässä. Kassalla saattaa käydä niin, että jäljessäni tuleva keski-ikäinen mies tönii minua pois maksupäätteeltä vaikka on minun vuorini maksaa.

Samaa ongelmaa ei ole koskaan minkään ikäisten naisten kanssa eikä reilusti vanhempien tai nuorempien miesten kanssa. Nuoremmat miehet kyllä näkevät minut vaikkeivät tietenkään enää ajattele minua muuna kuin täti-ihmisenä.

Muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samoja kokemuksia, vaikka olen 27-vuotias.

Vierailija
22/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä en ainakaan kaipaa mitään urposeksististä huomiota, yök. Sellainen on vähentynyt, mutta  persoonasta se on kiinni miten huomataan. Ehkä moni 40+ on vähän väsähtänyt ja arkinen, eikä ympäristöstään niin kiinnostunut ja avoin? Ja ehkäpä kaikki vika ei ole myöskään naisessa, vaan miehen omien korvien välissä, kuvittelee itsestään liikoja ja siksi ahdistaa se arkisuus joka keski-ikäiseen elämään liittyy...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Itselleni on ennemminkin tässä iässä alkanut tulla niitä katseita ja myös muita kiinnostuksen osoituksia miehiltä, joiden ikä on 30-50. Ei se mua haittaa eikä poista sitä, että olen myös työyhteisössä vakavasti otettava nainen. En myöskään ota sitä liian vakavasti (minulla on jo mies ja useampi lapsi ja hyvä niin). Luulen, että johtuu siitä että olen henkisesti relannut ja itsevarmempi kuin koskaan aikaisemmin; pidän kyllä myös huolta kunnostani ja se näkyy varmasti myös ulospäin.

Vierailija
24/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole samaa mieltä ap:n kanssa. Kyllä minua, 45 v, katsoo miehet ikähaarukassa 40-55 v.

Toki väri häviää iän myötä. Nuorena kulmani olivat pikimustat, enää tummanruskeat. Kuten joku julkkis sanoi: olen yhtä kaunis kuin nuorena, mutta se vie vain vähän enemmän aikaa.

Vierailija
25/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa

itse asiassa täytyy vielä lisätä, että saan nykyisin aivan sairaan hyvää palvelua. Tämä on tullut vasta 40+. Eli minua palvellaan ensimmäisenä, vaikka seison vain rivissä muiden kanssa, ja saan sellaista nuoleskelua että... kai olen sen ikäinen, että rahaa on?

Vierailija
26/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia te, jotka ette kaipaa ollenkaan miesten huomiota. Maailmassa on monia naisia, jotka antaisivat oikean kätensä sitä saadakseen.

Vierailija
27/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:22"]

23 jatkaa

itse asiassa täytyy vielä lisätä, että saan nykyisin aivan sairaan hyvää palvelua. Tämä on tullut vasta 40+. Eli minua palvellaan ensimmäisenä, vaikka seison vain rivissä muiden kanssa, ja saan sellaista nuoleskelua että... kai olen sen ikäinen, että rahaa on?

[/quote]

Heh, minä olen huomannut palvelun parantuvan ja suhtautumisen muuttuvan aina, kun olen pukeutunut kalliin näköiseen villakangastakkiin, jolloin myös lähes aina teititellään.

Vierailija
28/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo katselee nuoremmat. (itse 41) Jos olisin sinkku niin ei näyttäisi olevan vaikeaa ottaa kymmenen vuotta nuorempi toy boy itselleen.

Vierailija
29/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en mä tarkoittanut, että kaipaan miesten huomiota ja katseita vaan sitä ettei mun päälleni kävellä ja ettei mua tönitä. Minusta on siis ruvennut tuntumaan, että keski-ikäiset miehet eivät niinku näe mua ollenkaan! Ihan kuin olisin ilmaa. Sitä mä tarkoitin aloituksessani. Aloittaja tarkentaa.

Mutta palvelusta on sanottava, että hyvää palvelua mäkin saan. Ja tosiaan jos vaan seisoskelen kassan lähettyvillä niin mua palvellaan ensin. Tällaisen ilmiön olen minäkin suureksi ällistyksekseni huomannut. Kuinkahan kauan tätä herkkua kestää? Koskahan olen sitten niin vanha, että eivät enää viitsi pokkuroida. = D

Vierailija
30/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:41"]

Olkaa onnellisia te, jotka ette kaipaa ollenkaan miesten huomiota. Maailmassa on monia naisia, jotka antaisivat oikean kätensä sitä saadakseen.

[/quote]

Eivät nämäkään naiset kaipaa kuin sitä kaikkein tavoitelluimpien miesten huomiota. Tavallisen miehen huomio on heille hyypiön ahdistelua.

Vierailija
31/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun sen verran persoonallisesti, että kaltaiseni miehet kyllä huomaavat minut.

Vaikka olen 48 ja saan tarpeeksi ihailua mieheltäni.

Vierailija
32/32 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Eivät nämäkään naiset kaipaa kuin sitä kaikkein tavoitelluimpien miesten huomiota. Tavallisen miehen huomio on heille hyypiön ahdistelua.

[/quote]

Minä ainakin arvostan "tavallisen" miehen huomiota.