Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä palstalla keskimääräinen ÄO keskitason alapuolella?

Vierailija
13.01.2014 |

Hyvänä esimerkkinä tuo keskustelu sosiaalisista lapsista. Katsokaa sitä peukutusmäärää kun joku järjenjättiläinen toteaa, että sosiaalinen lapsi ei voi olla vilkas ja esim villi. On saanut ihan hulluna tykkäyksiä. VAIKKA siellä aivan selvästi on linkitetty ihan faktaa asiasta, että sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ovat KAKSI ERI ASIAA. 

Ja tämä ei ole eka kerta, ap:llä on ennenkin väitetty mustaa valkoiseksi ja kaikki peukuttaa ylöspäin. Mitä se kertoo tämän lapstan ÄO:n keskiarvosta? Ei täällä ainakaan mitään mensan jäseniä pyöri. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Täällähän on kaikkien äo vähintään 150, nettitestit voivat joskus vähän kiireessä hutaistuna, vauva tissillä ja taapero sylissä huutamassa, valehdella alaspäin.

Meepä kaksplussalle, siellä niiden mammojen älykkyysosamäärät ovat alle kengännumeron, ne ei osaa edes lukea niitä viestejä ja samaa vaan jankuttavat, eivätkä opi mitään.

Tai oikeastaan mihin tahansa muualle, vai millä palstalla sun mielestä jotain tajutaan? Kerro meille se paikka!

Vierailija
22/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,viittikö kertoa vielä viestin numeron siitä ketjusta, kun en ehdi tässä kunnolla sitä lukemaan.. sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköistähän on, että palstalaisten älykkyys on keskimäärin keskitasoa, eli vähän alle ja piirun yli 100. Ne jotka jäävät alle sadan, eivät ymmärrä oikein omaa tilaansa, ne joilla menee yli, saavat täällä tuntea itsensä suuriksi älyköiksi. Mutta hyvä, että edes jossain, eikö?

Vierailija
24/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen Mensan jäsen... Kyllä mä luulen, että täällä on porukkaa ihan laidasta laitaan.

Vierailija
25/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen Mensan jäsen... Kyllä mä luulen, että täällä on porukkaa ihan laidasta laitaan.

Vierailija
26/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, vaikka olisikin vähän keskivertoa tyhmempää sakkia?

Täällä on joka h-vetin päivä mukana joku itseään älykkönä pitävä, joka ei muuta osaa kuin tuoda julki omaa akateemisuuttaan ja kuviteltua älykkyyttään. Ei vaikuta oikeasti älykkään ihmisen käytökseltä.

Vierailija
27/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:14"]

No täällä on valtaosa naisia, niin luonnollisesikin juttujen taso ja keskustelijoiden ÄO on keskitason alapuolella. Lisäksi kun suurin osa (tai ainakin suuri osa) on feministejä, niin se laskeekin tason kehitysvamma-asteelle.

[/quote]

Tästäpä eskaloituminen lähtee...

[/quote]

Nyt Sinun pitää selittää palstalaisille mitä on eskaloituminen : D

Vierailija
28/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsittänyt täällä käyvän vain korkeakoulutetut? Pidin niitä ennen vähän itseäni fiksumpana. En enää.

Vierailija
29/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Ei se ihan perätön sanonta ole.

Vierailija
30/30 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tällä palstalla on Suomen suurin keskittymä Mensan jäseniä, professoreita, lääkäreitä, tutkijoita ja muiden alojen uraohjuksia puhumattakaan ihmisistä, joiden ÄO on vähintään 150. Selaile vaikka ketjuja ja laskeskele kuinka paljon edellä mainittuja niihin kirjoittelee!

T: Astronautti