Oletteko koskaan tunteneet seksikumppaninne orgasmia omassa kropassanne?
..En nyt siis tarkoita että tunnette ulkoiset merkit, kuten lihassupistelun, värinän tms.. vaan siis oikeasti tunteneet sen toisen ihmisen nautinnon itsessänne, kiihottumisen tai nautinnon tunteena? Mulle on nimittäin käynyt niin joinakin kertoina kun seksi on ollut todella hyvää, sitä on ollut ikäänkuin jonkinlaisessa transsissa, ja olen todella tuntenut mieheni orgasmin omassa p***ussani, en yhtä voimakkaana kuin oman orgasmini mutta ikäänkuin kaikuna. en osaa oikein paremmin selittää.. tämä oli todella erikoislaatuinen kokemus.. mietin vain onko kukaan muu kokenut vastaavaa.. tämä on tapahtunut ainoastaan nykyisen, pitkäaikaisen kumppanini kanssa, ja ehkä yhteensä n. 10-15 kertaa 5 vuoden aikana.. ihanaa ja mystistä!
Kommentit (3)
Minä, melkein joka kerta mun miehen kanssa koko 6-vuotisen suhteen ajan :)
Penis turpoaa huippuunsa juuri ennen orgasmia, joten kyllä sen tuntee.
Tunnen useinkin kun mieheni saa orgasmin. Sitä ei voi päätellä mistään, mutta tunnen sen jotenkin sisälläni; herkistyn itsekin enemmän. Olen joskus miettinyt, että johtuisiko esimerkiksi siitä, että penis turpoaa orgasmin lähellä vielä enemmän ja tunnen sen... En osaa sanoa. Olemme kyllä olleet yhdessä jo 13 vuotta ja olen alkanut tuntea näin ehkä viimeisen kahden vuoden aikana vasta.