Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri leikkasi minut pois yhteiskuvista

Vierailija
14.10.2020 |

Olen vähän alle kolmikymppinen nainen. Olin peruskouluaikoina koulukiusattu, enkä ole ikinä ollut suosittu. Aikuisenakaan minulla ei ole monta ystävää. Olin joku aika sitten viettämässä yhdessä iltaa erään kouluaikaisen kaverini kanssa. Otettiin joitakin yhteiskuvia meistä, ja nyt kaverini oli julkaissut näitä kuvia facebookissa niin, että minut oli leikattu pois jokaisesta kuvasta. Muiden ihmisten kanssa tällä naisella on kuitenkin paljon kaverikuvia. Häpeääköhän tämä kaveri minua ja huonoa "mainettani" joku siis johtuu vuosia jatkuneesta koulukiusaamisesta? Tulee väkisinkin mieleen, että hän ei kehtaa olla facebookissa samassa kuvassa kanssani, siis jotenkin häpeää minua. Mitä te ajattelisitte, jos ottaisitte kaverin kanssa yhteiskuvan ja sitten hän leikkaisi teidät pois siitä? Ja kun oltiin viettämässä iltaa, minä vielä kaivoin kameran esiin, että otetaanpa meistä muutamia yhteiskuvia kun niitä ei ole. Tämä nainen oli kouluaikoina paljon suositumpi kuin minä, itse olin kiusattu ja kaikkien hyljeksimä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen tyyppi tuo sun kaveris

Vierailija
2/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen olet? ootko esim ylipainoinen? pukeudutko noloihin vaatteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En julkaise muiden kuvia somessa ellen ole ihan varma, että nämä haluavat sitä. Jospa kaverisi ajatteli samoin? Olisitko halunnut hänen someensa? Mikset itse julkaissut noita kuvia?

Vierailija
4/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten liian kaunis, ettei kaveri halua näyttäytyä kuvissa, kun tuntisi itsensä rumemmaksi.

Vierailija
5/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on oma some käyttäytyminen?

Vierailija
6/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä miten ylipaino siihen vaikuttaisi :D ehkä yleinen epäsiisteys voi vaikuttaa, muttei nyt kenenkään läskit sentään...

Vierailija
7/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kysyit olenko ylipainoinen: olen ihan normaalipainoinen ja pukeudun siis ihan tavallisiin vaatteisiin, en kuitenkaan tosi trendikkäästi. 

Olisihan kaveri voinut kysyä, voiko kuvia julkaista. Joku leikellyistä kuvista näyttää jopa hassulta kun näkee selvästi, että siitä on joku leikattu pois. Itse en siis ehtinyt julkaista kuvia kun lähetin ne kaverille, ja kaveri oli laittanut leikellyt kuvat Facebookiin. Nyt en viitsi laittaa kuvia facebookiin, kun kaveri ei selvästikään halua olla samassa kuvassa kanssani.  

Vierailija
8/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka kysyit olenko ylipainoinen: olen ihan normaalipainoinen ja pukeudun siis ihan tavallisiin vaatteisiin, en kuitenkaan tosi trendikkäästi. 

Olisihan kaveri voinut kysyä, voiko kuvia julkaista. Joku leikellyistä kuvista näyttää jopa hassulta kun näkee selvästi, että siitä on joku leikattu pois. Itse en siis ehtinyt julkaista kuvia kun lähetin ne kaverille, ja kaveri oli laittanut leikellyt kuvat Facebookiin. Nyt en viitsi laittaa kuvia facebookiin, kun kaveri ei selvästikään halua olla samassa kuvassa kanssani.  

Toki sä voit laittaa oman kuvasi, leikkaa se kaveri vaan pois.

Vierailija
9/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kuulostaa omituiselta jos otatte oikein kaverikuvan, ja sitten hän leikkaa sinut pois joka kuvasta. Ehkä te ette sitten niin hyviä kavereita olekaan?

Vierailija
10/36 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa julkaista kuvia vaan niiden suosittujen ihqu-ystävien kanssa ja sä et kuulu oikein piireihin?? 

Vierailija
11/36 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että hän jotenkin häpeää sua jos kerta muiden kavereiden kanssa on yhteiskuvia.

Vierailija
12/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "kaveri" tehnyt saman :D

Vierailija
13/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten liian kaunis, ettei kaveri halua näyttäytyä kuvissa, kun tuntisi itsensä rumemmaksi.

Jotain ihme komplekseja hänellä on. 

Vierailija
14/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sinun kuvat, jotka laittoi Faceen, mutta leikkasi sinut pois?

Ei hersileijaa, kaikkea se leipä elättää.

Eikä osaa mitään ajatella, aivan tyrmistyttävää käytöstä.

Vierailija
15/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin tuollaisen lapsellisen "kaverin".

Vierailija
16/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä entinen kaveri tuo meikäläisellä.

Vierailija
17/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä julkaisisin alkuperäisen kuvan siihen samaan julkaisuun. Ihan vaan saatesanoilla tässä alkuperäinen kuva, ottamatta muuta kantaa mihinkään suuntaan.

18/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki sä voit laittaa oman kuvasi, leikkaa se kaveri vaan pois.

Hyvä idea!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua loukata sinua jos et haluakkaan kuvaasi julkisesti esille

Vierailija
20/36 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kip drordy -efekti.