Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä rahat niin vähissä

Vierailija
12.01.2014 |

Että ette voi valmismatkoja tehdä? Lähes joka ketjussa valitetaan että kun valmismatkat on paljon kalliimpiakin. ei se nyt kuitenkaan niin suuri hintaero ole ja siinä säästää aikaa itselleen, kun ei tarvitse siträ halvinta lentoa ja hotelia etsiä.

T: Vuonna 2013 kolme valmismatkaa ja kaksi omatoimimatkaa lasten kanssa tehnyt.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, edes omatoimimatkoihin ei varaa. Saati yhden henkilön lentoihin. Semmosta. Yleensä alle satanen tilillä kun palkka tulee.

Vierailija
22/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tehdä valmismatkoja haluamaani kohteeseen. Ei siihen mene se kauempaa aikaa kuin sen valmismatkankaan varaamiseen. Kokeiles itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä rahaa olisi tehdä valmismatkoja, nyt samalla rahalla saadaan kaksikin matkaa. On vaan tyhmää maksaa liikaa, vaikka olisi kuinka paljon rahaa.

Vierailija
24/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa lento menopaluu ja netistä tilata hotelli tai kohteessa. Sitten on äkkilähdöt. Kumpaakin oon harrastanut.

Vierailija
25/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Mulla ei ole varaa lähteä mihinkään ulkomaanmatkoille lasten kanssa. Kotimaassakin tehtävät matkat ovat harvinaista herkkua.

Vierailija
26/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tää oli provo.

Vierailija
27/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella kuvittelin tämän olevan "käytän vessapaperia kahvinsuodattimena"-ketju.... Muttaeihän tää mikään köyhäilyketju ollutkaan.

Olis meillä rahaa matkustella....mutta evvk.

Vierailija
28/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa valmismatkoihin koska maksellaan unelmatalosta lainoja ja elätetään kolmea lasta joilla kalliit harrastukset. Tosin ei olla mitään valmismatkoja kaivattukaan. Viime kesänä tehtiin elämämme paras kesälomareissu kun kierrettiin Suomea.

Vierailija
29/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää tulla kehuskelemaan tänne matkoillaan lue rahoillaan, niin mitä vastausta odotat? Kaikilla ei ole halua tai varaa matkustaa. Matkusta vaan sinä jos pystyt ja haluat.

Vierailija
30/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö teidän lähteä kotoanne pakoon jotakin, kun 5 matkaa vuodessa pitää tehdä? Ettekö viihdy kodissanne, vai rakoileeko parisuhde? Rahojaan voi käyttää monella tavalla, kuvailemasi tyyli ei ole mielestäni ekologisin eikä anna lapsilleni sitä, mitä minä haluaisin. Lapseni ovat todenneet olevansa mieluummin kotona kuin hotelleissa lomilla...

Vierailija
31/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa. Matkustellaan sukulaisten ja ystävien luona ympäri eurooppaa ja amerikkaa. vuorostamme majoitamme sitten heitä täällä suomen puolella. Halvaksi tulee ilman hotellia, muuten ei olisi todellakaan varaa. Eikä kiinnostusta. Haluan matkustellessa tutustua täkäläiseen elämäntyyliin, en maata muiden turistien keskellä rannalla. 

Vierailija
32/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme tehdä, mutta ei ole mielenkiintoa. Musta vaan matkustelu on aivan yliarvostettua.

Vierailija
33/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että valmismatka? Miksi? Etkö osaa itse varata lentoja ja hotellia? Oletko kielitaidoton?

ihan tosissaan: varasin vastikään Karibian risteilyn Oasis of the Seas -alukselle. Hintaa tulee itse varattuna lentoineen yht. n. 3500 € kahdelta hengeltä.. Jos varaisin saman reissun Aurinkomatkojen kautta, hinta olisi 2900€ per henki! Mitä järkeä sellaista on maksaa? Eikä siihen muuten edes kuulu mitään opasta reissussa, vaan on omatoiminen siinä suhteessa.

Vierailija
34/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmismatkoja käytän. Joskus on katsottu omatoimimatkaa, mutta kalliimmaksi tullut ja pahimmillaan 2 välilaskua. 4h lentoajasta tulee äkkiä 16-20h kaikkineen. EI kiitos. Seurailen matkojen hintoja, tartun tarjouksiin. Teemme vuodessa 5-6 viikon mittaista lomamatkaa ja rahaa meillä menee vuodessa matkailuun 8 000- 10 000€. Sisältää myös matkojen käyttörahat.

Vierailija
35/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuella ei kauheasti ulkomaanmatkoja tehdä :D

Vierailija
36/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:19"]

Pitääkö teidän lähteä kotoanne pakoon jotakin, kun 5 matkaa vuodessa pitää tehdä? Ettekö viihdy kodissanne, vai rakoileeko parisuhde? Rahojaan voi käyttää monella tavalla, kuvailemasi tyyli ei ole mielestäni ekologisin eikä anna lapsilleni sitä, mitä minä haluaisin. Lapseni ovat todenneet olevansa mieluummin kotona kuin hotelleissa lomilla...

[/quote]

Minä olen yksi vastaajista, joka matkustaa paljon. Meillä on kaikki asiat hyvin. Matkailu on meille harrastus. Meillä ei ole lemmikkejä tai muita harrastuksia. Matkustus on meidän kiinnostuksen kohde. Ihana koti, hyvä työ, hyvä ja onnellinen parisuhde.

Vierailija
37/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin juuri lennot, hotellista ei tarvitse maksaa juuri mitään :) Tuttu vuokraa huoneistoaan pilkkahintaan. Kaksi viikkoa etelässä näin ei maksa paljoakaan, valmismatkasta joutuisin maksamaan 1500--2000  euroa enemmän. Miksi maksaa älyttömästi, jos halvallakin pääsee?

Vierailija
38/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta emme tarvitse valmismatkoja mihinkään. Miksi siis maksaa niistä, kun rahat voi käyttää muuhunkin.

Vierailija
39/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaero voi joskus olla niinkin kova kuin 80 %. Monesti olen järjestänyt ulkomaan matkat 4 henkiselle perheelle viidentähden hotellissa kun vastaavasti matkanjärjestäjän hotelli olisi ollut 3 tähden. Hinnat ovat yleensä 70- 80 % edullisempi kuin mitä matkanjärjestäjän huonon hotellin kanssa. Hintaero ei ole huima yhden ihmisen kanssa mutta monelle hengelle kyllä. Minun mielestäni juuri lapsiperheitä ryöstetään.  Ei tulisi mieleenkään ostaa matkanjärjestäjän matkoja jos eivät ole äkkilähtöjä hyvin hyvin edulliseen hintaa. 

Vierailija
40/46 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rahat on niin vähissä, että ei ole varaa tehdä minkäänlaisia matkoja. Ei valmis- eikä omatoimimatkojakaan.

Onko AP:n äly niin vähissä, ettei tajua, että kaikilla ei ole suuret tulot? Että kaikki eivät elä ja ansaitse samalla tavalla?