Tehdäänkö normaalipainoisille vöitä? Joka ikiseen vyöhön joudun tekemään aina lisäreikiä
Olen kaikkien mahdollisten mittareiden mukaan normaalipainoinen ja normaalikroppainen mies (180/72). Vyötä en onnistu löytämään valmiilla rei'illä mistään. Tai onhan niissä aina kymmenkunta reikää, mutta joudun aina yhden tai kaksi lisäreikää tekemään, että housut pysyvät ylhäällä, elleivät itse housut ole napakat vyötäröltä.
Onko vöiden valmistajienkin ajattelu normaalipainoisuudesta vääristynyt ihmisten keskipainon nousun myötä?
Kommentit (12)
Mistään en mitään tiedä enkä ymmärrä oikeasti, mutta vöitähän myydään eri pituisia. Kannattaa varmaan koittaa kaupassa valita itselleen sopivan mittainen vyö?
Kyllä niitä vöitä on ihan eri paksuisille. Jos ei oo niin vaihda liikettä.
Oikean kokoiset housut pysyvät normaalipainoisella jalassa ilman vyötä.
Aika riisitautiselta vaikuttaa, 8 kg alipainoa. Ellet löydä sopivanmittaista vyötä, siistimpi tapa on irrottaa solki, leikata pala pois ja laittaa solki takaisin.
Mittaa vyötärönympäryksesi ja lähde sitten vyöostoksille. Vöissä on eri kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika riisitautiselta vaikuttaa, 8 kg alipainoa. Ellet löydä sopivanmittaista vyötä, siistimpi tapa on irrottaa solki, leikata pala pois ja laittaa solki takaisin.
Painoindeksin mukaan harvinaisen normaalipainoinen.
Idiootti vyökaupoilla. Niitä on erimittaisia.
ne on tarkoitettu lantion alueelle, ei vyötärölle
Kaikki muoti tehdään anorektisen laihoille ranskalais vartaloisille ihmisille jota keski-verto ihminen ei ole eli sellaisille tosi hoikille ja siroille ihmisille, ei normaaleille. Jos haluaa omiin mittoihin sopivaa niin pitää teetättää käsityöläisellä, ompelijalla tai ommella itse omien mittojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muoti tehdään anorektisen laihoille ranskalais vartaloisille ihmisille jota keski-verto ihminen ei ole eli sellaisille tosi hoikille ja siroille ihmisille, ei normaaleille. Jos haluaa omiin mittoihin sopivaa niin pitää teetättää käsityöläisellä, ompelijalla tai ommella itse omien mittojen mukaan.
Aika hassua kun mä en meinaa löytää aikuisten osastolta sopivan kokoisia vaatteita ja joudun useissa paidoissa käyttämään lasten kokoa. Paras taitaa olla missä lukee 9-11 vuotiaille.
Oon hoikka mut normaalipainoinen.
Ei. Vyöt tehty laihoille teineille. Ja muut vaatteet. Aikuinen ei saa ostaa mitään?