Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen?

Vierailija
13.01.2014 |

Ollaan tutustuttu yli vuoden toisiimme, vieläkään mies ei ole valmis esittelemään omia lapsiaan tai vanhempiaan, tai toisinpäin. Mitä ihmettä teen? Ollaan edetty hänen ehdoillaan, tai siis ei edetty mitenkään. Asiasta ollaan juteltu vaan ei muutosta. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:15"]

Meidän uusioperhe asui tossa vaiheessa jo saman katon alla ja toistemme lapset nähtiin vissiin parin viikon tuntemisen jälkeen. Eihän me oltas muuten tavattu kun joka toinen viikonloppu ja eihän siitä olisi tullut mitään. :) Kissa pöydälle, kysyt rehellisesti syitä tähän ja jos ei anna kunnon vastausta ei voi kuin olettaa että sä et oikeasti ole hänelle kuin se kakkonen ja kaikki muu tulee menemään aina sun edelle.. Lasten ei pitäs määrätä aikuisten suhteista vaikka tietysti heidän mielipiteensä pitää ottaa huomioon ja keskustella ja kuunnella.

[/quote]

Kiitos, vastauksesi laittoi miettimään. Me nähdään just noin joka toinen viikonloppu. Ja se on minulle raskasta.

Vierailija
22/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies haluaa, mitä itse haluat. Kohtaatteko suunnitelmissa ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:15"]

Meidän uusioperhe asui tossa vaiheessa jo saman katon alla ja toistemme lapset nähtiin vissiin parin viikon tuntemisen jälkeen. Eihän me oltas muuten tavattu kun joka toinen viikonloppu ja eihän siitä olisi tullut mitään. :) Kissa pöydälle, kysyt rehellisesti syitä tähän ja jos ei anna kunnon vastausta ei voi kuin olettaa että sä et oikeasti ole hänelle kuin se kakkonen ja kaikki muu tulee menemään aina sun edelle.. Lasten ei pitäs määrätä aikuisten suhteista vaikka tietysti heidän mielipiteensä pitää ottaa huomioon ja keskustella ja kuunnella.

[/quote]

Mun makuun liian nopeaa toimintaa! Mutta kukin tyylilläänxx

Vierailija
24/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tutustunut sinun lapsiin? Minkä ikäisiä lapsia? Asutteko samalla paikkakunnalla?

Esim. yhteenmuuttaminen on lapsillekin valtava muutos, kun kuvioon tulee uuden puolison lisäksi uudet "siskot ja veljet". Voihan hyvin olla, että miestä arveluttaa sellainen uusperhekuvio, jossa on sun ja mun lapset ja kummankin exät jne. Ei ole helppoa se.

Vierailija
25/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies joka haluaa samoja asioita suhteelta. Mä en suostuis ikuiseen tutustumisvaiheeseen. Jos ei etenis niin menis mies vaihtoon. Piste.  

Vierailija
26/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:32"]

Onko mies tutustunut sinun lapsiin? Minkä ikäisiä lapsia? Asutteko samalla paikkakunnalla?

Esim. yhteenmuuttaminen on lapsillekin valtava muutos, kun kuvioon tulee uuden puolison lisäksi uudet "siskot ja veljet". Voihan hyvin olla, että miestä arveluttaa sellainen uusperhekuvio, jossa on sun ja mun lapset ja kummankin exät jne. Ei ole helppoa se.

[/quote]

Totta tuokin, asutaan eri kaupungeissa.

Vierailija
27/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä vuotta yhdessä oloa ( ei asumista, eikä sellaista suunnitteilla ), miesystävä ja minun aikuinen lapsi tavanneet kahdesti, miehen aikuisia lapsia en ole tavannut, koska he eivät pitäneet miehen edellisestä elämänkumppanista, eikä ole aiettakaan minulla tutustumiseen, ainakaan toistaiseksi. Haluamme kunnioittaa aikuisia lapsiamme ja heidän menneisyyttään. Tämä on meidän, kahden kypsän ihmisen suhde. Lapset ja vanhemmat ovat toki mukana puheissamme.

Vierailija
28/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas miesystävä sinulla, ap. Lapset tulevat aina ennen uutta naista.

Vierailija
29/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:48"]

[/quote]

Niinkö, sinun maailmassasi siis. Onnea valitsemallasi tiellä, ylhäisessä yksinäisyydessä.

Vierailija
30/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

toisinpäin ei päde vai miten?? muutenkin vähän epäloogista,,

Vierailija
31/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Varmaan sitten näky tuo miesystävä tuolla keittiössä ... Ja on minulla asuinkumppanina omassa kodissa melkein aikuinen lapsikin. Niin että se siitä yksinäisyydestä.

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:52"]

[/quote]

Niinkö, sinun maailmassasi siis. Onnea valitsemallasi tiellä, ylhäisessä yksinäisyydessä.

[/quote]

Vierailija
32/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ap mieheltä ihan suoraan, haluaako hän jossain vaiheessa vakavampaa suhdestta kanssasi. Onko hänen suunnitelmissa sinun esitteleminen suvulle ja perheelle, yhteenmuutto, avioliitto tms.? Haluaako hän viivyttää suhteen etenemistä teidän suhteenne takia (epäilyttääkö siinä joku tai kokeeko, että te ette ole vielä valmiita etenemään) vai viivytteleekö esim. lasten takia. Haluaako säästää lapset uusperheeltä tai jotain muuta? Kun nämä kysymykset selviävät, on varmasti paljon helpompi sinunkin päättää, jatkatko suhteessa vai mietitkö muita juttuja.

Vierailija
33/33 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakaan vakava suhde ei viisikymmenvuotiaana eronneena ja aikuisen lapsen äitinä tarkoita yhdessä asumista saati avioliittoa. Ja onneksi ei miesystävällenikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi