Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas Virpi Sarasvuo (ent. Kuitunen) muuttunut!!

Vierailija
13.01.2014 |

Huh, en olisi samaksi ihmiseksi tunnistanut ilman teksiä ja selostusta! http://www.iltasanomat.fi/hiihtolajit/art-1288641993246.html

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hänet joskus muutama vuosi sitten vaaleatukkaisena, oli juuri aloittanut suhteen sarasvuon kanssa. silloin oli luonnossa näyttävä nainen, olin oikein yllättynyt, miten nätti ja treenattu hän oli. luonnekin vaikutti mukavalta. 

Vierailija
62/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne silmäpussit Virpi voisi kyllä operoida. Leikkauksena vastaisi hörökorvaleikkausta tms. Kyllähän Esko Ahokin operoi luomensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ämmät ootte julmia: unohtakaa jo vanhat erheet (Lahti v....jotain). Musta Virpi on kaunistunut sitten hiihtovuosien, mutta katsokaa itse joskus peiliin: vanhentunut pärstähän se siellä.

Vierailija
64/94 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:01"]

Seksikkyys on tosiaan kadonnut. Väsynyt mamma.

[/quote]

Onko sun mielestä Kuitunen joskus ollut seksikäs????!?! xD

Vierailija
65/94 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Virpi näyttää ihan mukavalta nyt.

Vierailija
66/94 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu Uskia muistuttaa.

Vierailija
67/94 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 23:33"]

Luulisi Rahasvuon rahoillaan saavan nuorempaa lihaa.

[/quote]

Hänelle ei ole iskenyt vielä se joukkopsykoosi, jota viimeaikoina on näyttänyt olevan liikenteessä viisikymppisillä miehillä.

[/quote]

Jarihan vaihtoi jo nelikymppisenä edellisen vaimonsa lennossa Virpiin, mikä ettei kuvio toistuisi uudestaan?

Vierailija
68/94 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan saman plastiikkakirurgin - silmäpussit on joko fotoshopattu pienemmiksi noissa punapääkuvissa, tai sitten on käyty lääkärissä. Myös hampaat ja nenä näyttävät erilaisilta kuin ennen!

Vierailija
69/94 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo Virpi ole ikinä oikeen minkään näköinen ollutkaan, mutta nyt on kyllä ikäistään 10 vuotta vanhemman oloinen ja näköinen. Ei hyvä.

Vierailija
70/94 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ja kuuma Virpi.

Vierailija
71/94 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean laiha tuo kuitunen

Vierailija
72/94 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:31"]

Kukapa pienen lapsen äiti ei joskus näyttäisi väsyneeltä ja kulahtaneelta? Itse ainakin nätin lasten vauva-aikana välillä ihan suohirviöltä.

[/quote]

Swamp thing! Onneksi et kuitenkaan Phantom of the opera´lta, as we use to say here in America!

Vierailija
73/94 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpillä on leveät kasvot, ne korostuvat lyhyessä kampauksessa, paremmin sopisi olkapäille ulottuvat hiukset. Eilen oli Virpi yhdessä Pirjo Murasen kanssa tv:ssä, Pirjokin oli vanhentunut lyhyessä kampauksessaan. Virpi on siirtänyt korun hampaasta poskeen.  Marja-Liisa Kirvesniemi näyttää nuorekkaammalta hyvin leikatussa puolipitkässä tukassaan, usein Marja-Liisalla oli aktiiviaikoinaan lyhyt mummopermanentti.

Vierailija
74/94 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 11:12"]näin hänet joskus muutama vuosi sitten vaaleatukkaisena, oli juuri aloittanut suhteen sarasvuon kanssa. silloin oli luonnossa näyttävä nainen, olin oikein yllättynyt, miten nätti ja treenattu hän oli. luonnekin vaikutti mukavalta. 
[/quote]

Ei kai se nyt oikeasti voi yllätys olla että huippu-urheilija on treenatun näköinen :)

Viis siitä miltä Virpi näyttää, mukavin ja karismaattisin tapaamani ihminen ikinä (on mun asiakas)

Vierailija
75/94 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin vanhentuneen näköinen ja tosi pahasti mammautunut! Sääli, blondina paljon nuorekkaanpi. Toi sen nykyinen tyyli on niin suomi mammaa, että apuvaaa!

Vierailija
76/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 11:44"]

Kyllä te ämmät ootte julmia: unohtakaa jo vanhat erheet (Lahti v....jotain). Musta Virpi on kaunistunut sitten hiihtovuosien, mutta katsokaa itse joskus peiliin: vanhentunut pärstähän se siellä.

[/quote]

Ollaan unohdettu, myös vanhat saavutukset. Samaan kastiin!

Vierailija
77/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtais nyt kampaajaa ainakin, tuo malli ei sovi Virpille lainkaan. Lyhyttä- ja puolipitkää on vaikka millaista,  eikä värikään ole paras mahdollinen. Tosiaan tulee mieleen nuorempi painos Tarja Halosesta...Virpi näyttää paljon ikäistään vanhemmalta, ihan viisikymppiseltä.

Vierailija
78/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, mies tekee pitkää päivää, eli on paljon poissa kotoa ja lompakko jossa pohja ei näy. toi elämä sopis mulle. Hiihdosta en ole ikinä tykännyt, tämä on varmaan se ero mussa ja Virpissa ?

Huippu-urheilijaksi ei kaikista ole

Vierailija
79/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussana mainittakoon, että hammaskoru on saanut lähteä!

Kyllä te olette sitten kärkkäitä kommentoimaan toisten ulkonäköä. Usein lukiessa ei edes voi uskoa, että ns. puhumme samasta ihmisestä. Tuokaa esiin kahden pienen lapsen äiti ja perheenemäntä, joka on hehkeä kuin vastapuhjennut ruusu. Ja olipa minkä näköinen tahansa, pääasia, että kelpaa ja riittää miehelleen. Teiltä ei kysytä mitään.

Vierailija
80/94 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:44"]

Vaikutti väsyneeltä ja vanhentuneelta mutta oli toki tyylikäs, tyylikkäämpi nyt Jarin rinnalla.

[/quote]

Nyt on ainakin reilusti rahaa pistää itseensä. Siitä se tyylikkyys tulee.