Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sika mies

Vierailija
13.01.2014 |

Olen seurannut vuositolkulla puolituttua miestä joka on naimisissa ja perheellinen. Hän on pettänyt vaimoaan milloin työkavereittensa kanssa ja milloin entisen pomonsa kanssa kun vielä oli entisessä työpaikassa. Vaimolle jäi kiinni aikoinaan ja lupasi parantaa tapansa, mutta eipä tainnut niin käydäkkään. Olen asioinut hänen työpaikallaan ja ensin luulin kuvittelevani että oma pää tekee tepposia, kun rupesi tulemaan silmäniskua ja kaksimielistä läppää. No kiersin sen kaupan lihatiskin kaukaa sen jälkeen ja ei mennyt kauankaan kun hän oli kaivanut jostakin numeroni ja rupesi lähettelemään minulle hyvinkin härskejä ehdotuksia jotka ei lopu vaikka en olekkaan hänelle vastannut. Miten tämmösiä ihmisiä voi olla? En tiedä miten toimisin, kun heillä on ihan pieni vauvakin kotona niin en haluaisi lähtä perhettä rikkomaan kertomalla vaimolle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin sen yhden ja viimeisen tekstarin, jossa ilmoittaisin, että jos eivät nämä yht.otot lopu, hoidan asian eteenpäin vaimolle niin, että loppuu. Ja se siitä. Jokainen setviköön oman perhe-elämänsä, kuten parhaaksi näkee.

Kaikkein järkevintä olis tietenkin olla kokonaan välittämättä.

Vierailija
2/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olinkin välittämättä ja sitten tosiaankin sanoin että on loputtava kun on perhe ja vaimo, mutta eipäs auttanut. Ja minähän en ole tosiaankaan ainut enkä varmasti viimeinen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, sitkeä tapaus. Vaikuttaa yksinkertaiselta. No sano, että sulla on mies, iso ja äreä karpaasi.

Vierailija
4/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos sanoisit, ette hän ole sun tyyppiä, eli ei kiinnosta. Fiksu tajuais jo "vinkin"...       (Olen 2 ja 4 myös)

Vierailija
5/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyisitkin kertomaan vaimolle niin et SINÄ se perheenrikkoja ole,vaan kyyl se on tuo mies ihan itte...

Näitä ammattipettäjiä on valitettavasti paljon..

Vierailija
6/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän sen etten minä ole perheenrikkoja, mutta tiedän sen että kun hän minut jättää rauhaan on hänellä jo uusi kohde valmiina. Oksettaa tuommoinen mies, mutta en haluaisi olla sanansaattajana kun heillä on lapsia ja vielä nuorin vasta parikuukautinen. Ja muutenkin tiedän että vaimo ollut kovilla kun ei ole ku vajaa pari vuotta kun heillä menehtyi vauva synnytyksen jälkeen.

Ap

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,monesti käy niin että viestintuoja ammutaan.Hankala tilanne.Vielä kuvottavampaa miehen käytöksestä tekee se että on lapsen kuolema noin lähellä.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi