mitkä kengät lapsella nyt?
Mitä kenkiä teidän lapset käyttää näillä pakkasilla? Mun lapsi ei vielä kerto, onko varpailla kylmä, eilen tuntu viileiltä varpaat sisään tullessa. Käytössä siis vikingit, pitäiskö ostaa jotkut muutkin? Ja -10 on lämpötila täällä.
Kommentit (26)
Juu ei Goretexia koville pakkasille... Toki riippuu lapsesta, mutta meillä ainakin on sellasia joilla varpaat aina jäässä (kuten äidilläkin). Tällä hetkellä pienemmällä tepsut ja isommalla huopikkaat :) Kuomia on ollut myös usein aiemmin pakkassäillä. Onhan niitä vaikka mitä muitakin nykyään...
4v:llä kuomat. -10 eli ilman villasukkia.
Kahdella (6 ja 8v) on Timberlandin goret ja 10-vuotiaalla Vikingin saapikkaat, niin ikään goret. Hyvin tarkenevat. Ei turhaan sullota villasukkia kenkiin, ja jos laitetaan, niin ne laitetaan puuvillasukkien tilalle, ihoa vasten.
Minä olen meidän perheestä ainoa, jolla on putkivarsikuomat, ja eilenkin niissä oli vartin kävelyn jälkeen sukka rullautunut jalkapohjan alle. En siis liikkuville lapsille osta sellaisia hölskyviä kenkiä, niin lämpimät kuin ne ovatkin. Soveltuvat pihalla seisomiseen, eivät muuhun.
5 v:llä kuomat ja 2 v:llä uggit (5v:n vanhat..).
Goretex-kengät loskakeleillä ja Skandiat/Sorelit/Kuomat/Tepsut ovat olleet pakkasilla. Ei palele :)