Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käytä maskia koska....

Vierailija
15.10.2020 |

Tai olinhan minä budjetoinut ne mutta sitten hallitus meni korottamaan polttoaineveroa, valitettavasti sinne meni maskirahat, ei voi mitään.... Töissä kuitenkin pakko käydä autolla eikä varaa uudempaan autoon kuten hybridiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmaski maksaa alle 10e mitä kaupoissa katsellut. Vituttaa ne verot itseänikin mutta kyllä toi kymppi liikenee hyvin. Pitää ajatella kaikkien terveyttä eikä kostavansa jollekin hallitukselle.

Vierailija
2/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangasmaski maksaa alle 10e mitä kaupoissa katsellut. Vituttaa ne verot itseänikin mutta kyllä toi kymppi liikenee hyvin. Pitää ajatella kaikkien terveyttä eikä kostavansa jollekin hallitukselle.

Muista laskea myös vedenkulutus ja pesuainekulut, päivittäiseen maskin pesuun.

Vierailija
4/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en osaa taikoa esiin 10€. Hallitus vienyt viimeisetkin eurot autoilun verotuksella joten ei varaa maskeihin.

ap

Vierailija
5/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jaetaan ilmaiseksi. Huono tekosyy.

Vierailija
6/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä jaetaan ilmaiseksi. Huono tekosyy.

Vain kaikista huono-osaisimmille jaetaan ilmaiseksi. Ei keskituloinen saa niitä ilmaiseksi enkä edes viitsisi viedä nitä vähäosaisten nenän edestä.

Itse olen keskituloinen mutta tosiaan autoilun verotuksen takia ei jää euroakaan maskeihin.

ap

Vierailija
7/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska arkikäytössä ovat pikemminkin epähygienisiä eikä hygieniaa ylläpitäviä. Niitä pitäisi kaikkien vaihtaa usein ja välttää kangasmaskien käyttöä, että tuossa touhussa olisi järjen hiventä. En ryhdy tuohon hommaan, koska mitään näyttöä ei ole, että tuollaisesta leväperäisestä maskien käytöstä ja luonnon roskaamisesta olisi mitään hyötyä. Mieluummin noudatan turvavälejä ja pienimmistäkin oireista jään kotiin, en yski tai aivastele väkijoukkoon ja vältän myös turhaa puhumista ja tietenkin pidän huolta hyvästä käsihygieniasta. Nämä ovat tehokkaampia tapoja kuin väkijoukossa suhaaminen likainen kostea maski naamassa. Ihan sama mitä urputatte.

Vierailija
8/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Suomelle ja maailmalle on parempi, kun heikot kuolevat.

Vierailija
9/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hakenut meille ilmaiseksi. Mies saa kylläkin ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa ja itse saan nyt pientä palkkaa sairauslomalla, mutta tuloja ei ole maskeja hakiessa kyselty.

Vierailija
10/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava tapa kostaa! Saat koronan ja hoitosi 8 vuorokauden ajalta sairaalassa maksaa 3000 euroa vuorokaudelta. Itse maksat vain päivämaksun. Verovaroista maksamme sinun hoitosi. Se on meille ihan oikein.

Vierailija
11/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia koska.... olen täysin itsekeskeinen, uusavuton ja rahankäytössäni on ongelmia.

Vierailija
12/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää itsepuhdistuvaa teflonmaskia!

Vierailija
13/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää niin huvittavaa. Porukka juoksee pitkin kauppoja  ties millaiset kangasrievut naamalla ja kuvittelee sen pelastavan tilanteen.

Pidin suomalaisia suht fiksuina ja omilla aivoillaan ajattelevina. Erehdyin näköjään. 

Vierailija
14/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava tapa kostaa! Saat koronan ja hoitosi 8 vuorokauden ajalta sairaalassa maksaa 3000 euroa vuorokaudelta. Itse maksat vain päivämaksun. Verovaroista maksamme sinun hoitosi. Se on meille ihan oikein.

Koronahuijaus

Vierailija
15/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Haluan nopeuttaa sairaiden hyysäämistä tässä maassa. He saavat kaiken veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
16/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Prisman roskis tursusi noita maskeja sisäänkäynnin vieressä yksi lojui jopa oven edessä.

Tuli mieleen että mihin tautipesäkkeeseen tässä olenkaan menossa.

Vierailija
17/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski suojaa parhaiten, kun se on viritetty kärsän suojaks!

Vierailija
18/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pyllyyn.

Vierailija
19/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hengitän lajikumppaneiden välittömässä läheisyydessä VAIN ulospäin.

Vierailija
20/25 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minulla ei ole koronan oireita ja olen jo  niin vanha että tuskin sairastun oireettomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän