Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään jäänyt nuori poika näin pahasti ihon alle

Vierailija
12.01.2014 |

Tutustuin 5 vuotta sitten 16-vuotiaaseen poikaan ja olimme tekemisissä noin puolen vuoden ajan. Aloin heti himoita häntä, vaikka en mitään sen suuntaista koskaan yrittänytkään. Ja vieläkin himoitsen häntä ja haaveilen hänestä päivittäin, tyydytän itseäni fantasoiden hänestä. Tässä väliaikana olen nähnyt hänet livenä kerran, mutta hänellä on avoin FB-prodiili, joten olen stalkannut häntä sieltä (tekaistulla henkilöllisyydellä, etten paljastu). Hän on vielä sinkku ja vähän tuuliajolla elämässään. Pitäisikö minun ottaa yhteyttä häneen nyt kun hän on jo aikuinen? Olen itse jo lähemmäs 50 v nainen... elän huonossa avioliitossa ja minulla on hänen ikäisiään lapsia...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Sick!

Vierailija
2/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Olette molemmat täysi-ikäisiä ja vastaatte omasta elämästänne! Onhan maamme presidentilläkin itseään huomattavasti nuorempi puoliso...

Anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... eihän meille luultavasti tulisi muuta kuin jonkun ajan seksisuhde, koska ikäeroa on ja elämäntyylit poikkeavat kovasti. Mutta silti meidän välillä oli "sitä jotain", käsittämätöntä vetovoimaa, geenien yhteensopivuutta tai se tapaista :) Sen lisäksi hän on aivan ihana ihminen, kaunis sisältä.

Haluaisin kokea edes sen seksisuhteen hänen kanssaan. Mietin vaan , että mitä tuon oman ukon suhteen tekisin. Meillä on pahimmat raivot jo laantunu, nyt ehkä pystyttäisiin elämään seksittömässä ja vain vähän ahdistavassa suhteessa loppuelämä. Pitäiskö sekin pitää tässä sivulla ja ottaa sivusuhde tästä "ihonalaisesta"...? Tietysti jos hän vielä itse haluaa...

Vierailija
4/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:06"]

geenien yhteensopivuutta tai se tapaista :)

[/quote]

Olisko kuitenkin kemiat kyseessä. Taidat olla henkisesti 16-vuotiaan tasolla...

Vierailija
5/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:06"]

geenien yhteensopivuutta tai se tapaista :)

[/quote]

Olisko kuitenkin kemiat kyseessä. Taidat olla henkisesti 16-vuotiaan tasolla...

[/quote]

"Kemiat" perustuu geeneihin, niiden yhteesopivuuteen... Silläkö perusteella sä mut kakaraksi tuomitsit :D No, en kyllä totisesti ole henkisesti 50-vuotiaan tasolla, mieluummin 16-vuotiaan tasolla.

-ap

Vierailija
6/20 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it, ite sekstailen säännöllisesti parikymppisten pojujen kanssa ja olen nelikymppinen :)

Vierailija
7/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:16"]

Go for it, ite sekstailen säännöllisesti parikymppisten pojujen kanssa ja olen nelikymppinen :)

[/quote]

MIkä nuorissa kolleissa on parasta ja mihin heitä täytyy opastaa?

Vierailija
8/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kemiat ole ihan normaaliasioissa sopineet yhteen. Et ole hänen silmissään edes puuma, vaan mummo. Veikkaan, että petyt pahasti ja hän ei halua olla enää lähelläsikään, kun hänelle selviää stalkkauksesi ja seksuaalinen kiinnostuksesi.

Vierailija
9/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:44"]

Miksi ei? Olette molemmat täysi-ikäisiä ja vastaatte omasta elämästänne! Onhan maamme presidentilläkin itseään huomattavasti nuorempi puoliso...

Anna mennä!

[/quote]

Entä jos kirjoittaja olisi mies ja kohteena olisi nuori nainen ;-) Olisko sillon kyseessä pervo vai pedo?

Vierailija
10/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:07"]Tutustuin 5 vuotta sitten 16-vuotiaaseen poikaan ja olimme tekemisissä noin puolen vuoden ajan. Aloin heti himoita häntä, vaikka en mitään sen suuntaista koskaan yrittänytkään. Ja vieläkin himoitsen häntä ja haaveilen hänestä päivittäin, tyydytän itseäni fantasoiden hänestä. Tässä väliaikana olen nähnyt hänet livenä kerran, mutta hänellä on avoin FB-prodiili, joten olen stalkannut häntä sieltä (tekaistulla henkilöllisyydellä, etten paljastu). Hän on vielä sinkku ja vähän tuuliajolla elämässään. Pitäisikö minun ottaa yhteyttä häneen nyt kun hän on jo aikuinen? Olen itse jo lähemmäs 50 v nainen... elän huonossa avioliitossa ja minulla on hänen ikäisiään lapsia...

[/quote]

Njam pane sitä!

Vierailija
11/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et todellakaan ole 50 vuotta...... kuvittelet vain päässäsi tällaisen asian ja haluat tietää mitä ihmiset suhtautuisivat tällaiseen. olet ennemmin itse se 21 vuotias joka haaveilee vanhemmasta kumppanista!!!!!!!

Vierailija
12/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:18"]

Eiköhän kemiat ole ihan normaaliasioissa sopineet yhteen. Et ole hänen silmissään edes puuma, vaan mummo. Veikkaan, että petyt pahasti ja hän ei halua olla enää lähelläsikään, kun hänelle selviää stalkkauksesi ja seksuaalinen kiinnostuksesi.

[/quote]

Voi, en ole tyhmä. En kerro tietenkään stalkkaukseta tai seksuaalisesta kiinnostuksesta ennen kuin näen hänet ja totean itse onko silmissä sama ilme kuin ennenkin ja onko sama tarve päästä koskemaan jollain tapaa :) Olen paljon tekemisissä nuorten kanssa ja kyllä sen näkee koska poika tykkää, mutta tämä on ainoa heppu, josta itse olen mennyt ihan sekaisin. Vaikka olen "vanha", en ole vanhan näköinen. Jos pantais jonkun vähän elähtäneemmän kolmikymppisen viereen, niin sanoisin ettei kyllä tietäis kumpi on vanhempi, ainakaan niin kauan kun värjään harmaat hiukset piiloon :) Eikä kyse ole pelkästään ulkonäöstä, vaan monipuolisesta arvostuksesta, siitä että kuuntelin häntä ja otin hänet ihmisenä (toisin kuin moni muu), arvostin hänen tekemisiään ja kehuin häntä (mikä muuten sai hänet kyyneliin). Hän vastasi samalla mitalla ja tuskin siinä ikäero edes mitään merkitsi.

Hitsi kun on ikävä. Pitäisi vaan keksiä miten hänet saa käsiinsä "sattumalta", meillä kun ei normaalit elämänpiirit mitenkään kohtaa.

Vierailija
13/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pojalle vain opetettu kotona tapoja. esmes kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. niin minäkin opetan omille lapsilleni. t. mamma 45v.

Vierailija
14/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 05:44"]

ehkä pojalle vain opetettu kotona tapoja. esmes kunnioittamaan vanhempia ihmisiä. niin minäkin opetan omille lapsilleni. t. mamma 45v.

[/quote]

Hah, suurin osa ihmisistä oli sitä mieltä että sillä pojalla ei ole mitään tapoja :D Siksipä olikin niin mahtavaa huomata että minä olen poikkeus, minua hän yritti miellyttää niin paljon kun osasi. Ja tosiaan kaikki alkoi ihan jostain randomista mutta vahvasta tunteesta että tuossa ihmisessä on jotain. Ja sillä oli selvästi ihan sama fiilis :) Oikeat feromonit leiju ilmassa ja laitto päät sekaisin :D

Olis upeeta päästä sivelemään sen treenattua kroppaa. Sillä oli se jo silloin, tosin heti ei huomannut, kun oli hiphop-vaatteet ja velttoileva olemus. Multa meinas silmät tippua päästä kun näin ekan kerran miten monta leukaa se jaksoi vetää...

Vierailija
15/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa, olet upea ja määrätietoinen aikuinen nainen. Tiedät mitä haluat ja osaat ottaa sen mikä itsellesi kuuluu. Olet sinut halujesi kanssa, tiedostat oman seksuaalisuutesi. Sinulla surkea mies, ansaitset tämän nuoren adoniksen.

Jos oletkin mies, olet alhainen pedofiilisika.

Vierailija
16/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
17/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on tyhmiiii. Uskoooo tallasta paskoooo provvoooo

Vierailija
18/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:16"]

[/quote]

MIkä nuorissa kolleissa on parasta ja mihin heitä täytyy opastaa?

[/quote]

ne jaksaa, ne ei roiku ja niillä on hyvä kroppa :D

Vierailija
19/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:44"]

Anna mennä!

[/quote]

Entä jos kirjoittaja olisi mies ja kohteena olisi nuori nainen ;-) Olisko sillon kyseessä pervo vai pedo?

[/quote]

Tai mies. Eikä muuteta tuota poikaa mihinkään.

Vierailija
20/20 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi