Te jotka viette mattoja mattotelineelle, niin pyyhittekö telineen ensin?
Kommentit (10)
Kyllä pyyhimme.
Vaikka asumme maalla omassa talossa, eikä telinettä näin ollen käytä kukaan muu, niin voihan siinä mattotelineellä olla esim. linnunkakkaa, tai jotain muuta likaa.
Jos on linnunpaskaa, siitepölyä, rapaa niin joo, yleensä kyllä vaan harjalla. Jos mitään likaa ei näy niin en.
Ei oo käynyt mielessä vaikka mielestäni ihan siisti ihminen olen.
Vähän tule käytettyä, mutta olen joo pyyhkinyt. Samoin pyykkinarut ulkona. Kyllä niissä jotain pölyä voi olla, etenkin jos eivät ole säännöllisessä käytössä.
En. Katson kyllä, että se on kuiva eikä ole linnunkakkaa, mutta enpä ole juuri koskaan nähnyt siinä sellaista. Asumme 44 asunnon taloyhtiössä, joten teline on aika tiiviissä käytössä, ei siinä linnut istuskele.
Miksi se pitäisi pyyhkiä, jos ei ole näkyvää likaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän tule käytettyä, mutta olen joo pyyhkinyt. Samoin pyykkinarut ulkona. Kyllä niissä jotain pölyä voi olla, etenkin jos eivät ole säännöllisessä käytössä.
Ja se vähäinen pöly tuhoaa mattosi alapinnan miten?
Vierailija kirjoitti:
Ja se vähäinen pöly tuhoaa mattosi alapinnan miten?
No on vaikka räsymattoja joita voi välillä kääntää? Kiva sit jos siinä on joku harmaa rantu. Veisin maton mattotelineelle päästäkseni eroon pölystä, en hakeakseni sitä lisää.
Pyykkinaruissa jos on jotain likaa ja sit heitän siihen puhtaan kostean lakanan, ei tee enää mieli laittaa lakanaa sänkyyn.
Mutta enpä ole ketään pakottamassa tekemään samoin, ei tarvitse pelästyä.
Joo. Aina.