Huippukokki Matti Jämsén kuollut
Voimia omaisille. Vähän pelottaa, että kuoliko koronaan??
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006670276.html
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerran kuulin koko herrasta. Kannattaako kaikkien tusinajulkkisten kuolemista uutisoida. Ei kuulu valtamedian tasolle.
Eihän meillä kaikilla voi olla saman verran yleissivistystä.
Jonkun kokin nimen tietäminen ei kyllä kuulu yleissivistykseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV:n uutisen perusteella tulee mieleen ensimmäiseksi verenmyrkytys. Voi olla kuolettava perusterveellekin.
Mä olen selvinnyt jo kahdesta verenmyrkytyksestä.
Kolmas kerta toden sanoo...
Nyt aion mennä lääkäriin, enkä puljaa ensin koomaan asti kotona.Mistä verenmyrkytyksen edes saa? Olen omia käsiäni ja jalkojani naarmutellut ja leikellyt ihan riittämiin muttei ainakaan sillä keinolla ole osunut kohdalle. Yksi sukulainen sai kuulemma jalassa olleesta haavasta mutta muuten en tunne ketään joka olisi sellaisen saanut.
Alapeukuttamisen sijaan voisitte vaikka vastata kysymykseen, kun kerran näytätte kaikki olevan asiantuntijoita.
Mutu-tuntumalla: ko kokin julkisessa FB-päivityksessä lukee, että on menehtynyt Meilahden sairaalassa. HUS:in sivujen mukaan Koronan tehohoito keskitetty tällä hetkellä Kirurgiseen sairaalaan, sijaitsee eri puolella kaupunkia. Lienee siis jotain muuta syynä kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Lyhytaikainen sairaus vei.
Kuten korona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten korona?
Henri alen twiittasi ettei ole koronan takia hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten korona?
Henri alen twiittasi ettei ole koronan takia hoidossa.
Jos on vasta maanantaina sairastunut, niin ei ole välttämättä edes käynyt testeissä, jäänyt vain kotiin lepäämään. Sitten kunto on voinut romahtaa niin nopeasti, että sairaalassakaan ei välttämättä ole enää ollut paljon tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mutu-tuntumalla: ko kokin julkisessa FB-päivityksessä lukee, että on menehtynyt Meilahden sairaalassa. HUS:in sivujen mukaan Koronan tehohoito keskitetty tällä hetkellä Kirurgiseen sairaalaan, sijaitsee eri puolella kaupunkia. Lienee siis jotain muuta syynä kuin korona.
Sepsis eli verenmyrkytys voi tulla niin nopeasti, että voihan olla että on tullut Meilahden sairaalaan niin myöhään, ettei edes ole ehtinyt teholle.
Henri Alen ei twiittauksessaan puhu Jämsenistä! Tää on varma tieto.. itse sen sanoi myöhemmin twitterissä jos jaksaa lukea kommentteja enemmän.. Eli eipäs spekuloida koronaa tai sen olemattomuutta ainakaan tän Alenin twiitin perusteella!
Voi hyvin olla korona. Jossain uutisessa luki että taustalla kuume-ja tulehdustauti....
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt sairaus lehden mukaan. Ei kaikki ketkä kuolevat näinä aikoina kuole koronaan, onko pakko olla noin kapeakatseinen ja tyhmä.
No ei tietenkään kaikki, mutta eilenkin 4.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt sairaus kuulema.
Maanantaina kuumeinen ja huonovointinen -> keskiviikkona kuollut on kieltämättä lyhytaikainen ja sopii koronan taudinkuvaan.
Jenni77 kirjoitti:
Samaa mietin itsekin, että korona taisi olla äkillisen kuoleman kuolinsyy lyhyen sairauden jälkeen ja eilen kirjattu 4 kuolemaa lisää? Keväällä kuoli kanssa lähipiiristä perusterve nelikymppinen perheenisä koronaan yhtäkkiä tilan huonontuessa toisella sairaus viikolla...
Tunnet yhden harvoista nelikymppisistä jotka kuolleet Suomessa koronaan? En epäile. Aina joku tuntee. Ikäviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Joo, luin iltiksestä😑 en tajua miksi näitä pitää spämmätä palstalle🤦🏼♀️
Ps. Nevahööd.
Miksi sinun pitää tulla spämmäämään ketjuunn, sivistymätön ja käytöstavaton juntti?
Entäpä omat käytöstapasi?
Käytöstapojen puutteesta saa huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
MTV:n uutisen perusteella tulee mieleen ensimmäiseksi verenmyrkytys. Voi olla kuolettava perusterveellekin.
Tämä munkin eka ajatus, tai se aivokalvontulehdus
Vierailija kirjoitti:
Sydäri
Aivoverenvuoto
Jne
Näitä itsekin ensiksi mietin, mutta oli jo maanantaina ilmoittanut, että on huonovointinen, eikä voi osallistua Tallinnassa järjestettävään kokkaustapahtumaan/kilpailuun, joka on kai alkanut tänään tai eilen.
Nyt on jotain perkwleen sitkeetä flunssaa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Äkkilähtö on paras tapa lähteä
Kenelle? Ei ainakaan omaisille kun ei ehdi hyvästellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen selvinnyt jo kahdesta verenmyrkytyksestä.
Kolmas kerta toden sanoo...
Nyt aion mennä lääkäriin, enkä puljaa ensin koomaan asti kotona.Mistä verenmyrkytyksen edes saa? Olen omia käsiäni ja jalkojani naarmutellut ja leikellyt ihan riittämiin muttei ainakaan sillä keinolla ole osunut kohdalle. Yksi sukulainen sai kuulemma jalassa olleesta haavasta mutta muuten en tunne ketään joka olisi sellaisen saanut.
Sen saa esim. jos immuunipuolustus ei toimi kunnolla. Useimmillahan haavoista ei pääse bakteerit leviämään verenkiertoon, vaan elimistö taistelee haavan kautta tullutta bakteeria vastaan, tietysti haavan puhdistuskin on tärkeää.
periaatteessahan sepsiksen aiheuttavia bakteereita voi olla ihmisen omalla iholla, että ei niitä tarvitse aina kaukaa pyydystää.
Miksi levität oletettuja "faktoja"? Mihin perustat väitteesi?