Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin työkaveriin joka vaikutti kiinnostuneelta

Vierailija
15.10.2020 |

Nyt hän kuitenkin tuntuu välttelevän ja on jopa lopettanut moikkaamisen. Mitä mun tulisi tehdä?
En tietääkseni ole ollut päällekäyvä tai ahdistellut häntä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla nähnyt samanlaisia juttuja niin paljon elämässään, ettei enää usko niihin, vaikka olisikin tunteita.

Toinen vaihtoehto on, että voi olla aika kokematon suhdeasioissa, vaikka suhteita olisi ollut.

Eli jonkinlainen hoitoa vaativa pelkotila, mt-ongelma. Täällä on outo tarve sokerikuorruttaa näitä juttuja, ikäänkuin välttelevä oisi joku pimeyteen vetäytyvä viittasankari joka ei kykene ihastumaan koska pitää pelastaa maailma.

Vierailija
22/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla nähnyt samanlaisia juttuja niin paljon elämässään, ettei enää usko niihin, vaikka olisikin tunteita.

Toinen vaihtoehto on, että voi olla aika kokematon suhdeasioissa, vaikka suhteita olisi ollut.

Eli jonkinlainen hoitoa vaativa pelkotila, mt-ongelma. Täällä on outo tarve sokerikuorruttaa näitä juttuja, ikäänkuin välttelevä oisi joku pimeyteen vetäytyvä viittasankari joka ei kykene ihastumaan koska pitää pelastaa maailma.

Jotkut ne vaan välttelee sitä tosiasiaa että ovat tuomitsevia, yksinkertaisia ja ikäviä ihmisiä. Kuten sinä.

Ehkä ap:n työkaveti on varattu.

Tekopyhät täällä aina tuomitsee varattuihin sekaantumisen, paitsi kun on kyseessä jotain mitä HEIDÄN pitäisi saada. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on tällainen tilanne töissä parhaillaan!

Ja kuinka osuvia arvailuja täällä. Olen ujo, entinen koulukiusattu (pojat, joten en luota kehenkään miespuoliseen), en koe olevani tarpeeksi nätti viehättääkseni ketään enkä osaa luontevasti keskustella miesten kanssa. Eli sitten kai jokin henkinen lukko. Pelkään uudenlaista tilannetta, ja varmasti vaikutankin tyhmältä, jäykältä ja oudolta. Jatka siinä sitten tutustumista :) mulla ei ole mitään kokemusta miehistä.

Et ole tehnyt mitään väärin, kun olet tullut juttelemaan. Päinvastoin, minulle ainakin olet antanut ihania hetkiä joihin upota kotona, kun voin kuvitella että joku ehkä välittäisi minustakin, ja kuvittelen sitten kaikenlaista ihanaa. Vaikka käytännössähän en uskalla mitään. Ja pelkään että muut työkaverit lukevat minua kuin avointa kirjaa, jotenkin nolottaisi paljastaa itsensä. Eli välttelen jotten paljastaisi tunteitani ja kaipuuta sun syliin. Sulla on ihanat hartiat ja kädet, olisi ihana halata sua ja suudella...

Mutta jos vaan tulet juttelemaan, olen kyllä otettu ja tykkään kauheesti susta. mutta sisäisesti panikoin ja se varmaan näkyy ulospäin. kahden kesken ehkä uskaltaisin jotain jutellakin, kunhan rentoudun. Silmiin en uskalla katsoa, mutta se ei tarkoita ettei kiinnostaisi ;)

Ajattelen joka ilta, että jospa huomenna uskaltaisin....

Anteeksi vuodatus.

Vierailija
24/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen on niin vahva tunne, että sitä ei itse voi kontrolloida, eikä edes itse valita rakastumisen kohdetta. Kaikki joilla tämä tunne on ollut tietää tilanteen ja nyt ei puhuta ihastumisesta, joka on aivan eri asia. Ihmiset jotka puhuu mt-ongelmista eivät ole koskaan itse tuota kokeneet. Täysin kontrolloimaton tila.

Vierailija
25/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yksi ihastus ja hävettää kun olen vahingossa koskettanut hänen kättään useita kertoja, pelkään että sitä ärsyttää se tai jotain luulee että teen tahalleen :( yritän pysyä kauempana...

Vierailija
26/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mulla on tällainen tilanne töissä parhaillaan!

Ja kuinka osuvia arvailuja täällä. Olen ujo, entinen koulukiusattu (pojat, joten en luota kehenkään miespuoliseen), en koe olevani tarpeeksi nätti viehättääkseni ketään enkä osaa luontevasti keskustella miesten kanssa. Eli sitten kai jokin henkinen lukko. Pelkään uudenlaista tilannetta, ja varmasti vaikutankin tyhmältä, jäykältä ja oudolta. Jatka siinä sitten tutustumista :) mulla ei ole mitään kokemusta miehistä.

Et ole tehnyt mitään väärin, kun olet tullut juttelemaan. Päinvastoin, minulle ainakin olet antanut ihania hetkiä joihin upota kotona, kun voin kuvitella että joku ehkä välittäisi minustakin, ja kuvittelen sitten kaikenlaista ihanaa. Vaikka käytännössähän en uskalla mitään. Ja pelkään että muut työkaverit lukevat minua kuin avointa kirjaa, jotenkin nolottaisi paljastaa itsensä. Eli välttelen jotten paljastaisi tunteitani ja kaipuuta sun syliin. Sulla on ihanat hartiat ja kädet, olisi ihana halata sua ja suudella...

Mutta jos vaan tulet juttelemaan, olen kyllä otettu ja tykkään kauheesti susta. mutta sisäisesti panikoin ja se varmaan näkyy ulospäin. kahden kesken ehkä uskaltaisin jotain jutellakin, kunhan rentoudun. Silmiin en uskalla katsoa, mutta se ei tarkoita ettei kiinnostaisi ;)

Ajattelen joka ilta, että jospa huomenna uskaltaisin....

Anteeksi vuodatus.

Aika samanlaisia juttuja, paitsi oon kokenut lisäksi henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja siksi oon varautunut miehiä kohtaan.

Vierailija
27/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaikeus luottaa miehiin johtuu väkivaltaisesta isästä.

Vierailija
29/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen?

Vierailija
30/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin näin koska olen ihastunut mutta varattu. Kotona on asiat paremmin kuin ikinä mutta hormonit hyrrää vuosi vuodelta enemmän ja kaipaan kipinää joka omasta liitosta uupuu. En aio pettää enkä halua rohkaista yhtään. Suunnitelmissani moikkaan iloisesti ja jutustellaan hetki niitänäitä. Sitten kun nähdään jalat menee veteläksi ja meen ihan kipsiin, jälkikäteen häpeän koska käytöstavatkin unohtuu siinä tilanteessa. En halua aiheuttaa mitään draamaa. Harmittaa silti että vastapuoli varmaan tulkitsee viestit väärin, ei oo tarkoitus loukata.

Vierailija
31/45 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään? ♡

Vierailija
33/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alunperinkin tulkitsit ja kuvittelit väärin. Ystävällisyys, iloisuus ja jutuille nauraminen ei tarkoita kiinnostusta ja halua ruveta seurustelusuhteeseen. Jotkut ovat luonteeltaan sosiaalisia ja seurallisia.

Tämä tulkitaan lähes poikkeuksetta ihastumiseksi. Toisesta voi ajatella hyvää ja viihtyä seurassa, koska on mukava, ilman sen pidemmälle eteneviä muita toiveita.

Vierailija
34/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olet tulkinnut tilanteen väärin. Välttelijä saattaa haluta osoittaa nyt sinulle, että ei tosiaan ole kiinnostunut, kun on huomannut, että sinä olet. 

Välttelijä saattaa olla vaikka varattu, ja haluaa nyt lopettaa kanssakäymisenne, ettet saa väärää käsitystä asioiden mahdollisesta etenemisestä. 

Jos olette olleet hyvissä väleissä aiemmin ja nyt hän on lopettanut jopa tervehtimisen, on minusta selvää että hän haluaa tarkoituksellisesti viestiä sinulle jotain. 

Anna asian ja työkaverin olla, tilanne varmana unohtuu nopeasti. On kuitenkin työpaikastasi kyse, joten parempi vaan unohtaa koko asia. 

Vierailija
35/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ahdisteleva ällötäti ja kuvitellut kaiken, mutta nyt on jo palstamammat analysoineet miehen mt-ongelmaiseksi ja ties miksi. Hyvin te vedätte. 

Toisekseen, kukaan täysijärkinen mies ei metoon jälkeen lähesty yhtäkään naista varsinkaan työssään. 

Vierailija
36/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostus on lopahtanut, hänellä lienee toinen henkilö, johon on tykästynyt. 

Vierailija
37/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olet ollut ihastunut työkaveriin ja hän on ollut myös samoilla fiiliksillä liikenteessä, ja nyt tilanne on muuttunut, ei sitä selitä mikään muu kuin että hän on löytänyt jonkun toisen ihmisen. Varsinkaan jos et ole ollut päällekäyvä tai ahdistellut. 

Vierailija
38/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää teistä työkavereina ei muuten.

Vierailija
39/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat kyseessä olevan suhteen jopa siksi, että mies kuuluu samaan harrastusporukkaan tai siksi että mies lohduttaa töissä. Aloittajakin on takuulla kuvitellut koko "kiinnostuksen" 

Vierailija
40/45 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos olet ollut ihastunut työkaveriin ja hän on ollut myös samoilla fiiliksillä liikenteessä, ja nyt tilanne on muuttunut, ei sitä selitä mikään muu kuin että hän on löytänyt jonkun toisen ihmisen. Varsinkaan jos et ole ollut päällekäyvä tai ahdistellut. 

Paitsi että harvoin se päällekäyvä tai ahdisteleva ihminen tajuaa tekevänsä mitään outoa, ihmettelee vaan, kun on niin kauhean mukava ja mikä noille muille aina tulee? Kukaan ei ymmärrä miten ihana ja fiksu ihminen tässä onkaan kyseessä. On tehdä itseä tykö monilla tavoilla, joka saattaa ahdistaa. Ollaan joskus omalle käytökselle tosi sokeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän