Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kirjoittelee suhteistaan varattuihin miehiin keskustelupalstoilla

Vierailija
13.01.2014 |

Olen kiinnittänyt huomiota, että naiset kirjoittavat keskustelupalstoilla salasuhteistaan varattuihin miehiin, yleensä vielä ikäänkuin olisivat miehelle tärkeämpiä kuin vaimo tai sitten vaihtoehtoisesti kysyvät aikooko mies erota? 

Missä on miesten vastaavat kirjoitukset :) ?

Miksi miehet osallistu keskusteluihin ja kerro kuinka kamala mies on naisella, jonka kanssa olen salasuhteessa tai kuinka inhottava vaimo on, muttei halua erota tai vingu, että jättääkö nainen miehensä :D 

Olisi hyvä ymmärtää salasuhteessa oma paikkansa.

Omakin suhteeni sai valitettavasti alkunsa niin, että olimme kumpikin suhteessa/naimisissa, mutta en minä keskustelupalstoilla käynyt itseäni ylistämässä tai kyselemässä aikooko mieheni erota. Minä sanoin 2viikon tapailun jälkeen suoraan miten asia etenee mikäli aiomme yhdessä olla ja mies sanoi hakevansa eroa 6kk kuluttua ja niin myös teki.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään on muotia olla huora.

Vierailija
22/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muualla niitä voi ruotia? Ei ainakaan osapuolet tuntevien kavereiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin vähän samantyyppisen kysymyksen eteen miehen kanssa jonka kanssa minulla oli salasuhde. Olimme siis molemmat varattuja, eikä kummallakaan ollut pienintäkään kuvitelmaa että se meidän juttumme olisi ollut mitenkään merkityksellinen - se oli vain lyhyeksi tarkoitettukin piristys eikä mitään muuta.

Kerroin asiasta yhdelle läheiselle tyttökaverilleni, koska se tilanne oli jotenkin niin poikkeuksellinen, innostava ja samalla hävettävä etten mielestäni voinut pitää sitä sisälläni vaan halusin kuulla siihen ulkopuolisen näkökulman. Kun tämä mies kuuli (minulta) että olin kertonut tälle kaverilleni, hän sai hirveän hepulin ja huusi etteivät miehet KOSKAAN KOSKAAN KOSKAAN kerro tällaisista asioista eteenpäin. Yritin sanoa että kerroin läheiselle ystävälleni joka ei ikinä jatkaisi juttua minnekään, ja jolla ei ole mitään syytä tehdä minun elämääni vaikeammaksi, mutta tämä mies oli sitä mieltä että se on ihan paskapuhetta, ja ainoa tapa jolla salasuhteita pidetään on että niistä ei kerrota yhtään kellekään ikinä, ei vaikka suoraan kysyttäisiin. Kuulemma jos siitä ei kerro kenellekään, se on "melkein tekemätön" rikkomus. Minusta se taas ei tee asiaa mitenkään paremmaksi tai pahemmaksi.

Kai tämä on niitä miehet marsista, naiset venuksesta -juttuja. Naiset vain haluavat puhua asioista, miehet samalla tavalla eivät.

Vierailija
24/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Näinhän se menee nainen on silloin huora ja siksi näistä puhutaan vain anonyymisti. Mies voi puhua kavereilleenkin, koska maine vaan kasvaa. 

Vierailija
25/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Eli maksullinen nainen.

Vierailija
26/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:43"]

Ap..

Minun mies oli pettänyt ennen kuin tapasimme jo 8vuoden ajan ex-vaimoaan ja siis tähän 8 vuoteen kuului monta suhdetta, joista pisin kesti 3vuotta, näidenkin suhteiden aikana oli muita naisia, eli kakkosiakin petettiin. Hän sanoi, että pettäminen/salasuhteen pitäminen on henkisesti rankkaa, ikinä et tiedä mikä päivä kärähtää ja sen jälkeen koko elämä on pirstaleina ja toinen mikä aiheutti henkistä pahaa oloa on tietoisuus, että tekee väärin. Mieheni ja hänen ex-vaimollansa oli kummallakin tiedossa se, että eivät rakasta toisiaan, mutta silti pettäminen oli ahdistavaa.

