Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus, mitä tekisitte?

Vierailija
15.10.2020 |

Olen noin kuukauden ajan tapaillut erästä miestä. Meillä on mennyt tapaamiset hyvin ja ollaankin puuhailtu kaikkea laidasta laitaan. Kummatkin ollaan sanottu toisilleen, että viihdytään toistemme seurassa.

Nyt on muutama hälytyskello kuitenkin ruvennut soimaan päässäni,

Olen huomannut sosiaalisen median kautta, että tämä kyseinen mies on ruvennut viettämään aikaa erään naisen kanssa ketä on tapaillut muutaman kerran samoihin aikoihin kun me tutustuttiin. Eivät ole kuitenkaan ikinä olleet kaksin vaan seurassa on aina ollut kolmaskin osapuoli mukana.

Toinen hälytyskello on se, että mies edelleen käyttää Tinderiä, monesti mun luona ollessa kuulen nämä viesti äänet. Itselläkin siis on Tinder mut en koe tarvitsevani sitä ja en todellakaan ajatellut sitä mieheltäkään kieltää, eihän me olla edes yhdessä tai muutakaan. En tiedä miksi tämäkin nyt ruvennut häiritsemään..

Me ei myöskään oikeen olla puhuttu tunteista. Mies tainut kerran sanoa, että on ruvennut ihastumaan muhun mutta thats it.

Mieli tekis kysyä tuosta naisesta kenenkaa viettää aikaa mutta taidampa tehdä itsestäni vain pellen..
Minua ruvennut vähän liikaa mietityttämään nämä asiat niin tekis mieli vaan puhaltaa peli poikki..

Onks kellään mitään samankaltasia kokemuksia tapailun alkuvaiheessa soivista hälytyskelloista? Nostaisitko ite kytkintä tilanteessani? Mietinkö vain liikaa.. taas..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hyvä merkki. Exä tekee tuota samaa, vonkuu takaisin ja samaan aikaan Tinderi hälyttää taustalla.

Vierailija
2/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häiritsee sinua, koska olet mustasukkainen. Simple as that. Toivottavasti mies jättää sinut, sillä kenenkään ei pitäisi tyytyä mustasukkaiseen muijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin yhden miehen kanssa. Jätin sen muiden naisten leluksi. Yritti vielä lämmitellä muutaman kuukauden päästä uudelleen, niin kysyin häneltä: onko sun tiput sairastunut koronaa. Totesin: juna meni jo.

Vierailija
4/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sun kanssa tosissaan, ei enää olisi Tinderissä. Ei kannata elätellä liikaa toiveita.

Vierailija
5/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi sun kanssa tosissaan, ei enää olisi Tinderissä. Ei kannata elätellä liikaa toiveita.

Nämä ovat kuitenkin vasta tutustumassa. Ehkä mies ei ole vielä varma, onko tosissaan vai ei. Harvoin sitä heti ensitapaamisella tietää.

Vierailija
6/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat kuitenkin vasta tutustumassa. Ehkä mies ei ole vielä varma, onko tosissaan vai ei. Harvoin sitä heti ensitapaamisella tietää.

Käsittääkseni tässä on tavattu useammin kuin vain kerran. Jos silloin vielä viestittelee muiden kanssa Tinderissä niin ei paljoa lupaa.

Vierailija
7/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako pyyntiä on itselläs pyynnissä ?

Kokeahan pyydykset pitää ettei pilaannu saalis .

Vierailija
8/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kyllä tykätä susta ihan oikeasti mutta on tottunut Tinderiin eikä ole vielä niin tosissaan että malttaisi laittaa sen tauolle. Itsellä oli sama tilanne, tuli sellainen tunne että olen varalla kunnes vielä sopivampi löytyy. Otin sitten etäisyyttä. Muutaman kerran kyseli perään, sitten ei enää kuulunut mitään. Pidemmän ajan kuluttua vielä kokeili uudestaan, ei jatkoon.

Vierailija
9/9 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhassa metsästämään täydellistä. Selvästikään sinä et hänelle sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan