Kirjoitatteko päiväkirjaa?
Näin julkisten päiväkirjojen (eli blogien) aikakautena tuli mieleen, että kirjoittaakohan monikaan enää yksityistä päiväkirjaa? Itse aloitin moisen kirjoittamisen hyvin pitkän tauon jälkeen pari vuotta sitten ja voin sanoa, että se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä. Päiväkirjan kirjoittaminen on todella terapeuttista ja voisin suositella sitä kyllä ihan kaikille - siinä kun ei ole mitään yhtä oikeaa tyyliä tai tapaa.
Kommentit (5)
Mä kirjoitan. Olen onnellinen, että löysin taas päiväkirjan. Ei tarvitse yhtään miettiä, miten joku muu sen kokee, kirjoitan vain itselleni. Aluksi mietin blogia, mutta nyt olen onnellinen, etten mennyt sille tielle - sensuroisin itseäni kuitenkin. Vaikka kirjoittaisin kommentointitonta blogia.
En kirjoita mitään päiväni sujui näin -lätinää, vaan asia uusiutui nyt kun mulla on eräs rakkausjuttu, joka on ollut silti hyvin opettavainen ja kasvattava prosessi.
Joskus mietin, että jutusta olisi aineksia vaikka elokuvakässäriksi :) Vaikken sitä blogiksi laittaisi nyt kun asia on "tuore."
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:56"]
Kirjotian. Ehkä 37. menossa.
[/quote] Pitäisi varmaan kirjoittaa vielä enempi, että oppisikin jotain.
Miksi et bloggaa päiväkirjan sijaan? Silloin antaisit muillekin jotain, ei vain itsellesi.