Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun puolison tytär ei minua hyväksy...

jaksaajaksaa
15.10.2020 |

Puolisoni on leskimies, ja pikkuhiljaa olen havainnut, että vanhin tyttärensä ei minua hyväksy ja tuskin koskaan tulee hyväksymäänkään. Tämä on alkanut hiertää minun ja puolisoni välejä. Tuntuu, etten enää edes jaksa yrittää. Tytär siis jo aikuinen ihminen. Tavallaan ymmärrän, koska olisin itse saattanut käyttäytyä nuorena samoin. Mutta en ehkä enää hänen iässään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sitten yrittäminen. Anna tyttären olla.

Älä siis anna hänen hyppiä silmillesi äläkä määräillä sinua, vaan elä sinä omaa elämääsi. Jos tuon tyttären isä ja sinä tulette toimeen keskenänne, se saa riittää sinulle.

Vierailija
2/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia hiertää sinun ja miehesi välejä. Puhutko miehelle siitä että tytär ei hyväksy tai mistä johtuu. Ethän sinä tyttären kanssa ole naimisissa. Haluaisitko, että tytär hyväksyisi sinut ja kun ei hyväksy niin valitatko siitä miehelle. Jos aikuinen tytär ei hyväksy niin ei hyväksy. Anna asian olla. Ole kuitenkin asiallinen tytärtä kohtaan. Oletko kysynyt mieheltä, että tietääkö hän miksi tytär ei hyväksy sinua. En ymmärrä miten se sinun ja miehen välejä hiertää. Vaivaako se miestä vai vain sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe on aina nounou.

Vierailija
4/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe on aina nounou.

Eihän tässä ole kai uusperheestä kyse jos tytärkin jo aikuinen.

Vierailija
5/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi asialle todennäköisesti mitään. En itse hyväksy äitini puolisoa enkä tule koskaan hyväksymään. Olen kohta nelikymppinen.

Vierailija
6/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi aikuisen tyttären on osattava käyttäytyä sinun seurassasi. Nähdä sinua. Ja puhua sinulle kauniisti. Myös sinun hänen seurassa. T. Kahden aikuisen tytön äiti

Vierailija
7/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi asialle todennäköisesti mitään. En itse hyväksy äitini puolisoa enkä tule koskaan hyväksymään. Olen kohta nelikymppinen.

Miksi et hyväksy? 

Mä ymmärrän jos uusi puoliso on oikeasti vahingollinen omalle vanhemmalle ( tai muulle läheiselle), mutta ihan muuten vaan hyväksymättömyyttä en kyllä ymmärrä. Sellainen on ihan todella kusipäistä toimintaa.

Vierailija
8/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi aikuisen tyttären on osattava käyttäytyä sinun seurassasi. Nähdä sinua. Ja puhua sinulle kauniisti. Myös sinun hänen seurassa. T. Kahden aikuisen tytön äiti

Mutta tämän aikuisen tyttären ei ole mikään pakko edes tavata häntä.

Vierailija
9/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
10/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hyväksy? 

Mä ymmärrän jos uusi puoliso on oikeasti vahingollinen omalle vanhemmalle ( tai muulle läheiselle), mutta ihan muuten vaan hyväksymättömyyttä en kyllä ymmärrä. Sellainen on ihan todella kusipäistä toimintaa.

En tule hyväksymään, koska kyseinen henkilö on ollut väkivaltainen ja käynyt vieraassa sängyssä. Lisäksi juo enemmän kuin kenellekään on hyväksi. Vaikka kuinka yrittäisi olla seurassani mielin kielin, niin turha yrittää.

Vierailija
11/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten lasten ei pidä sotkeentua vanhempien parisuhdeasioihin. Jokaisella on oikeus olla yhdessä kenen kanssa haluaa. Samoin erota.

Vierailija
12/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten lasten ei pidä sotkeentua vanhempien parisuhdeasioihin. Jokaisella on oikeus olla yhdessä kenen kanssa haluaa. Samoin erota.

Näin kai se on. Mutta aikuisella lapsella on myös oikeus vaikka katkaista välit kokonaan jos ei hyväksy vanhempansa elintapaa.

Vierailija
13/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin ei haittaisi, mutta kun tytär pomputtaa isäänsä ja olettaa että isä hyppää aina kun tytär pyytää. Ja isähän hyppää. Tytär ei kunnioita meidän aikaamme. Tavattaessa on yliolkainen ja olen lähes kuin ilmaa. 

Vierailija
14/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaajaksaa kirjoitti:

Muutoin ei haittaisi, mutta kun tytär pomputtaa isäänsä ja olettaa että isä hyppää aina kun tytär pyytää. Ja isähän hyppää. Tytär ei kunnioita meidän aikaamme. Tavattaessa on yliolkainen ja olen lähes kuin ilmaa. 

Kisaat siis miehestä. Pitääkö miehen pyytää sinulta lupa auttaakseen tytärtään?

Vierailija
15/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaajaksaa kirjoitti:

Joo, ei näin. En ihmettele että on vaikeaa teillä, ja se olet sinä, joka tässä hankaloitat asioita. Miehelläsi on juuri sellainen suhde tyttäreensä kuin hän haluaa olevan, ja jos sinä et sitä kestä, niin sinä olet se, jonka pitää väistää.

Vierailija
16/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kai se on. Mutta aikuisella lapsella on myös oikeus vaikka katkaista välit kokonaan jos ei hyväksy vanhempansa elintapaa.

Ja muistakin syistä. Minä tein niin, katkaisin välit toiseen vanhempaani kun toinen kuoli. Liika alkoholinkäyttö ja sen aiheuttamat lieveilmiöt, en halunnut elämääni sellaista.

Päätökseni piti hänen kuolemaansa asti.

Vierailija
17/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä miniästäni. Poikani ei sitä tiedä. He ovat olleet 16 v naimisissa, mutta olen käyttäytynyt korrektisti aina miniääni kohtaan.

Odotan vain, että poikani tulee järkiinsä ja eroaa.

Vierailija
18/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä miniästäni. Poikani ei sitä tiedä. He ovat olleet 16 v naimisissa, mutta olen käyttäytynyt korrektisti aina miniääni kohtaan.

Eli poikasi rakastaa vaimoaan mutta sinä haluaisit hänen eroavan kun et miniästäsi pidä.

Sinä olet hullu.

Vierailija
19/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka poika voi edes olla järjissään kun äitinsä on umpihullu.

Vierailija
20/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli poikasi rakastaa vaimoaan mutta sinä haluaisit hänen eroavan kun et miniästäsi pidä.

Sinä olet hullu.

Niin, ja voikohan ne miniät koskaan olla tarpeeksi hyviä näille anopeille. Vaikka poikansa olisivat mitä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi