Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kirjoittelee suhteistaan varattuihin miehiin keskustelupalstoilla

Vierailija
13.01.2014 |

Olen kiinnittänyt huomiota, että naiset kirjoittavat keskustelupalstoilla salasuhteistaan varattuihin miehiin, yleensä vielä ikäänkuin olisivat miehelle tärkeämpiä kuin vaimo tai sitten vaihtoehtoisesti kysyvät aikooko mies erota? 

Missä on miesten vastaavat kirjoitukset :) ?

Miksi miehet osallistu keskusteluihin ja kerro kuinka kamala mies on naisella, jonka kanssa olen salasuhteessa tai kuinka inhottava vaimo on, muttei halua erota tai vingu, että jättääkö nainen miehensä :D 

Olisi hyvä ymmärtää salasuhteessa oma paikkansa.

Omakin suhteeni sai valitettavasti alkunsa niin, että olimme kumpikin suhteessa/naimisissa, mutta en minä keskustelupalstoilla käynyt itseäni ylistämässä tai kyselemässä aikooko mieheni erota. Minä sanoin 2viikon tapailun jälkeen suoraan miten asia etenee mikäli aiomme yhdessä olla ja mies sanoi hakevansa eroa 6kk kuluttua ja niin myös teki.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki meni niin kuin Strömsössä. Hieno juttu.

Kaikilla muilla ne salasuhteet ei mene näin, ja niistä voi olla vaikea tai mahdoton puhua kavereiden kanssa. Mitä mies-nais -asiaan tulee, niin täällä yleensäkin on vähemmän miehiä vatvomassa suhteitaan.

Vierailija
2/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..

siis noinhan se menee, jos ollaan reiluja muita osapuolia kohtaan.

Haluaisitko itse olla petetty osapuoli ja saada tietoon vaikka 3vuoden kohdalla, että puolisollasi on koko ajan ollut toinen ja kaikki on ollut valetta? Kenelläkään ei ole oikeus hukata toisen ihmisen elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tahtovat jakaa päiväuniaan. Suurin osa jutuista on täyttä paskaa. 

Vierailija
4/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat yllättävän ylpeitä toiminnastaan. Mielestäni teille kaikille on oma paikkansa.

Saunan takana.

Vierailija
5/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 23:30"]

Olen kiinnittänyt huomiota, että naiset kirjoittavat keskustelupalstoilla salasuhteistaan varattuihin miehiin, yleensä vielä ikäänkuin olisivat miehelle tärkeämpiä kuin vaimo tai sitten vaihtoehtoisesti kysyvät aikooko mies erota? 

Miksi miehet osallistu keskusteluihin ja kerro kuinka kamala mies on naisella, jonka kanssa olen salasuhteessa tai kuinka inhottava vaimo on, muttei halua erota tai vingu, että jättääkö nainen miehensä :D 

Omakin suhteeni sai valitettavasti alkunsa niin, että olimme kumpikin suhteessa/naimisissa, mutta en minä keskustelupalstoilla käynyt itseäni ylistämässä tai kyselemässä aikooko mieheni erota. Minä sanoin 2viikon tapailun jälkeen suoraan miten asia etenee mikäli aiomme yhdessä olla ja mies sanoi hakevansa eroa 6kk kuluttua ja niin myös teki.

[/quote]

No miehet nauttivat liikaa siitä, että heillä on oma pikkuhaaremi. Hoitoa saa kotona ja vieraissa. Parhaat palat molemmista maailmoista. On hieman naivia kuvitella, että miehillä olisi jokin tarvetta ensinnäkään esitellä tilannetta julkisuudessa ja sitten vielä mahdollisesti vaarantaa hyvät "peliasetelmat". Toisten naisten loputtomat tilitykset aiheesta kumpuavat jatkuvasta epävarmuudesta miehen suhteen ja siitä että  ollaan jatkuvasti odottavalla kannalla. Petturimies  ensisijaisesti ajattelee vain itseään eikä vaimoa tai kakkosnaista. Etenkin kakkosnaisen koko universumi ja ajatukset pyörivät 24/7 salarakkaan tekemisissä. Virheolettama jos kuvittelee että mies tekisi samoin. 

