kyllä tuli taas paha mieli lasteni mummin vierailusta.....
olen siis etä-äiti lapsilleni ja molemmilla oli ikävä mummia, joten kutsuin sen (äitini) kylään eilen. Koko 2 tuntia äitini valitti lasteni kuullen kaikesta mitä tein. Eli ruoka ei ollut oikein laitettu; tyttö ei olisi saanut syödä olohuoneen pöydällä; olohuoneeni sisustus on huono ja tiskipöytä huonosti pyyhitty. Kyllä jäi taas hyvä mieli. Vitun 78-vuotias narskuäiti.
Kommentit (4)
Minun äitini on samanlainen natkuttaja. Mikään ei ole meillä hyvin. Jokaista esinettä on siirrettävä ainakin sentti johonkin suuntaa, etttä olisi mieluisammassa kohdassa. Siirtelee huonekaluja. Remontit on ihan väärin tehty, kaikki keittiön toiminnot on hänestä väärissä kohdissa (sillähän ei tarvitse mieltään vaivata, missä putkien vedot ovat, tai liestuulettimen hormi katolla). Väärä pöytäliina pöydällä. Pölyä jalkalistan päällä. Huonot verhot, matot, lamput, kaikki.
Onneksi välimatkaa on tarpeeksi. Yritän olla välittämätä vanhan ihmisen valituksesta. Vastaanhan ei voi sanoa, tai alkaa mykkäkoulu.
kiitos vertaistuesta nro 3. Onko puuttunut miesvalintoihisi? Minun kaikki miesystävät(varsinkin lasten isä mukaanlukien) on haukuttu maanrakoon. Samoin kaikki naispuoliset ystävät. t.ap
Et antanut viestissäsi hyvää kuvaa itsestäsikään, joten samasta puusta olet veistetty äitisi kanssa. Ei paljon sympatiapisteitä heru nyt.