Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestistä!

Vierailija
13.01.2014 |

Käytän e-pillereitä mutta selittämättömiä vatsakipuja ja vihlaisuja ollut usemman viikon, joihin ei lääkärissäkään ole syytä löydetty (ei tehty siellä raskaustestiä, sillä lääkäri sulki sen suoraan pois pillereiden takia kun ne on kuitenkin säännöllisesti otettu..)

Tänään päivällä sitten tein rfsu:n testin ihan mielenrauhan vuoksi ja n. 15 minuutin kuluttua näytti selkeää positiivista..

Siinä sitten ihmeissäni ja pienessä paniikissa tein heti tunnin päästä toisen rfsu:n liuskan, joka taas on negatiivinen... Vahva viivanpaikka vain näkyy.

Mitä mieltä olette??

Teen toki uuden testin vielä mutta ihmetyttää! 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän 2 naista ketkä tulleet pillereiden läpi raskaaks.. ain on se 1 prosentti mahiksena..

Vierailija
22/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin on, mutta on se kuitenkin erittäin pieni mahdollisuus jos säännöllisesti/oikein pillerit otettu. :) mutta silti aina joku tulee!

No huomenna selviää!

ap (meinaa aina unohtua!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen digitaalisen nyt päivällä kun aamulla ei vielä ollut testiä saatavilla ja sanoo että ei raskaana. Täytyy sanoo et siinä tilanteessa tunne oli enemmän pettymys kuin ilo, mutta ei se mitään. :)

ap

Vierailija
24/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että kävisit tänään hakemassa apteekista Clearbluen digitaalisen, aamupissasta senpitäisi ainakin olla hyvinkin luotettava ja kertoisi sinulle oletko raskaana vai et, eikä tarttisi viivoja ihmetellä...

Mutta varoivaiset onnittelut (?) täälät jos raskaus ei ole katastrofi vaikkei suunniteltu =)

Vierailija
25/44 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen odottamaan vielä pari päivää ja tekemään uuden, vaikka ihan liuskatestin AAMULLA. :) Ja mulla on kyllä kahdella kerralla ollut testi positiivinen, vaikka viiva ilmestynyt 10-15 min päästä ja hyvin haaleana. Siitä se hitaasti päivä päivältä sitten on ilmestynyt väjän nopeammin ja aavistuksen tummempana.

Vierailija
26/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teit ton toisen silleen, että rakossa virtsa oli ollut vaan vähän aikaa, niin tulos ei oo yhtä luotettava eli ITSE uskoisin ensimmäistä tulosta :)

Vierailija
27/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toisen testin virtsa ei tosiaan ollut kuin enintään sen tunnin rakossa, kun melkein samantien piti tehdä uusi kun olin niin ihmeissäni. :D

Itekkin mietin jos tekisin sen digitaalisen, mutta taidan aamulla vaan tehdä jonkun halppis-testin ja jos siinä jotai näkyy nii käydä terveyskeskukseen sit viemässä vielä näytteen. :) Ja tosiaan kumpi vaan tulos, positiivinen tai nega, käy mulle. Jos sieltä ollaan nii kovasti pillereidenkin läpi tulossa niin antaa tulla haha! 

ap

Vierailija
28/44 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no taidan tehdä niin.  vielä yksi testi ja AAMULLA. :) 

ap

Vierailija
29/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tuli pillereistä huolimatta raskaaksi, mutta valitettavasti sai keskenmenon :( Ehkä sun ei kuitenkaan nyt kannata niitä pillereitä varmuuden vuoksi ottaa?

Vierailija
30/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. :(

Mutta juu en ota, muutekin taitaisi juuri olla taukoviikon paikka, saa nähdä tuleeko ne menkat vai ei hah!

ap

Vierailija
31/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoviikolla on tyhjennysvuoto eikä menkkoja jos tarkkoja ollaan =D

(sori, oli pakko, suomi24ssä tohon törmää niin usein että mut on aivopesty näköjään.....)

Vierailija
32/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh no niin tosiaan, ajatuskatkos. :D

ap

Vierailija
33/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit itse tulokset päättää; niin olisitko raskaana vai et? :)

Vierailija
34/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota hmm.. Koitan nyt olla luomatta odotuksii kumpaankaan suuntaan, mutta ehkä pienesti salaa toivon, että olisinkin raskaana. :D Mutta jos ei niin täysin ok, kun ei olla yritetty eikä suunniteltu raskautumista, eikä aiempiakaan lapsia ole niin myöhemminkin kerkeää sitten. Ei kiirettä vaikka ehkä pientä vauvakuumetta mulla onkin :D

ap

Vierailija
35/44 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksanut enää odottaa, vaan tänään tein testin kun pissa oli useamman tunnin rakossa ollut. 

Pregcheck selvä nega. 

http://aijaa.com/11SNap

Vierailija
36/44 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kävi? =)

Vierailija
37/44 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/44 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei vielä olleet myöhässä kun tuon ekan testin tein. :) Tein vaan sen ihan vain varmistaakseeni etten ole raskaana.. :D Nyt oon viimeisen pillerin ottanut sunnuntaina ja tänään kyllä pitäis jo alkaa vuoto.. 

Jos ei tänään ala niin käyn sitten huomenna sen verinäytteen antamassa terveyskeskuksessa.

Onkohan tuossa ensimmäisessä "plussassa" kyse voinut olla sitten kemiallisesta raskaudesta? Vai mikä ihme se oli! 

Ja tosiaan joku toissa aiemmin sanoi, että aamulla se hormoonien määrä on suurempi vaikka pissa olisi rakossa olllut useamman tunnin, niin tein kuitenkin tuon ekan testin päivällä ja aikalailla samanlaisella pidätyksellä kuin esim tämän viimeisimmän. Ja se näytti sitten negaa.

Kiitos teille kaikille paljon avusta. :) 

ap

Vierailija
39/44 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo tuohon edelliseen viestiin kirjoittaa ettei ole mitään tuntemuksia, että ne menkat alkais, mutta nyt sitten melkein heti samantien alkoi sattuu mahaan siihen malliin et eiköhän ne sieltä nyt sit tule! 

ap

Vierailija
40/44 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... =/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi