Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heittää käyttökelpoista tavaraa menemään!

Vierailija
30.12.2013 |

Siis aivan käsittämätöntä! Antaisi vaikka johonkin keräykseen mutta kun ei kiinnosta kun oma napa! Joku aika sitten siivouksen yhteydessä heitti roskiin (!) täysin käyttämättömän paketissa olevan vauvan mikrossa desinfioitavan pullosetin! Tänään vein roskia ja löysin sieltä design-veitsitelineen, kun 'meidän veitset oli siihen liian paksuja' . Nehän voi myydä kirppiksellä tai vaikka antaa jollekin!! Maailma on täynnä ihmisiä jotka tarvii niitä tavaroita joita me ei!! Yököttää tuo miehen itsekeskeisyys....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasit? Onneksi olkoon, paljon pahempiakin vikoja miehistä voi paljastua. Toivottavasti voitte edes keskustella miehen kanssa yhteisistä toimintatavoista. Minuakin kyllä riipisi tuollainen, eli laittakaa vaikka joku laatikko poislaitettaville tavaroille.

Vierailija
2/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä tekee veitsitelineellä, johon veitset eivät sovi????

Mies on taas kerran aivan oikealla asialla, tarpeettomat rojut kuuluvat roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan kuulu tarpeettomat tavarat roskiin, vaan KIERRÄTYKSEEN! Huh huh miten tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa.

Vierailija
4/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin mies pistäisi joskus jotain roskiin tai edes sinne kierrätykseen... mutta 30v vanhaa rippipukua, tyyliin Miami Vice, säilöö kaapissa jos vaikka joskus vielä käyttäis :D

Ja kaikki roina siihen päälle...HUOKAUS.

Vierailija
5/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 03:04"]

Siis aivan käsittämätöntä! Antaisi vaikka johonkin keräykseen mutta kun ei kiinnosta kun oma napa! Joku aika sitten siivouksen yhteydessä heitti roskiin (!) täysin käyttämättömän paketissa olevan vauvan mikrossa desinfioitavan pullosetin! Tänään vein roskia ja löysin sieltä design-veitsitelineen, kun 'meidän veitset oli siihen liian paksuja' . Nehän voi myydä kirppiksellä tai vaikka antaa jollekin!! Maailma on täynnä ihmisiä jotka tarvii niitä tavaroita joita me ei!! Yököttää tuo miehen itsekeskeisyys....

[/quote]

Anna mä arvaan: mitään omaa tavaraansa ei tietenkään koskaan heitä pois?

Vierailija
6/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen näin. En säilö roskaa koska tavarapaljous ahdistaa, olen tosi minimalisti.

Jos joskus käyt tavarapaljouden keskellä ja sinulla on tullut ahdistunut olo että pakko päästä pois, niin mulla on sellainen kokoajan kun näen vähänkin roskaa ja kasoja. Jos hoarding on tauti, niin mulla on sen vastakohta.

Aina silloin tällöin mies on saanut jostain tai appiukko lähettää jotain skeidaa -- kysyn mieheltä että tarvitsitko hän tätä eilen? Luultavasti ei, joten pistän roskiin.

Itsekeskeistä ehkä mutta toivon, TOIVON kovasti etteivät ihmiset yrittäisi antaa meille tavaraa. Jos tarvitsen jotain niin menen kaupaan ja ostan itse. Kiitos.

Vierailija
7/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:59"]

Minäkin teen näin. En säilö roskaa koska tavarapaljous ahdistaa, olen tosi minimalisti.

Jos joskus käyt tavarapaljouden keskellä ja sinulla on tullut ahdistunut olo että pakko päästä pois, niin mulla on sellainen kokoajan kun näen vähänkin roskaa ja kasoja. Jos hoarding on tauti, niin mulla on sen vastakohta.

Aina silloin tällöin mies on saanut jostain tai appiukko lähettää jotain skeidaa -- kysyn mieheltä että tarvitsitko hän tätä eilen? Luultavasti ei, joten pistän roskiin.

Itsekeskeistä ehkä mutta toivon, TOIVON kovasti etteivät ihmiset yrittäisi antaa meille tavaraa. Jos tarvitsen jotain niin menen kaupaan ja ostan itse. Kiitos.

[/quote]

Entä jos miehesi ajattelee toisin eli hän ei halua olla kanssasi me?

Vierailija
8/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietkö niitä tavaroita kirppikselle tai lahjoitatko muualle vai säilytätkö vain kotona "jos joskus vien"? Me olemme pistäneet todella rankalla kädellä roinaa pois viimeisen puolen vuoden aikana, kirppispöytä oli pitkään vuokralla ja siellä menikin kivasti tavaraa pois. Vaatekeräyslaatikoihin olen laittanut kasseittain erittäin hyväkuntoisia vaatteita, jotka eivät kaupaksi menneet. Ja ihan kaatopaikalle on menyt varmaan kolme peräkärryllistä roinaa. 

Turhasta kamasta on päästävä eroon ja siinä olet oikeassa, että ensimmäinen paikka ei välttämättä ole se roskis. 

Vierailija
9/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

No niinhän se ajatteleekin kun aina silloin tällöin hän rakentaa ties mitä kasoja pitkin kotia. Ja hirveet varastot sillä on jotain parranajotarvikkeita ties mitä. Vaatekomerosta sen tavarat vie ehkä 70% ja autotallissa ja ullakolla on vain lähinnä hänen tavaroitaan ja jotain lasten juttuja. Olen opetellut sopeutumaan näihin vaikka toki ne sisimmissä ärsyttää.

Jos se saa jotain jostain ja sille on on ihan hyvä käyttötarkoitus niin toki hän sen voi sen tavaran pitääkin. Tosin yleensä appiukko lähettä esim. jotain vanhoja lehtiä tai lentokoneesta pöllittyjä haarukoita tai pölyisiä astioita jotka on istunut niiden varastossa 20v. En tartte näitä.

Vierailija
10/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

No niinhän se ajatteleekin kun aina silloin tällöin hän rakentaa ties mitä kasoja pitkin kotia. Ja hirveet varastot sillä on jotain parranajotarvikkeita ties mitä. Vaatekomerosta sen tavarat vie ehkä 70% ja autotallissa ja ullakolla on vain lähinnä hänen tavaroitaan ja jotain lasten juttuja. Olen opetellut sopeutumaan näihin vaikka toki ne sisimmissä ärsyttää.

Jos se saa jotain jostain ja sille on on ihan hyvä käyttötarkoitus niin toki hän sen voi sen tavaran pitääkin. Tosin yleensä appiukko lähettä esim. jotain vanhoja lehtiä tai lentokoneesta pöllittyjä haarukoita tai pölyisiä astioita jotka on istunut niiden varastossa 20v. En tartte näitä.

[/quote]

Kutsuuko miehesi sinua äidiksi vai mammaksi?

Vierailija
11/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne ovat oikeassa.

Vierailija
12/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hamsterit!

Multa saatte miehen joka ei kykene heittämään mitään tavaraa roskiin, ja harvemmin kierrätykseenkään.

Ottaa kaiken irtoavan vastaan ja säilöö sen ties minne, ei edes muista mitä kaikkea paskaa omistaa.

Yksityistä säilytystilaa herralla ainakin 100neliön verran, eikä vit** loppua näy.

No voitte vaan arvata voiko ton tason menttaalin kanssa elää..

Vierailija
13/13 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on muuten kova säilömään tavaraa (etenkin papereitaan, jotka ovat kaikki kyllä onneksi siististi mapeissa), mutta hän saattaa yrittää heittää roskiin esimerkiksi pakasterasian, jonka sisältö on mennyt vanhaksi. Olisi kuulemma liian ällöä kaapia se ruoka sieltä rasiasta ja laittaa rasia astianpesukoneeseen... Onneksi minä olen aina ehtinyt väliin!