Onko täällä palstalla keskimääräinen ÄO keskitason alapuolella?
Hyvänä esimerkkinä tuo keskustelu sosiaalisista lapsista. Katsokaa sitä peukutusmäärää kun joku järjenjättiläinen toteaa, että sosiaalinen lapsi ei voi olla vilkas ja esim villi. On saanut ihan hulluna tykkäyksiä. VAIKKA siellä aivan selvästi on linkitetty ihan faktaa asiasta, että sosiaalisuus ja sosiaaliset taidot ovat KAKSI ERI ASIAA.
Ja tämä ei ole eka kerta, ap:llä on ennenkin väitetty mustaa valkoiseksi ja kaikki peukuttaa ylöspäin. Mitä se kertoo tämän lapstan ÄO:n keskiarvosta? Ei täällä ainakaan mitään mensan jäseniä pyöri.
Kommentit (30)
ap,viittikö kertoa vielä viestin numeron siitä ketjusta, kun en ehdi tässä kunnolla sitä lukemaan.. sori.
Todennäköistähän on, että palstalaisten älykkyys on keskimäärin keskitasoa, eli vähän alle ja piirun yli 100. Ne jotka jäävät alle sadan, eivät ymmärrä oikein omaa tilaansa, ne joilla menee yli, saavat täällä tuntea itsensä suuriksi älyköiksi. Mutta hyvä, että edes jossain, eikö?
No mä olen Mensan jäsen... Kyllä mä luulen, että täällä on porukkaa ihan laidasta laitaan.
No mä olen Mensan jäsen... Kyllä mä luulen, että täällä on porukkaa ihan laidasta laitaan.
Entäs sitten, vaikka olisikin vähän keskivertoa tyhmempää sakkia?
Täällä on joka h-vetin päivä mukana joku itseään älykkönä pitävä, joka ei muuta osaa kuin tuoda julki omaa akateemisuuttaan ja kuviteltua älykkyyttään. Ei vaikuta oikeasti älykkään ihmisen käytökseltä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:14"]
No täällä on valtaosa naisia, niin luonnollisesikin juttujen taso ja keskustelijoiden ÄO on keskitason alapuolella. Lisäksi kun suurin osa (tai ainakin suuri osa) on feministejä, niin se laskeekin tason kehitysvamma-asteelle.
[/quote]
Tästäpä eskaloituminen lähtee...
[/quote]
Nyt Sinun pitää selittää palstalaisille mitä on eskaloituminen : D
Oon käsittänyt täällä käyvän vain korkeakoulutetut? Pidin niitä ennen vähän itseäni fiksumpana. En enää.
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Ei se ihan perätön sanonta ole.
Ei ole, tällä palstalla on Suomen suurin keskittymä Mensan jäseniä, professoreita, lääkäreitä, tutkijoita ja muiden alojen uraohjuksia puhumattakaan ihmisistä, joiden ÄO on vähintään 150. Selaile vaikka ketjuja ja laskeskele kuinka paljon edellä mainittuja niihin kirjoittelee!
T: Astronautti
No just. Täällähän on kaikkien äo vähintään 150, nettitestit voivat joskus vähän kiireessä hutaistuna, vauva tissillä ja taapero sylissä huutamassa, valehdella alaspäin.
Meepä kaksplussalle, siellä niiden mammojen älykkyysosamäärät ovat alle kengännumeron, ne ei osaa edes lukea niitä viestejä ja samaa vaan jankuttavat, eivätkä opi mitään.
Tai oikeastaan mihin tahansa muualle, vai millä palstalla sun mielestä jotain tajutaan? Kerro meille se paikka!