Vierailija
6/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..

Minun mies oli pettänyt ennen kuin tapasimme jo 8vuoden ajan ex-vaimoaan ja siis tähän 8 vuoteen kuului monta suhdetta, joista pisin kesti 3vuotta, näidenkin suhteiden aikana oli muita naisia, eli kakkosiakin petettiin. Hän sanoi, että pettäminen/salasuhteen pitäminen on henkisesti rankkaa, ikinä et tiedä mikä päivä kärähtää ja sen jälkeen koko elämä on pirstaleina ja toinen mikä aiheutti henkistä pahaa oloa on tietoisuus, että tekee väärin. Mieheni ja hänen ex-vaimollansa oli kummallakin tiedossa se, että eivät rakasta toisiaan, mutta silti pettäminen oli ahdistavaa.

Vierailija
7/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:17"]

No miehet nauttivat liikaa siitä, että heillä on oma pikkuhaaremi. Hoitoa saa kotona ja vieraissa. Parhaat palat molemmista maailmoista. On hieman naivia kuvitella, että miehillä olisi jokin tarvetta ensinnäkään esitellä tilannetta julkisuudessa ja sitten vielä mahdollisesti vaarantaa hyvät "peliasetelmat". Toisten naisten loputtomat tilitykset aiheesta kumpuavat jatkuvasta epävarmuudesta miehen suhteen ja siitä että  ollaan jatkuvasti odottavalla kannalla. Petturimies  ensisijaisesti ajattelee vain itseään eikä vaimoa tai kakkosnaista. Etenkin kakkosnaisen koko universumi ja ajatukset pyörivät 24/7 salarakkaan tekemisissä. Virheolettama jos kuvittelee että mies tekisi samoin. 

[/quote]

Mitä sä höpäjät jostain haaremeista? Ap kysyi siis niiden miesten kirjoitusten perään, jotka itse ovat niitä salarakastajia. Siis asetelma kaksi miestä ja yksi nainen. Melko huono pikkuhaaremi monen miehen mielestä varmaankin... Voisit yrittää jatkossa hillitä sitä miesvihaasi sen verran, että lukisit edes avausviestin ajatuksen kanssa.

"Itsekäs petturimies on epävarman kakkosnaisen koko universumi" Voi ristus femakkolätinää. Telaketjut kolisemaan, siskot!

Vierailija
8/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis näin saanut synninpäästön likaisesta tempustasi? Et.

Vierailija
9/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 06:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:17"]

[/quote]

Mitä sä höpäjät jostain haaremeista? Ap kysyi siis niiden miesten kirjoitusten perään, jotka itse ovat niitä salarakastajia. Siis asetelma kaksi miestä ja yksi nainen. Melko huono pikkuhaaremi monen miehen mielestä varmaankin... Voisit yrittää jatkossa hillitä sitä miesvihaasi sen verran, että lukisit edes avausviestin ajatuksen kanssa.

"Itsekäs petturimies on epävarman kakkosnaisen koko universumi" Voi ristus femakkolätinää. Telaketjut kolisemaan, siskot!

[/quote]

Ahaa... Pettäminen ja valehtelu on ihan ok, mutta asian näkeminen ongelmana "telaketjufeminismiä". Ja tarkalleen ottaen enemmän kuin yksi on haaremi. Ehkä sua  harmittaa, että joku näkee sen likaisen pelin läpi, mitä yleensä miehet pelaa.

Vierailija
10/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pettämisellä alkaa, se pettämiseen päättyy..

Vierailija
11/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 08:13"]

Ahaa... Pettäminen ja valehtelu on ihan ok, mutta asian näkeminen ongelmana "telaketjufeminismiä". Ja tarkalleen ottaen enemmän kuin yksi on haaremi. Ehkä sua  harmittaa, että joku näkee sen likaisen pelin läpi, mitä yleensä miehet pelaa.

[/quote]

Feminismiä on se, että nainen nähdään aina uhrina ja mies aina itsekkäänä pettäjänä. Naiset ovat ihan yhtä sikoja kuin miehetkin pettäessään puolisoaan tai ollessaan miehen salarakastajia, eivätkä he ole mitään miesten vietävissä olevia reppanoita. Voimaantuneita ja vahvoja naisia, jotka pettävät omia puolisoitaan ja vehtaavat toisten naisten puolisoiden kanssa aivan omasta vapaasta tahdostaan. "Peliä" pelaavat molemmat sukupuolet, ei pelkästään miehet.

Vierailija
12/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 08:13"]

[/quote]

Feminismiä on se, että nainen nähdään aina uhrina ja mies aina itsekkäänä pettäjänä. Naiset ovat ihan yhtä sikoja kuin miehetkin pettäessään puolisoaan tai ollessaan miehen salarakastajia, eivätkä he ole mitään miesten vietävissä olevia reppanoita. Voimaantuneita ja vahvoja naisia, jotka pettävät omia puolisoitaan ja vehtaavat toisten naisten puolisoiden kanssa aivan omasta vapaasta tahdostaan. "Peliä" pelaavat molemmat sukupuolet, ei pelkästään miehet.

[/quote]

Juu. Täältä löytyy näitä "voimaantuneita" naisia pilvin pimein, jotka itkevät kaihoisasti salarakkaidensa perään. On poweria ja itsenäistä ajattelua. LOL

Vierailija
13/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo ap.. Ihmettelee miksi naiset kirjoittelee suhteista varattuihin ja kuitenkin oli itsensä pakko "rehennellä" tuolla että on iskenyt varatun miehen... Kysyppä tuo kysymys itseltäsi niin saat vastauksen.

Vierailija
14/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 23:30"]

[/quote]

Ja mikä "paikka" pitäsikään ymmärtää? Tarkenna vähän. Pitääkö salarakkaan olla vain hiljaa ja odotella ylkää? Peesata kiltisti hys hys.

Vierailija
15/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan rehentele asialla. Arvaa miltä tuntuu kun kaikille pitää valehdella vielä vuosienkin jälkeen missä ja milloin on tavattu.

Ihmettelen vaan miksi käydä keskustelupalstoilla ikään kuin kehumassa varatulla miehellä tai ikävöimässä, eihän miehetkään tee sitä.

ap

Vierailija
16/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että kun salasuhteeseen lähtee pitää ymmärtää, että sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Ja jos toinen valitsee vaimonsa ja perheensä, niin siitä ei pidä katkeroitua ja kostaa, itse sitä kukin on leikkiin lähtenyt ja vapaaehtoisesti alkanut toisen 'leikkikaluksi'.

Vierailija
17/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 11:08"]

Tarkoitin, että kun salasuhteeseen lähtee pitää ymmärtää, että sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä. Ja jos toinen valitsee vaimonsa ja perheensä, niin siitä ei pidä katkeroitua ja kostaa, itse sitä kukin on leikkiin lähtenyt ja vapaaehtoisesti alkanut toisen 'leikkikaluksi'.

[/quote]

Öh...miten niin ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä, mistäs sinä sen tiedät? Ei varmasti aina ole mikään rakkaussuhde, mutta eiköhän melko usein ole puolin ja toisin aitojakin tunteita pelissä. Jos varattu osapuoli ei lähde vakisuhteestaan, ei se ole välttämättä merkki siitä että etteï ole ollut oikeita tunteita kolmatta pyörää kohtaan, vaan voi ihan hyvin olla vain itsekurilla tehty valinta jäädä perheensä luo.

