Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudenvuoden lupaus: vierotan itseni tästä keskustelupalstasta.

Vierailija
29.12.2013 |

Siinäpä se asia oli otsikossa. Vierotan itseni tästä keskustelupalstasta ja saan varmasti elämässäni enemmän aikaan:)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se lähtee. Poistun kohta tästä koneelta ja lähtiessäni asennan tämän:

https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/blocksite/ ja vauva-sivut sinne, niin en ainakaan epähuomiossa päädy tänne.

Hyvää Uutta Vuotta ja hyvää loppuelämää kaikille!

Vierailija
2/11 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeanpa kertomaan, että vähän yli kuukausi ilman av:tä takana, ja tämä on ollut ihan loistava päätös!

Ainut asia, mikä ihmetyttää on, miksen tehnyt tätä paljon aiemmen, kun jo aikoja sitten tajusin, miten paljon hukkasin täällä aikaa ja kuinka ikävän olotilan täällä roikkuminen sai minussa aikaan. Nyt olen taas joka päivä oma iloinen itseni ja aikaa tuntuu riittävän vaikka mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä!

Vierailija
4/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, mä en uskalla vielä tehdä tuota päätöstä, koska pelkään etten pystyisi siihen. Olin jo 4 kk täysin irti, mutta sitten syksyllä tulin flunssaan ja päätin ihan vaan vähän käväistä, ja jumiin jäin taas.

Vierailija
5/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin täällä silloin vähemmän, kun palstapersu oli aktiivisimmillaan, joten ehkä pitäis toivoa sen pikaista paluuta?

Vierailija
6/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä meitä!

Vierailija
7/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:19"]

Mä kävin täällä silloin vähemmän, kun palstapersu oli aktiivisimmillaan, joten ehkä pitäis toivoa sen pikaista paluuta?

[/quote]

Saman asian ajaa nykyinen jankkaaja. Pakenen usein Facebookin puolelle, kun on kovin vauhti päällä. Saman aiheuttaa Ikis.

Vierailija
8/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:19"]

[/quote]

Saman asian ajaa nykyinen jankkaaja. Pakenen usein Facebookin puolelle, kun on kovin vauhti päällä. Saman aiheuttaa Ikis.

[/quote]

Mikä nykyisistä jankkaajista?

Vierailija
9/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonommin mulla menee parisuhteessa sitä enemmän mä vietän täällä aikaa. Ja vice versa.  

Vierailija
10/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiin mukana tässä. Vaikka täällä välillä onkin ihan asiallisia aiheita, niin aina, kun täällä roikkuu vähän pitempään, tulee tunkkainen, ikävä ja negatiivinen olo, puhumattakaan siitä hukkaanheitetystä ajasta, mikä täällä häviää ihan huomaamatta.

Mietin vain, pitäisikö ihan asentaa esto omaan selaimeen näille sivuille...

Vierailija
11/11 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niivvarmaan, ap.