Apua unen tulkintaan. Veneen pesu unessa.
Entinen työkaveri oli nähnyt unta että minä pesin soutuvenettä. Vene oli lasikuitua ja pesin sitä unessa iloisesti pitkällä harjalla.
Mitä ihmettä tämä voisi tarkoitta???
Kommentit (10)
Se on veneennostoajat taas käsillä
Pesit kirkkovenettäsi soutelukuntoon?
Työkaverisi toivoo että pesisit "veneesi" joskus ettei tarvitse haistella sitä jatkuvasti.
Jospa on nähnyt veneitä liikenteessä ja näkee sinuakin tarpeeksi useasti. Alitajuntaisesti sekoittuu mieleen. Itsekin olin viemässä autolla venettä talviteloille viime viikonloppuna.
Veneen omistajasta ei puhunut mitää.
Tämän unen näki siis ENTINEN työkaveri jota en ole nähnyt yli vuoteen. Nyt puhuttiin puhelimessa.
Ap
Vain unen näkijä itse pystyy tulkitsemaan unen, jos pystyy.
Unissa on sekaisin päivän tapahtumia, nähtyä ja koettua, pelkoja ja toiveita. Unet kertovat unennäkijän omasta sisäisestä maailmasta. Ne eivät vaikuta muihin ihmisiin eivätkä ennusta tulevia tapahtumia.
Oliko unessasi veneessä reunoilla häpykarvat?
Vene symboloi naisen sukupuolielintä ja lasikuitu materiaalina viittaa kestävään ja pitkäikäiseen, käytössä kulumattomaan hitusvinkulaan.
Lasikuituinen soutuvene ei ole pienistä pohjakosketuksista millänsäkään ja sen voi aivan huoletta vetää rantakivikossa rannalle soutumatkojen päätteeksi.
Tavarasi on ex työkaverisi mielestä ollut siis kohtuuttoman veivauksen kohteena ja vaikka iloisena peseskelet sitä pitkällä harjalla (joka symbolisesti kertoo jännitystiloistasi aktin aikana), et ole tainnut saada kunnon jyystöä vuosikausiin.
Entisen työkaverisi on siis alitajuisesti huolissaan sukupuolielämäsi holtittomuudesta ja toivoisi sinun jo vakiintuvan yhden kumppanin naiseksi.
Työkaveri toivoo sinun soutelevan uusille vesille.