Vierailija
18/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 11:08"]

[/quote]

Öh...miten niin ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä, mistäs sinä sen tiedät? Ei varmasti aina ole mikään rakkaussuhde, mutta eiköhän melko usein ole puolin ja toisin aitojakin tunteita pelissä. Jos varattu osapuoli ei lähde vakisuhteestaan, ei se ole välttämättä merkki siitä että etteï ole ollut oikeita tunteita kolmatta pyörää kohtaan, vaan voi ihan hyvin olla vain itsekurilla tehty valinta jäädä perheensä luo.

[/quote]

Usein nää salarakkaat ei kiinnostaisi tosiaan sinkkuina pätkääkään. Se on naiselle itsetunto boosti kun pääsee tuntemaan itsensä niin paljon upeammaksi kuin se kotona oleva vaimo. Onhan hän "ah,niin seksikäs, että mies ei voi vaan vastustaa"

Miehelle se se usein on mielihalujen toteutumista ja se kävis bylsimässä vaikka hyljettä, kunhan se oli kiellettyä,rietasta ja ah, niin kiihottavan salaista...

Ja ok, onhan näitä oikeita rakkaustarinoitakin seassa, mutta silloin se avioerohakemus menee kyllä vireille sekunnissa. Kukaan oikeasti rakastunut ei kärvistele perheen kanssa vastentahtoaan tai harrasta seksiä myös vaimonsa kanssa samalla,jne..

Oikea rakkaus saa tekoja aikaiseksi.

Ikävä kyllä suurinosa näistä salasuhteista on näitä hylje+himokas ukko suhteita. Miehet harvemmin alistuu kakkosmiehiksi, paitsi jos haluavat vain seksiä. Naisissa näitä reppanoita ikävä kyllä riittää. onneksi itse otin opiksi kerrasta. Nuori ja tyhmä on huono yhdistelmä. :(

Vierailija
19/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten tilanne , että olin naimisissa.Ongelmien vuoksi ihastuin toiseen naimisissa olevaan mieheen ja meille kehkeytyi suhde, kuitenkin se osoittautui vaikeaksi kun kumpikaan ei voinut joustaa ja löysin uuden salarakkaan sinkkumiehestä, johon myös lopulta rakastuin ja erosin aviomiehestäni. Kuitenkin tämä naimisissa oleva mies jäi ruikuttamaan perään ja kaikki nämä vuodet lähetellyt viestejä kuinka rakastui ja olisi pitänyt heti ottaa minut (eronnut hiljattain vaimostaan). En tajua, olen sanonut että ei kiinnosta, nykyinen mieheni ei oikein tykkää tilanteesta. Luuleeko hän tosiaan, että olisi jotain mahiksia vielä? Meni ehkä hiukan aiheen vierestä.

Vierailija
20/29 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 12:29"]

Minulla oli vuosia sitten tilanne , että olin naimisissa.Ongelmien vuoksi ihastuin toiseen naimisissa olevaan mieheen ja meille kehkeytyi suhde, kuitenkin se osoittautui vaikeaksi kun kumpikaan ei voinut joustaa ja löysin uuden salarakkaan sinkkumiehestä, johon myös lopulta rakastuin ja erosin aviomiehestäni. Kuitenkin tämä naimisissa oleva mies jäi ruikuttamaan perään ja kaikki nämä vuodet lähetellyt viestejä kuinka rakastui ja olisi pitänyt heti ottaa minut (eronnut hiljattain vaimostaan). En tajua, olen sanonut että ei kiinnosta, nykyinen mieheni ei oikein tykkää tilanteesta. Luuleeko hän tosiaan, että olisi jotain mahiksia vielä? Meni ehkä hiukan aiheen vierestä.

[/quote]

Lue edellinen viesti, ei se mies oikeesti rakastanut sinua, olisi vissiin käynyt bylsimässä vaikka hyljettä...?