olenko lihava?
Elikkä olen 16 vuotias tyttö. Olen 165-168 pitkä ja painoni on 58! Viime vuonna painoin 156 ja paino oli 45 eli lihoin 12 kilia vuodessa. Mitä teen sillä en ole syönyt paljon ja lihoin mitä ruokavalioa suosittelette entä mitä treeni ohjelmaa?
Kommentit (8)
Kiloa* anteeksi kirjoitus virheistäni en ole syntynyt suomessa.
Joissain maissa 12 kiliä on käypä hinta tytöstä, joten ajattelin sinun viitanneen siihen.
Jos mahdut vaatteissa kokoon M et ole lihava. XL koossa olisit kyllä vähän lihava todennäköisesti. Jos tuntuu, että reisissä ja mahassa on liikaa pehmeää, ala harrastamaan enemmän liikuntaa. Lajin saat päättää itse, sen mukaan mistä tykkäät! Oisko pilates, voimajooga, tanssi, juoksu, uinti, aerobic mitä? Muista, että oma kroppa pitää olla paras ystävä, sitä pitää kunnioittaa ja rakastaa, eikä rääkätä. Kasvat varmaan vielä vähän, joten unohda kaikki laihdutukset, syö terveellisesti ja monipuolisesti, äläkä syö liikaa herkkuja, ja tosiaan liiku, näillä ohjeilla pärjäät loppuelämäni.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:33"]Jos mahdut vaatteissa kokoon M et ole lihava. XL koossa olisit kyllä vähän lihava todennäköisesti. Jos tuntuu, että reisissä ja mahassa on liikaa pehmeää, ala harrastamaan enemmän liikuntaa. Lajin saat päättää itse, sen mukaan mistä tykkäät! Oisko pilates, voimajooga, tanssi, juoksu, uinti, aerobic mitä? Muista, että oma kroppa pitää olla paras ystävä, sitä pitää kunnioittaa ja rakastaa, eikä rääkätä. Kasvat varmaan vielä vähän, joten unohda kaikki laihdutukset, syö terveellisesti ja monipuolisesti, äläkä syö liikaa herkkuja, ja tosiaan liiku, näillä ohjeilla pärjäät loppuelämäni.
[/quote]
Eli mahdun hyviin S ja M vaatekokoon en ole mielestäni pyöreä mutta eniten häiritsee kilot
Et ole todellakaan lihava etkä ylipainoinen. Kyllä se paino nousee ihan luonnostaan kun tyttö kasvaa naiseksi useimmilla. Minusta sinun painosi on ihan sopiva.