Ihastuin työkaveriin joka vaikutti kiinnostuneelta
Nyt hän kuitenkin tuntuu välttelevän ja on jopa lopettanut moikkaamisen. Mitä mun tulisi tehdä?
En tietääkseni ole ollut päällekäyvä tai ahdistellut häntä.
Kommentit (45)
Ihastumisia sattuu. Me tavataan välillä ihmisiä, jotka viehättää meitä. Ja jonkun kanssa vaan klikkaa. Ei sen tarvitse mihinkään johtaa.
Lopeta henkilön huomioiminen, siis moikkaaminen ym. Jatkamalla vain pahennat tilannetta. Hän on jostain syystä päättänut ettei halua jatkaa tutustumista, mihin voi olla monia syitä.
Ootko hetkeksikään pysähtynyt miettimään omaa käytöstäsi? Joskus vastaus voi löytyä siitä.
Saatat hyvinkin olla hänestä kiinnostava, mutta on ehkä näitä mt-ongelmaisia jotka eivät pysty käsitellä romanttisia saati intiimejä tilanteita/tunteita joten päättävät vältellä koko juttua.
Ystävällisyys ei vielä tarkoita että olisi kiinnostunut.
Saattaa olla myös ujo. Jotkut menvät ihan lukkoon jos/kun ihastus huomioi. Reagoivat vetäytymällä koska eivät osaa käsitellä tunnetta ja pelkäävät että näyttävät ihan hölmöiltä. Ujo salaisesti toivoo että kohde ottaa ohjat ja päästää hänet siitä vastuusta että tulee torjutuksi. Tällaisessa tapauksessa auttaa suora toiminta (kahden kesken), mutta jos hän ei olekaan ujo, on tilanne sitten lievästi sanottuna hämmentävä kun otat ohjat. Ehkä joku tietää ratkaisun?
Vierailija kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla hänestä kiinnostava, mutta on ehkä näitä mt-ongelmaisia jotka eivät pysty käsitellä romanttisia saati intiimejä tilanteita/tunteita joten päättävät vältellä koko juttua.
Mikä mt-ongelma aiheuttaa tällaista? Ja mitkä on sellaisen juurisyyt?
Eiköhän työkaveri ole vain hoksannut että mullahan ihana kumppani kotona, mitä hittoa olen tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys ei vielä tarkoita että olisi kiinnostunut.
On minullakin työkaverin kanssa lämminhenkistä keskustelua, mutta ei mitään flirttiä. Vaikka olen huono "lukemaan" ihmisiä, joskus tuntuu, että tämä nainen haluaisi mennä pidemmällekin ystävyydessä. En ole keskusteluissamme mitenkään yrittänyt piilotella, että olen jo seurustelusuhteessa.
Vaikeita asioita.
Jätät vain rauhaa. Tunteet laantuu hiljalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa korkeahkon iän täysin kokemattomana saavuttanut, jonka takia on muodostunut henkisiä lukkoja. Nuoruudessa voinut olla myös torjuntoja yms. joten kaikista näistä muodostuu yksi iso pelkomöykky jonka vuoksi ei pysty noihin sutinajuttuihin. Tai voihan se olla vaan ihan yksinkertaisesti sikakin.
Jos alunperinkin tulkitsit ja kuvittelit väärin. Ystävällisyys, iloisuus ja jutuille nauraminen ei tarkoita kiinnostusta ja halua ruveta seurustelusuhteeseen. Jotkut ovat luonteeltaan sosiaalisia ja seurallisia.
Sama tilanne, ei voi muuta sanoa kuin että ota noista miehistä nyt selvää.
Vierailija kirjoitti:
Minä esim olen ujo ja olen töissä tekemässä töitä!!
Ne todelliset sekopäät on aina haukkumassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä esim olen ujo ja olen töissä tekemässä töitä!!
Ne todelliset sekopäät on aina haukkumassa muita.
Niinniin, ujojahan me kaikki jotka käyttäydytään kuin sekopäät ihastumistilanteissa.
Pysäytä juttelemaan ja kysele kuulumisia. Siinä huomaat kuinka suhtautuu sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mielenterveysongelma, mutta huono itsetunto voi olla yksi syy.
Voi olla nähnyt samanlaisia juttuja niin paljon elämässään, ettei enää usko niihin, vaikka olisikin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla nähnyt samanlaisia juttuja niin paljon elämässään, ettei enää usko niihin, vaikka olisikin tunteita.
Toinen vaihtoehto on, että voi olla aika kokematon suhdeasioissa, vaikka suhteita olisi ollut.
Kunhan leikki tunteillasi. Unohda.