Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin vaimo aikuisopiskeli ja valmistui

Vierailija
15.10.2020 |

Yli nelikymppisenä ensihoitajaksi. Aina näin tyhmänä, kun ei pysty itse opiskelemaan, tuntuu pahalta. Milloin tähän tottuu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt sinulta ole pois yhtään mitenkään!

Vierailija
2/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se nyt sinulta ole pois yhtään mitenkään!

Ei tietenkään ole mutta suututtaa tämä oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt ihmeessä itsekin opiskelemaan jos kiinnostaa. Itse opiskelen monimuotona sairaanhoitajaksi ja ryhmässäni nuorin opiskelija 20-vuotias, vanhin taitaa olla jonkin verran yli 40. Mikä sinua estää opiskelemasta?

Vierailija
4/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt ihmeessä itsekin opiskelemaan jos kiinnostaa. Itse opiskelen monimuotona sairaanhoitajaksi ja ryhmässäni nuorin opiskelija 20-vuotias, vanhin taitaa olla jonkin verran yli 40. Mikä sinua estää opiskelemasta?

Oppimisvaikeukeudet mutta voinhan minä taas joltain paikan viedä ja yrittää taas miljoonatta kertaa opiskella.

Vierailija
5/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesäälissä vellominen ja tee tilanteellesi jotain!!!

Vierailija
6/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsesäälissä vellominen ja tee tilanteellesi jotain!!!

Niin mä aion tehdäkin ja hakea taas opiskelemaan.

Vierailija
7/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet vain opiskelemaan etkä ajattele ikäasioita. Minä olen 56-vuotias ja suoritin muutama viikko sitten ammattikorkeakoulututkinnon. (Edellinen, maisterintutkinto, on 90-luvulta.) Enkä ollut opiskeluryhmässäni edes vanhin. :)

Vierailija
8/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet vain opiskelemaan etkä ajattele ikäasioita. Minä olen 56-vuotias ja suoritin muutama viikko sitten ammattikorkeakoulututkinnon. (Edellinen, maisterintutkinto, on 90-luvulta.) Enkä ollut opiskeluryhmässäni edes vanhin. :)

Ei mua ikä haittaa vaan se etten pärjää, en edes erityisammattikoulussa.

Vierailija
9/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei tosiaan kansakoulun tai lyseon/yliopiston jälkeen mennä töihin ja ollaan siinä samassa hommassa varmaan eläkkeeseen asti. 

Vierailija
10/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista, että tuntuu pahalta jos toisella on jotain, mitä itse haluaisi eikä saa.

Sinullakin on mies. Arvaa tuntuuko se monesta pahalta kun itsellä ei ole?

Vierailija
11/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli vissiin kysymys oppimisvaikeuksista ja lukuisat epäonnistumiset tietysti nakertaa, mutta uskon kyllä jokaiselle paikan löytyvän. Etsi itsellesi tukihenkilö, joka auttaa sinua, ihmisen arvo ei ole opiskelusta kiinni vaan miten kohtelee muita. Voinet ehkä auttaa muita ilman opiskelua, jos se ei suju.

Itse olen kyllä koulujakäynyt, mutta arvostan ihmisissä muita asioita. JOs yrittää sellaista, joka ei onnistu, se on taas uusi pettymys.

Vierailija
12/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnollista, että tuntuu pahalta jos toisella on jotain, mitä itse haluaisi eikä saa.

Miksi tuntuisi? Suurimmalla osalla naisista taitaa olla mies.

Vierailija
13/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkäikäinen olet?

Vierailija
14/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli vissiin kysymys oppimisvaikeuksista ja lukuisat epäonnistumiset tietysti nakertaa, mutta uskon kyllä jokaiselle paikan löytyvän. Etsi itsellesi tukihenkilö, joka auttaa sinua, ihmisen arvo ei ole opiskelusta kiinni vaan miten kohtelee muita. Voinet ehkä auttaa muita ilman opiskelua, jos se ei suju.

Itse olen kyllä koulujakäynyt, mutta arvostan ihmisissä muita asioita. JOs yrittää sellaista, joka ei onnistu, se on taas uusi pettymys.

Mistä tuollaisen tukihenkilön saa? Olen jo kohta viisikymppinen, joten se siitä, että kaikki löytää paikansa maailmassa.

Vierailija
15/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ompi parempi? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää ei tosiaan kansakoulun tai lyseon/yliopiston jälkeen mennä töihin ja ollaan siinä samassa hommassa varmaan eläkkeeseen asti. 

Ennen oli paremmin.

Vierailija
16/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkäikäinen olet?

Muutama vuosi niin täytän 50v.

Vierailija
17/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah no ei todellakaan ole.

Ikisinkku N27

Vierailija
18/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku N27

Voin kertoa ettei miehessäni ole mitään kadehdittavaa.

Vierailija
19/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku N27

Ei se opiskelukaan aina hääppöistä ole. Ja minäkin olen reputtanut monta tutkintoa, mutta en luovuta vaan jatkan sopivan etsimistä. Vaikka lainaakin on jo reippaasti. En luovuta.

Vierailija
20/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku N27

Ei se opiskelukaan aina hääppöistä ole. Ja minäkin olen reputtanut monta tutkintoa, mutta en luovuta vaan jatkan sopivan etsimistä. Vaikka lainaakin on jo reippaasti. En luovuta.

Jatkan vielä että en aio etsiä miestä, ennen kuin minulla on joku tutkinto ja oikea ammatti valmiina. Tälläisenä koen itsetuntoni liian huonoksi kun minusta ns. "ei ole mihinkään" ja se saattaisi heijastua miesvalintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme