Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, mun mies on nyt puoli vuotta arponut

Vierailija
13.01.2014 |

meidän perheen ja toisen naisen välillä. Kuinkkohan nopeasti päätös on odotettavissa...? ;)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:36"]

Aapee: Voisinhan minäkin tosiaan päästää miehen pähkäilemästä... Mutta toisaalta, miksi niin tekisin? Itse hoitakoon sotkunsa. Ihan mielenkiinnostakin olen jäänyt seuraamaan, kuinka kauan aikoo kärvistellä. Siihen asti minä nautiskelen vaimon etuoikeuksista ja iloitsen ihanista lapsistamme (toinen jo koulussa). Ja salilla mua viihdyttää kivannäköinen ja mukava PT, joten mikäs tässä on elellessä... ;)

[/quote]

Juuri näin! Hyvä, että on sellaisiakin naisia, jotka tajuavat, miten tätä peliä pelataan!

Ota hyödyt irti ja annan äijän mokailla ja naura vieressä! Ihan oikeasti mua niin riepoo akat, jotka täällä aina on eroamassa "itsekunnioituksen" takia. Pyh. Paljon sekin lämmittää kun muuttaa persaukisena jonnekin läävään yksinään ja mies saa senkin helpotuksen, että akka lähtee jaloista pois. On juurikin oikein antaa ukon itsensä tehdä päätös. Jos pystyy. Ei taida pystyä tässä tapauksessa :D

Hyvä ap!

Vierailija
42/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattaa kuitenkin järjestää elämä jo sellaiseksi, että pärjäät tarvittaessa yksin. Onhan sulla työpaikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee "arpomaan" vaikka maailman tappiin asti, jos annatte siihen tilaisuuden. tiedän tämän, kun olen itse ollut kahden miehen kanssa suhteessa samaan aikaan. kun kumpikaan ei pistänyt valitsemaan, olin molempien kanssa ja väitin, että yritän päättää. molemmissa oli hyvät puolensa. lopulta toinen sai tarpeekseen ja lähti.

kahta ihmistä voi rakastaa samaan aikaan, sen opin tuosta kokemuksesta.

toisaalta olet fiksu, kun et painosta miestäsi tekemään valintaa, painostuksen alla tehdyt valinnat ovat aina huonoja ja tosiaalta todennäköisesti ajaisit miehesi toisen naisen luo. kehottaisin sinua, ap, myös itse käymään ulkona ja tapaamaan muita. voi olla, että siinä vaiheessa miehesi silmät avautuvat sille, mitä on menettämässä.

itse olen nyt tyytyväinen, että aviomieheni jaksoi odottaa ja otti minut takaisin. pitkissä liitoissa voi tulla muita ihastuksia ja jopa rakastumisia, sellaista se elämä on. miehesi suhde ei myöskään johdu siitä, että sinussa olisi joku vika.

Vierailija
44/44 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perhettään jätä.

Intohimon hetkellä olisi jättänyt jo, mutta nyt on saanut liikaa miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi