Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä enää siltä, että hallitus yrittää suojella teitä "yleisvaaralliselta" tartuntataudilta?

Vierailija
15.10.2020 |

Minusta ei, vaan alkaa tuntua enemmän siltä, että hallitus yrittää evätä minulta kaikki normaalin elämän edellytykset. Ei töitä, ei harrastuksia, ei sosiaalisia kontakteja. Näin Suomi pelastetaan!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan suojelua suomen hallitusta vastaan .terveisin suomen kansalainen 

ps. sähkösiirtokiristys sais kans loppua

Vierailija
22/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hallitus haluaisi suojella suomalaisia ja Suomen taloutta niin silloin rajat laitettaisiin kiinni ja maahan pääsisi vain 2 vkon pakkokaranteenin kautta oli sitten maahantulon syy ihan mikä tahansa.

Nyt hallitus haluaa pitää rajat auki ja sulkea yhteiskunnan.

Täysin nurinkurista, että rajat halutaan pitää auki, mutta yhteiskunta laittaa kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kevään rajoitukset paremmin kuin hyvin. Tällöin tauti oli vielä osittain mysteeri ja oli aidosti aihetta pelätä terveydenhuollon kantokykyä.

Nyt tilanne on toinen ja tiedetään, että suurimmalle osalle ihmisistä tauti on melko lievä. Sen perusteella nykyiset rajoitukset ovat totaalisen ylimitoitettuja. Ei kertakaikkiaan ole enää järkeä sulkea yhteiskuntaa yhtään enempää! Ihmisiltä viedään työpaikat, valtio velkaantuu. Ei tässä hysteriassa ole mitään mieltä.

Vierailija
24/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jytky tulee demareille kirjoitti:

Tuntuu että ainakaan oppositiot ei tee asialle yhtään mitään, onneksi vaalit on tulossa, kunnallisvaalit tosin vain mutta oppositio kokee aikamoisen vaalitappion myös kuntatasolla

Ripuli demareille tulee.

Miksi kukaan äänestäisi demareita kun ne ei osaa hoitaa hommiaan nytkään?

Vierailija
25/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu. En usko, että hallituksella on mitään intressiä kiusata ihmisiä ihan vain kiusaamisen ilosta.

Olen kyllä nauttinutkin siitä, että saan tehdä asioita etänä, ja on hyvä peruste kieltäytyä osallistumasta kaikenlaisiin turhanaikaisiin kotkotuksiin, jotka eivät kiinnosta.

Mutta en minä siinä suojeluasiassakaan kaikkea vastuuta hallituksen niskoille pistäisi. Itse olen käytöksestäni vastuussa.

Sinähän saat elää juuri niin eristyksissä kuin itse haluat ihan ilman että koko muu kansakunta pakotetaan samaan.

Vierailija
26/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hallitus haluaisi suojella suomalaisia ja Suomen taloutta niin silloin rajat laitettaisiin kiinni ja maahan pääsisi vain 2 vkon pakkokaranteenin kautta oli sitten maahantulon syy ihan mikä tahansa.

Nyt hallitus haluaa pitää rajat auki ja sulkea yhteiskunnan.

Tämä just on niin järjetöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän