Onpas Virpi Sarasvuo (ent. Kuitunen) muuttunut!!
Huh, en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut ilman teksiä ja selostusta! http://www.iltasanomat.fi/hiihtolajit/art-1288641993246.html
Kommentit (94)
Voi itku. Miksi hän on mennyt leikkaamaan ja värjäämään tuollaisen hirveän tukan? Vaaleat hiukset tekivät näköjään paljon...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:38"]
Voi itku. Miksi hän on mennyt leikkaamaan ja värjäämään tuollaisen hirveän tukan? Vaaleat hiukset tekivät näköjään paljon...
[/quote]Leikkasi, etteivät ihmiset tunnistaisi... Nyt pitää varmaan taas vaihtaa tyyliä.
Kukapa pienen lapsen äiti ei joskus näyttäisi väsyneeltä ja kulahtaneelta? Itse ainakin nätin lasten vauva-aikana välillä ihan suohirviöltä.
Väsymyksen merkeille ei varmasti pienen vauvan äitinä voi aina mitään, mutta voi hitsi tuota uutta kampausta. Vanha väri ja pidempi malli sopii paljon paremmin. Se on kyllä kumma kun tuolla punaisella halutaan aina pelailla, ja kuitenkin tosi harvalle se lopulta passaa tai tuo kivasti uutta ilmettä.
Vaikutti väsyneeltä ja vanhentuneelta mutta oli toki tyylikäs, tyylikkäämpi nyt Jarin rinnalla.
Voi Virpi. Olit mielettömän hyvännäköinen vaaleana-vaihda pian takaisin. kaikella ystävyydellä :) Enkä tod.usko, että ryyppää. Osa tämän palstan tyypeistä vois laittaa pannaan herjaamisesta. Näin kk sitten ja on pysynyt hyväkroppaisena- toivottavasti ei peitä itseään kaapuihin. Jotkut tantat sen sijaan vois.k
Toivottavasti se ihana hymy, joka vie jalat alta miehiltä, on edelleen tallella Virpillä!
Oli aktiivi urallaan mun miehen suosikki. nätit silmät ja hymy hurmas.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:54"]
aha, sekin on leikannut perinteisen suomalaisnaisten hiusmallin, ja punainen värikin löytyy.
[/quote]
se on lukenut sen verran palstaa, että tietää, että wt-naisilla on punainen, lyhyt tukka. Mutta luulee, että wt on lyhennys Westend-tyylistä.
Sillähän näyttäis olevan aika ohut tukka, ei voi kovin pitkänä pitää jotta saa vähän edes nostettua?
Ehkä sillä on kuten mulla, tukka on harventunut melko reippaasti, eikä enää kasva edes olkapäille hyvälaatuisena.
Kai sitä 2 pienen lapsen äiti voi näyttää väsyneeltä. Kaunis nainen on edelleenkin. Itse olen vaihtanut hiusmallia ja väriä lukuisia kertoja, enkä ymmärrä näitä kommentteja, että ei saisi leikata tukkaa tai värjätä eriväriseksi. Vaihtelu virkistää.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:14"]
Mullekin tuli Jenni Haukio siinä mielessä mieleen, että nuorehkoilla naisilla on heitä vanhentava tätitukka. Jos välttämättä haluavat helppohoitoisen lyhyen hiusmallin, niin tyylejä olisi ollut paljon nuorekkaampiakin. Esim. eilen yöllä Golden Globesissa näkyi upeita lyhythiuksisia naisia.
Minulle tuli Virpin uudesta lookista ensimmäisenä mieleen Sinkkuelämää-Miranda, tosin Miranda oli yleensä tyylikkäämpi ja persoonallisempi. Mutta väsyneenä hän näytti tuolta.
[/quote]
Virpi täyttää tänä vuonna 38 vuotta, ei ole enää mikään nuori tai edes nuorehko nainen.
Sama tukka suomenruotsalais-raidoitettuna ( vaalean ruskea -vaalea ) olis ihan varmasti parempi. Siis vaikka malli oliskin tuo sama. Kauniit kasvot hänellä kyllä on, mutta tyyli on jäänyt jonneki 90-luvun loppuun, 2000-luvun alkuun. Harmi.
Tulee mieleen, että blondina on hauskempaa
http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/virpi-kuitunen-lapsia-ei-suunnitella-niita-annetaan/2010/03/1069279
http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/tassa-on-virpin-ja-jarin-upea-haakuva-katso/2010/07/1156684