[/quote]

ja nytkö miehesi on yhtäkkiä alkanut uskolliseksi?? vai onko teillä avoin suhde?

Vierailija
27/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:53"]Jouduin vähän samantyyppisen kysymyksen eteen miehen kanssa jonka kanssa minulla oli salasuhde. Olimme siis molemmat varattuja, eikä kummallakaan ollut pienintäkään kuvitelmaa että se meidän juttumme olisi ollut mitenkään merkityksellinen - se oli vain lyhyeksi tarkoitettukin piristys eikä mitään muuta.

Kerroin asiasta yhdelle läheiselle tyttökaverilleni, koska se tilanne oli jotenkin niin poikkeuksellinen, innostava ja samalla hävettävä etten mielestäni voinut pitää sitä sisälläni vaan halusin kuulla siihen ulkopuolisen näkökulman. Kun tämä mies kuuli (minulta) että olin kertonut tälle kaverilleni, hän sai hirveän hepulin ja huusi etteivät miehet KOSKAAN KOSKAAN KOSKAAN kerro tällaisista asioista eteenpäin. Yritin sanoa että kerroin läheiselle ystävälleni joka ei ikinä jatkaisi juttua minnekään, ja jolla ei ole mitään syytä tehdä minun elämääni vaikeammaksi, mutta tämä mies oli sitä mieltä että se on ihan paskapuhetta, ja ainoa tapa jolla salasuhteita pidetään on että niistä ei kerrota yhtään kellekään ikinä, ei vaikka suoraan kysyttäisiin. Kuulemma jos siitä ei kerro kenellekään, se on "melkein tekemätön" rikkomus. Minusta se taas ei tee asiaa mitenkään paremmaksi tai pahemmaksi.

Kai tämä on niitä miehet marsista, naiset venuksesta -juttuja. Naiset vain haluavat puhua asioista, miehet samalla tavalla eivät.

[/quote]

Huora olet, sama se kerroitko vai etkö.

Toivottavasti et koskaan elä enää onnellista päivää, ja kaikki läheisesi vihaavat sinua ikuisesti ja vammaudut paskahuora onnettomuudessa.

Vierailija
28/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:53"]Jouduin vähän samantyyppisen kysymyksen eteen miehen kanssa jonka kanssa minulla oli salasuhde. Olimme siis molemmat varattuja, eikä kummallakaan ollut pienintäkään kuvitelmaa että se meidän juttumme olisi ollut mitenkään merkityksellinen - se oli vain lyhyeksi tarkoitettukin piristys eikä mitään muuta.

[/quote]

Huora olet, sama se kerroitko vai etkö.

Toivottavasti et koskaan elä enää onnellista päivää, ja kaikki läheisesi vihaavat sinua ikuisesti ja vammaudut paskahuora onnettomuudessa.

[/quote]

Samaa mieltä... Kuinka tuo ämmä edes kehtaa analysoida miehiä ja naisia tuon oman pettämisensä perusteella... Sama kun lastenraiskaaja analysoisi omia fantasioitaan ja väittäisi että muillakin on samoja... Kuvottava ihminen, häpeääkään ei varmasti tunne. Toivottavasti kuolee yksinäisenä.

Vierailija
29/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:29"]

Minulla oli vuosia sitten tilanne , että olin naimisissa.Ongelmien vuoksi ihastuin toiseen naimisissa olevaan mieheen ja meille kehkeytyi suhde, kuitenkin se osoittautui vaikeaksi kun kumpikaan ei voinut joustaa ja löysin uuden salarakkaan sinkkumiehestä, johon myös lopulta rakastuin ja erosin aviomiehestäni. Kuitenkin tämä naimisissa oleva mies jäi ruikuttamaan perään ja kaikki nämä vuodet lähetellyt viestejä kuinka rakastui ja olisi pitänyt heti ottaa minut (eronnut hiljattain vaimostaan). En tajua, olen sanonut että ei kiinnosta, nykyinen mieheni ei oikein tykkää tilanteesta. Luuleeko hän tosiaan, että olisi jotain mahiksia vielä? Meni ehkä hiukan aiheen vierestä.

[/quote]

Haittasiko sun sinkkumiestä olla toinen mies, kuten täällä väitetään?